Λάουρα Σταυρίδου, 20/7/2023 - 09:05 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Κατοικίες και φωτιές. Τι πρέπει να κάνετε για να γίνει πιο εύκολη η αποζημίωση; Σωστή περιγραφή πριν τη ζημιά! Λάουρα Σταυρίδου, 20/7/2023 facebook twitter linkedin Κατά τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, ο ασφαλιζόμενος οφείλει να προβεί στις λεγόμενες προσυμβατικές δηλώσεις, δηλαδή, να περιγράψει με λεπτομέρεια το αντικείμενο της ασφάλισης. Για τον Ασφαλιστή το να αναλάβει να προστατέψει οικονομικά πχ ένα σπίτι, αποτελεί έναν κίνδυνο διότι μπορεί να προβεί σε αποζημίωση. Γι’ αυτό το λόγο, η παραπάνω διαδικασία, ονομάζεται περιγραφή του κινδύνου και είναι μεγάλης σημασίας. Ο Ασφαλιστής πρέπει να αποκτήσει σαφή γνώση του κινδύνου που πρόκειται να αναλάβει και να εκτιμήσει εάν θα τον αναλάβει ή όχι καθώς και να υπολογίσει σωστά το ασφάλιστρο. Πχ το αν έχει ένα σπίτι περιμετρικά τέντες, είναι σημαντικό για τον Ασφαλιστή, ενώ ο ασφαλισμένος μπορεί να μη το θεωρεί σημαντικό. Ωστόσο σύμφωνα με τις χθεσινές δηλώσεις των πυρόπληκτων, στις περισσότερες περιπτώσεις η φωτιά εισχώρησε από τις τέντες στα σπίτια και όχι από πάνω, δηλαδή από τα κεραμίδια. Επομένως το να μη δηλωθεί ένα τέτοιο στοιχείο, είναι μια σοβαρή παράληψη η οποία μπορεί να δυσκολέψει την αποζημίωση. Η σωστή περιγραφή είναι τόσο κρίσιμη για ένα συμβόλαιο, που θεωρείται ένα εκ των τριών ασφαλιστικών βαρών που φέρει ο λήπτης της ασφάλισης. Πχ είναι σημαντικό να δηλώνεται στις εξοχικές κατοικίες, η εξωτερική δεξαμενή αερίου ή πετρελαίου. Αν στο οικόπεδο σας έχετε πχ πυλώνα της ΔΕΗ θα πρέπει να το δηλώσετε. Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις της αιτήσεως και αν χρειαστεί προσθέστε δική σας περιγραφή. Αν έχετε απορίες ρωτήστε τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, με τον οποίο συνεργάζεστε. Δεν μπορούν να γίνουν όλες οι ασφάλειες μέσω πλατφόρμας. Η εμπειρία του ασφαλιστικού συμβούλου είναι αξία για τον ασφαλισμένο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18