Λάουρα Σταυρίδου, 10/8/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τι θέλουν οι Ασφαλισμένοι από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες; Λάουρα Σταυρίδου, 10/8/2023 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη «Customer Behavior and Loyalty in Insurance: Global Edition 2023» των Bain & Company οι καταναλωτές επιθυμούν περισσότερες υπηρεσίες πρόληψης κινδύνων και πιο εύχρηστα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι παραδοσιακές εργασίες των εταιριών, δεν ικανοποιούν πλέον πλήρως. Οι πελάτες όλο και περισσότερο αναζητούν βοήθεια από τους ασφαλιστές στο τομέα της πρόληψης για να μειώσουν ή ακόμη και να αποτρέψουν τους κινδύνους που απειλούν τον τρόπο ζωής τους ή ακόμα και τη ζωή τους. Στη νέα έρευνα της Bain & Company, που υποστηρίζεται από τη Dynata, με 28.765 καταναλωτές σε 14 χώρες, περίπου το 80% των ερωτηθέντων θέλουν οι ασφαλιστές να ενσωματώσουν στην πρότασή τους πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG). Και το 59% παγκοσμίως θέλει οι ασφαλιστές ζωής να τους ανταμείβουν για υγιεινή ζωή. Με λίγα λόγια οι εταιρείες καλούνται να συμπεριλάβουν στο ασφάλιστρο «ενθαρρυντικές συμπεριφορές» με τρόπους που τελικά θα μειώσουν τους κινδύνους, όπως η υποστήριξη χρήσης των ζωνών ασφαλείας στα αυτοκίνητα, η απαγόρευση των κινητών κατά την οδήγηση και η υιοθέτηση προτύπων ασφαλείας στην κατασκευή σπιτιών. Στα παραπάνω περιλαμβάνεται το υγιεινό lifestyle με το οποίο θα υπάρχει μείωση ασφαλίστρων. Επιπλέον, σταθερό ζητούμενο των ασφαλισμένων είναι η βελτίωση των ψηφιακών αλληλεπιδράσεων. Δεν είναι μια νέα πρόκληση, φυσικά, αλλά μια πρόκληση που έχει αποδειχθεί δύσκολη καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίσσονται συνεχώς. Οι πελάτες θέλουν να χειρίζονται απλές συναλλαγές, όπως μια αλλαγή διεύθυνσης ή κατάστασης ή αίτημα για πληροφορίες συμβολαίου, ψηφιακά, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Ειδικά κατά τη διευθέτηση ακόμα και απλών αξιώσεων, οι Ασφαλιστές εξακολουθούν να κάνουν πάρα πολλές χρονοβόρες ερωτήσεις, με πολλές απαντήσεις να βρίσκονται ήδη στα αρχεία της εταιρείας. Σε πολλά σημεία της καθημερινότητας φαίνεται πως η εποχή της τεχνολογίας ξεπερνάει τις παροχές προς τον πελάτη, ο οποίος πλέον επιθυμεί «ισχυρές επιδόσεις σε στοιχεία υψηλότερης τάξης» όπως φαίνεται από την έρευνα. Δείτε την έρευνα εδώ: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/08/2025 - 08:43 Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!
Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη! Τελευταίως μιλάμε πολύ για την επικοινωνία με τους πελάτες, ειδικά μέσα από τα media και είναι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που... Λάουρα Σταυρίδου, 19/08/2025 - 08:36
Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Οι νέες συνθήκες που έχει φέρει η κλιματική αλλαγή έχουν δημιουργήσει και νέες ορολογίες. Το wildland-urban interface (WUI) είναι η... Λάουρα Σταυρίδου, 14/08/2025 - 09:19
Η Ευρώπη φλέγεται. Που οδηγούν τα δεδομένα τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Οι θηριώδεις φωτιές, που εισβάλλουν ακόμα και στον αστικό ιστό, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος (European... Λάουρα Σταυρίδου, 13/08/2025 - 08:38
Επίδομα και Αποζημίωση. Η ουσιαστική διαφορά που πρέπει να γνωρίζει ένας Ασφαλισμένος Καθορίστηκαν τα ποσά με τα οποία θα επιδοτηθούν οι πληγέντες για τις φωτιές της Κερατέας. Ανάλογα με την έκταση της ζημιάς... Λάουρα Σταυρίδου, 12/08/2025 - 08:30
Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο; Γεμάτες είναι οι παραλίες της Αττικής, όχι μόνο από όποιους γύρισαν από διακοπές ή εκείνους που περιμένουν να φύγουν. Αρκετοί είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 08/08/2025 - 08:51
Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες; Μπορεί ο Αύγουστος να είναι για τους περισσότερους μήνας διακοπών, αλλά υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές με πολλές υποχρεώσεις ή με μικρά... Λάουρα Σταυρίδου, 07/08/2025 - 09:30