close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Τα χαρακτηριστικά του Επιτυχημένου Διευθυντή Πωλήσεων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
24/7/2023 - 13:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Τα χαρακτηριστικά του Επιτυχημένου Διευθυντή Πωλήσεων

Δημήτρης Μπάτρης, 24/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχει διαπιστωθεί, πολλά από τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου διευθυντή πωλήσεων είναι απλώς διευρυμένα και τροποποιημένα χαρακτηριστικά του πωλητή, αλλά ορισμένα αφορούν αποκλειστικά τη θέση του διευθυντή πωλήσεων.

Οι πετυχημένοι πωλητές έχουν ορισμένες κοινές ιδιότητες, που τους κάνουν να ξεχωρίζουν από τους μέτριους και τους κακούς. Αντίστοιχα οι πετυχημένοι διευθυντές πωλήσεων έχουν επίσης κοινά χαρακτηριστικά. Οι απαιτήσεις για ένα πετυχημένο διευθυντή πωλήσεων είναι αντίστοιχες με του πετυχημένου πωλητή.

1)Η «ενσυναίσθηση» είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του πετυχημένου πωλητή, γιατί του επιτρέπουν να καταλαβαίνει τα προβλήματα του πελάτη.
Για τον διευθυντή πωλήσεων η ενσυναίσθηση είναι Συμαντική, επειδή έρχεται αναγκαστικά σε επαφή με άτομα όλων των βαθμίδων του δικτύου πωλήσεων, το κάθε ένα έχει μοναδικές, επιθυμίες και στόχους.
Λόγω της αγχώδους της φύσης της εργασίας του διευθυντού πωλήσεων, υπάρχει πειρασμός της απλοποίησης της επαφής του με τα άτομα του δικτύου πωλησεων,

Τα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινώς στο δίκτυο πωλήσεων, πρέπει να λύνονται γρήγορα, οι διευθυντές πωλησεων μπαίνουν στον πειρασμό να χρησιμοποιούν πρόχειρες απαντήσεις για να λύνουν τα προβλήματα.
Οι διευθυντές πωλήσεων είναι μερικές φορές θύματα της άποψης που λέει ότι «όλοι οι πωλητές είναι ίδιοι και τους φέρονται αντίστοιχα».

2)Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η ικανότητα της «αυτοανόρθωσης», η ικανότητα να «σταθείς ξανά στα πόδια σου» μετά από μια ήττα. Παρόλο που οι διευθυντές πωλήσεων δεν αντιμετωπίζουν το ίδιο είδους ήττας με ένα πωλητή, χρειάζεται να ορθοποδεί από τις αποτυχίες ενός ατόμου των πωλήσεων σε θέσεις της ιεραρχίας των πωλήσεων που είχε επένδυση χρόνο και κόστος. Αυτό είναι εξαιρετικό αποθαρρυντικό, το να χαθεί μια ομάδα παραγωγική δεν είναι εύκολο να αναπληρωθεί, αλλά οι
αποτυχίες αυτές είναι αναπόφευκτες, όσο και εάν προσπαθεί κανείς.
Η έλλειψη ικανότητας αυτοανάρθωσης για ένα διευθυντή πωλήσεων σημαίνει ότι αποθαρρύνεται όταν μια ομάδα πωλήσεων η ένας σημαντικός πωλητής αποτύχει και πρέπει να τον απομακρύνει από εταιρία του.

3)Η ευελιξία, ενός διευθυντή πωλήσεων λόγω της πολύπλευρης φύσης της δουλειάς του επιτρέπει να αντιμετωπίσει απρόβλεπτα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά.
Η ύπαρξη κανονισμών οργάνωσης και λειτουργίας-εξέλιξης των πωλήσεων θα διευκολύνει την απόδοση με παράλληλη μείωση των προβλημάτων.

4)Η ακεραιότητα, είναι πολύ σημαντική για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ του δικτύου πωλήσεων. Ο διευθυντής πωλήσεων από την στιγμή που αναλαμβάνει την θέση του, πρέπει να αποφασίσει νωρίς για τα όρια του παραδεκτού που μέσα στα οποία κινείται.
Η φήμη της ακεραιότητας απορρέει από την προσωπική ηθική. Όπως ξέρουμε κερδίζεται και εάν ποτέ χαθεί, είναι σχεδόν αδύνατον να ανακτηθεί.

5)Η οργάνωση, της διεύθυνσης πωλήσεων που ηγείται φαίνεται και αξιολογείται σχεδόν καθημερινά. Η κακή οργάνωση στις πωλήσεις σημαίνει απώλεια χρόνου, και οδηγεί σε μικρές επιδόσεις. Οι οργανωτικές ικανότητες ενός διευθυντή πωλήσεων χρειάζονται, για την ενίσχυση, συντονισμό και διαχείριση των πωλήσεων. Η παρακολούθηση της παραγωγής και διατήρησης των πωλησεων όπως και η ανάπτυξη με νέο ανθρώπινο δυναμικό πωλήσεων.

