close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Τι είναι το έντυπο IPID και που χρησιμεύει;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
14/7/2023 - 10:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Τι είναι το έντυπο IPID και που χρησιμεύει;

Λάουρα Σταυρίδου, 14/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Ευρωπαϊκή οδηγία IDD με στόχο να βοηθήσει τους καταναλωτές πρότεινε να υπάρχει ένα απλό, τυποποιημένο έγγραφο πληροφοριών ασφαλιστικών προϊόντων (IPID Insurance Product Information Document).

Το IPID δημιουργείται από τον κατασκευαστή του ασφαλιστικού προϊόντος και δίνεται στον πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, προσυμβατικά.

Δηλαδή το έγγραφο IPID πρέπει να παρέχεται πριν από τη σύναψη ασφαλιστικής σύμβασης, ώστε ο δυνητικός πελάτης να μπορεί να δει με μια ματιά και περιληπτικά το εύρος των καλύψεων και τις εξαιρέσεις του συμβολαίου.

Πρέπει να υπάρχει ένα IPID για κάθε προϊόν, ακόμα και για τις πρόσθετες καλύψεις, οι οποίες αντιμετωπίζονται ως ξεχωριστό προϊόν και πρέπει να έχουν το δικό τους IPID.

Ουσιαστικά είναι ένα έγγραφο σημαντικών πληροφοριών (Key Facts document) το οποίο βοηθάει τον ιδιώτη καταναλωτή ενώ δεν είναι απαραίτητο να δίνεται στις επιχειρήσεις.

Αν και η οδηγία IDD έφτιαξε αυτό το έντυπο για τον καταναλωτή, είναι αρκετά βοηθητικό για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, ειδικά όταν πρέπει να κάνει μια σύγκριση καλύψεων μεταξύ των εταιριών και πριν μπει σε βάθος μελετώντας τους όρους.

Πχ αν ψάχνει μια ασφαλιστική που να καλύπτει από φωτιά και τον κήπο, με μια ματιά μπορεί να δει ποιες εταιρείες εξαιρούν αυτή τη κάλυψη και ποιες την έχουν.

Το έντυπο IPID, βοηθάει στην πωλησιακή διαδικασία, δείχνει οργάνωση και επαγγελματισμό και βοηθάει τον πελάτη να πάρει μια απόφαση όταν βλέπει όλες τις καλύψεις περιληπτικά.

Είναι από τα έντυπα που βοηθούν τόσο τον διαμεσολαβητή όσο και τον πελάτη, σε αντίθεση με κάτι άλλα…

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
  • Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
  • Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2
09:56 Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2
  • 09:48 Πρόεδρος ΕΟΔΥ: Πώς θα λειτουργήσει το Γραφείο για τα fake news - Mέσα στον Δεκέμβριο το πρώτο ενημερωτικό δελτίο
  • 09:39 Κλείνει το «παράθυρο» των αφορολόγητων μικροδεμάτων από τις αρχές του 2026 - Τι αλλάζει για Temu, Shein, e-shops και καταναλωτές
  • 09:34 Τράπεζες: Ρεκόρ 15 ετών θα καταγράψει η πιστωτική επέκταση το 2025
  • 09:20 Το ασφάλιστρο, οι διακρίσεις του, οι δόσεις του και ο τρόπος καταβολής τους!
  • 09:15 Ενεργειακή ασφάλεια = εθνική ασφάλεια, η αναβάθμιση που δεν «τρώγεται», οι τράπεζες ανοίγουν τις…κάνουλες, και «ενεργειακά» κέρδη για η Aktor και ΓΕΚ
  • 09:09 Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!
  • 09:00 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 08:47 To Μεσολογγι τίμησε τον Δημήτριο Μεσθενέα
  • 08:42 Δρακόντεια τα μέτρα ασφαλείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου, με περισσότερους από 5.000 αστυνομικούς
  • 08:39 Ποιοί σταθμοί του Μετρό κλείνουν σήμερα
  • 08:35 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  • 17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube