Λάουρα Σταυρίδου, 10/8/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τι θέλουν οι Ασφαλισμένοι από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες; Λάουρα Σταυρίδου, 10/8/2023 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη «Customer Behavior and Loyalty in Insurance: Global Edition 2023» των Bain & Company οι καταναλωτές επιθυμούν περισσότερες υπηρεσίες πρόληψης κινδύνων και πιο εύχρηστα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι παραδοσιακές εργασίες των εταιριών, δεν ικανοποιούν πλέον πλήρως. Οι πελάτες όλο και περισσότερο αναζητούν βοήθεια από τους ασφαλιστές στο τομέα της πρόληψης για να μειώσουν ή ακόμη και να αποτρέψουν τους κινδύνους που απειλούν τον τρόπο ζωής τους ή ακόμα και τη ζωή τους. Στη νέα έρευνα της Bain & Company, που υποστηρίζεται από τη Dynata, με 28.765 καταναλωτές σε 14 χώρες, περίπου το 80% των ερωτηθέντων θέλουν οι ασφαλιστές να ενσωματώσουν στην πρότασή τους πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG). Και το 59% παγκοσμίως θέλει οι ασφαλιστές ζωής να τους ανταμείβουν για υγιεινή ζωή. Με λίγα λόγια οι εταιρείες καλούνται να συμπεριλάβουν στο ασφάλιστρο «ενθαρρυντικές συμπεριφορές» με τρόπους που τελικά θα μειώσουν τους κινδύνους, όπως η υποστήριξη χρήσης των ζωνών ασφαλείας στα αυτοκίνητα, η απαγόρευση των κινητών κατά την οδήγηση και η υιοθέτηση προτύπων ασφαλείας στην κατασκευή σπιτιών. Στα παραπάνω περιλαμβάνεται το υγιεινό lifestyle με το οποίο θα υπάρχει μείωση ασφαλίστρων. Επιπλέον, σταθερό ζητούμενο των ασφαλισμένων είναι η βελτίωση των ψηφιακών αλληλεπιδράσεων. Δεν είναι μια νέα πρόκληση, φυσικά, αλλά μια πρόκληση που έχει αποδειχθεί δύσκολη καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίσσονται συνεχώς. Οι πελάτες θέλουν να χειρίζονται απλές συναλλαγές, όπως μια αλλαγή διεύθυνσης ή κατάστασης ή αίτημα για πληροφορίες συμβολαίου, ψηφιακά, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Ειδικά κατά τη διευθέτηση ακόμα και απλών αξιώσεων, οι Ασφαλιστές εξακολουθούν να κάνουν πάρα πολλές χρονοβόρες ερωτήσεις, με πολλές απαντήσεις να βρίσκονται ήδη στα αρχεία της εταιρείας. Σε πολλά σημεία της καθημερινότητας φαίνεται πως η εποχή της τεχνολογίας ξεπερνάει τις παροχές προς τον πελάτη, ο οποίος πλέον επιθυμεί «ισχυρές επιδόσεις σε στοιχεία υψηλότερης τάξης» όπως φαίνεται από την έρευνα. Δείτε την έρευνα εδώ: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52