6)Ηγεσία, η ηγετικές ικανότητες του διευθυντή πωλήσεων που δεν είναι απαραίτητες για έναν πωλητή, όπως είναι ηγετικές ικανότητες στρατηγικής σκέψης, πολιτικές που σημαίνει να μπορεί να πέρνει κάποια απόσταση και να βλέπει «μεγάλη εικόνα»καθώς και διαγνωστικές ικανότητες.
Οι στόχοι του δικτύου πωλήσεων οδηγούν στη δημουργία μιας στρατηγικής, ενός γενικού σχεδίου για την ανάπτυξη αυτών των στόχων.
Η στρατηγική του δικτύου πωλησεων είναι μεγάλο σχέδιο, εάν έχει καταρτιστεί καλά, είναι εύκολο να βρεθούν οι τακτικές.
Η δουλειά των διευθυντών πωλήσεων είναι δύσκολη γιατί έχουν προσανατολισμό στην πράξη και τείνουν συχνά να προτρέχουν, πράγμα που είναι εις βάρος του σχεδιασμού.
Οι πολιτικές ικανότητες
είναι αυτές, με δράση μέσα στην εταιρία για την υποστήριξη των πωλήσεων διότι ένας μεγάλος μηχανισμός εντός της εταιρίας έχουν σκοπό την στήριξη των πωλήσεων. Διαγνωστικές ικανότητες είναι να μπορεί να αναλύει ένα πρόβλημα αλλά και να «διαβάζει ανθρώπους»και την ευελιξία για συνεργασία με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους.

7)Καθορισμός Στόχων, υπάρχει μια γενική αρχή που λέει ότι ο καθορισμός στόχων είναι πολύ σημαντικός για την επιτυχία. «Ακόμα και όταν δεν στοχεύεις σε τίποτα, θα βρείς το στόχο σου».
Οι στόχοι δίνουν την αίσθηση κάποιας κατεύθυνσης και βοηθούν στον καθαρισμό μιας σειράς προτεραιοτήτων. Επιπλέον, δίνουν ένα ορόσημο για σύγκριση και ένα σημείο αναφοράς.
Τέλος η επιτυχία του Στόχου των Πωλήσεων είναι καθοριστικός διότι επηρεάζει όλο το πλάνο της εταιρίας και παρακολουθείτε από όλες της διευθύνσεις, και υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής Πωλήσεων.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
15:11 Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
  • 14:43 Παγκόσμιο Βραβείο στην Ελλάδα από τον ΟΗΕ και τον ΠΟΥ για την εξαιρετική επίδοση της χώρας μας στην πρόληψη των χρονίων νοσημάτων και της παιδικής παχυσαρκίας
  • 12:40 HealthWorld 2025: Η Ελλάδα στην Υγειονομική Μετάβαση - Καινοτομία, Συνεργασία και Βιωσιμότητα στο Επίκεντρο
  • 12:06 Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;
  • 11:50 AEGEAN: Ανακοίνωση για περιορισμό της παρεχόμενης χωρητικότητας των αφίξεων από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας
  • 11:00 ΥΠΕΘΟ: Καταβλήθηκαν 2,9 εκατ. ευρώ σε 37 υποθέσεις αγωγών αποζημίωσης για τις τραγωδίες σε Μάτι και Μάνδρα
  • 10:55 Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Deloitte Ελλάδος, ACCA και Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • 10:50 Νέοι οργανισμοί λειτουργίας στα νοσοκομεία - Νέα εποχή για το ΕΣΥ
  • 10:29 Η αύξηση της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ, στο επίκεντρο συνάντησης Γεωργιάδη-Πατούλη
  • 10:25 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  • 10:15 Μήνυμα αλληλεγγύης από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μέσω της δράσης εθελοντικής αιμοδοσίας
  • 10:05 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στις 29-30 Σεπτεμβρίου το 4ο Ετήσιο Συνέδριο Healthworld
  • 09:47 H CrediaBank παρουσιάζει καταστήματα Νέας Εμπειρίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα
  • 09:22 Γεράσιμος Ζαγορίτης στο Europanext: Χωρίς ουσία δεν μπορεί να υπάρξει επιτυχημένη επικοινωνία
  • 09:19 ΟΑΣΕ: 24ωρη Πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου
  • 09:10 Το φθινόπωρο μπαίνει και επίσημα! Η κάλυψη κινδύνων που σχετίζονται με ακραία φυσικά φαινόμενα είναι απόλυτα επίκαιρη!
  • 09:07 Τ. Σ. Έλιοτ, ο μέγας ποιητής
  • 08:57 Το «ανατολίτικο παζάρι» Τραμπ- Ερντογάν, η Ελλάδα και το Ισραήλ, ενεργειακή «βόμβα» στη βιομηχανία, η «ψήφος» εμπιστοσύνης σε ΓΕΚ και Intralot, τα ιστορικά υψηλά της Άβαξ και οι ισχυρές επιδόσεις του ΟΛΘ
  • 08:52 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  • 08:49 Έκθεση τεκμηρίων για τον ήρωα της Επανάστασης Γεώργιο Καραϊσκάκη στην Αμφιλοχία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  4. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  5. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube