Λάουρα Σταυρίδου, 14/7/2023 - 10:32 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τι είναι το έντυπο IPID και που χρησιμεύει; Λάουρα Σταυρίδου, 14/7/2023 facebook twitter linkedin Η Ευρωπαϊκή οδηγία IDD με στόχο να βοηθήσει τους καταναλωτές πρότεινε να υπάρχει ένα απλό, τυποποιημένο έγγραφο πληροφοριών ασφαλιστικών προϊόντων (IPID Insurance Product Information Document). Το IPID δημιουργείται από τον κατασκευαστή του ασφαλιστικού προϊόντος και δίνεται στον πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, προσυμβατικά. Δηλαδή το έγγραφο IPID πρέπει να παρέχεται πριν από τη σύναψη ασφαλιστικής σύμβασης, ώστε ο δυνητικός πελάτης να μπορεί να δει με μια ματιά και περιληπτικά το εύρος των καλύψεων και τις εξαιρέσεις του συμβολαίου. Πρέπει να υπάρχει ένα IPID για κάθε προϊόν, ακόμα και για τις πρόσθετες καλύψεις, οι οποίες αντιμετωπίζονται ως ξεχωριστό προϊόν και πρέπει να έχουν το δικό τους IPID. Ουσιαστικά είναι ένα έγγραφο σημαντικών πληροφοριών (Key Facts document) το οποίο βοηθάει τον ιδιώτη καταναλωτή ενώ δεν είναι απαραίτητο να δίνεται στις επιχειρήσεις. Αν και η οδηγία IDD έφτιαξε αυτό το έντυπο για τον καταναλωτή, είναι αρκετά βοηθητικό για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ειδικά όταν πρέπει να κάνει μια σύγκριση καλύψεων μεταξύ των εταιριών και πριν μπει σε βάθος μελετώντας τους όρους. Πχ αν ψάχνει μια ασφαλιστική που να καλύπτει από φωτιά και τον κήπο, με μια ματιά μπορεί να δει ποιες εταιρείες εξαιρούν αυτή τη κάλυψη και ποιες την έχουν. Το έντυπο IPID, βοηθάει στην πωλησιακή διαδικασία, δείχνει οργάνωση και επαγγελματισμό και βοηθάει τον πελάτη να πάρει μια απόφαση όταν βλέπει όλες τις καλύψεις περιληπτικά. Είναι από τα έντυπα που βοηθούν τόσο τον διαμεσολαβητή όσο και τον πελάτη, σε αντίθεση με κάτι άλλα… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18