close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Έρευνα: Όσο περισσότερο ζει ένας πελάτης με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, τόσο περισσότερο μετανιώνει για την αγορά του
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
14/10/2022 - 13:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρευνα: Όσο περισσότερο ζει ένας πελάτης με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, τόσο περισσότερο μετανιώνει για την αγορά του

Nextdeal newsroom, 14/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με έκθεση της J.D. Power, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, η ικανοποίηση των πελατών από τα προϊόντα ατομικής ασφάλισης ζωής και τα επενδυτικά προϊόντα εγγυημένων αποδόσεων (annuities) αρχίζει να μειώνεται σχετικά σύντομα μετά την αγορά τους, με αποτέλεσμα όχι μόνο να υπάρχει μικρή πιθανότητα αγοράς άλλων προϊόντων ασφάλισης και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, αλλά και γενική έλλειψη κατανόησης των προϊόντων που ήδη κατέχουν αυτοί οι πελάτες.

Η έκθεση αποκάλυψε ότι η μείωση της συνολικής ικανοποίησης των πελατών από την ατομική ασφάλιση ζωής οφείλεται στη μικρότερη αλληλεπίδραση με πράκτορες και συμβούλους, τηλεφωνικά κέντρα και ιστότοπους. Ομοίως, η μείωση της ικανοποίησης των πελατών από τα annuities αποδίδεται στις τιμές, στις προσφορές προϊόντων και στην επικοινωνία.

Η έκθεση έδειξε επίσης, ότι όσο περισσότερο ζει ένας πελάτης με ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, τόσο περισσότερο μετανιώνει για την αγορά του. Για παράδειγμα, η συνολική βαθμολογία ικανοποίησης των πελατών που έχουν συμβόλαιο πέντε ετών ή λιγότερο είναι 821 (στα 1000). Μετά από έξι χρόνια η βαθμολογία πέφτει στο 785, στο 759 μετά από 11 χρόνια και στο 756 μετά από 20 χρόνια. Οι μακροχρόνιοι πελάτες είναι επίσης πολύ λιγότερο πιθανό να πιστέψουν ότι ο σύμβουλός τους εργάζεται προς το συμφέρον τους.

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει τουλάχιστον ένα ψηφιακό κανάλι τα τελευταία τρία χρόνια για να αλληλεπιδράσουν με τον ασφαλιστή τους. Αυτοί οι πελάτες έχουν υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης από εκείνους τους πελάτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακό κανάλι.

Επιπλέον, το 55% των πελατών ασφάλισης ζωής αξιολογούν τη φήμη της επωνυμίας της ασφαλιστικής το ίδιο με τις υπόλοιπες ασφαλιστικές στην αγορά. Ωστόσο, όταν πρόκειται για επωνυμίες insurtech, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να βλέπουν αυτές τις εταιρείες ως μοναδικές, καινοτόμες και προσιτές.

«Μετά από μια μικρή αύξηση κατά την κορύφωση της πανδημίας, η συνολική ικανοποίηση των πελατών από τα ατομικά προγράμματα ασφάλισης ζωής και τα annuities έχει πλέον επανέλθει στις προηγούμενες μακροπρόθεσμες τάσεις, στις οποίες η ικανοποίηση των πελατών μειώνεται καθώς περνούν τα χρόνια», δήλωσε ο Robert M. Lajdziak, στέλεχος της J.D. Power. «Είναι σαφές από τα δεδομένα μας ότι οι ασφαλιστικές αγωνίζονται να διατηρήσουν τακτική επαφή με τους πελάτες και να ενισχύσουν μια μοναδική πρόταση αξίας κατά τη διάρκεια της σχέσης. Αυτό όχι μόνο περιορίζει πιθανές μελλοντικές ευκαιρίες πωλήσεων, αλλά έχει ως αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές να απειλούνται από τις νεοφυείς εταιρείες insurtech που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία για να προσφέρουν μια πιο πολυκαναλική προσέγγιση στην επαφή με τον πελάτη που έχει απήχηση στους καταναλωτές».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • έρευνα
  • ασφάλιση ζωής
  • annuities
  • ασφαλιστήρια συμβόλαια
  • ικανοποίηση πελατών
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;
    Nextdeal newsroom, 30/9/2022

    Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;

  • Εντυπωσιακή έρευνα: Και στις μεγάλες ασφαλιστικές αγορές τα παράπονα περισσεύουν!
    Nextdeal newsroom, 29/9/2022

    Εντυπωσιακή έρευνα: Και στις μεγάλες ασφαλιστικές αγορές τα παράπονα περισσεύουν!

  • Έρευνα: Η ασφάλιση βάσει χρήσης ενισχύει την οδική ασφάλεια!

    Έρευνα: Η ασφάλιση βάσει χρήσης ενισχύει την οδική ασφάλεια!

    Μια νέα έρευνα αποδεικνύει πως οι νέοι οδηγοί που έχουν ασφάλιση βάσει χρήσης είναι αρκετά πιο προσεκτικοί στο δρόμο κι...
    Γιώργος Μούζος, 21/09/2022 - 09:11 21/9/2022
  • Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας blockchain στην ασφάλιση!

    Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας blockchain στην ασφάλιση!

    Πάνω από το 20% των στελεχών παγκοσμίως θεωρούν ότι η τεχνολογία blockchain είναι υπερτιμημένη, καθώς οι αμφιβολίες για την εφαρμογή...
    Nextdeal newsroom, 17/08/2022 - 12:04 17/8/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Chiesi Hellas: Βράβευση για πρωτοβουλίες που προασπίζουν την ισότητα & την καινοτομία
16:00 Chiesi Hellas: Βράβευση για πρωτοβουλίες που προασπίζουν την ισότητα & την καινοτομία
  • 15:44 Πώς ο Prem Watsa της Eurobank έβγαλε υπεραξία τουλάχιστον 400% από τα Praktiker
  • 15:25 Ξεκινάει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ιδιωτικών κλινικών στην Ελλάδα - Τι αλλάζει στη φροντίδα των ασθενών!
  • 14:55 Τάκης Θεοδωρικάκος: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την οικονομία μας η επένδυση στην τεχνολογία των ημιαγωγών
  • 14:34 Fitch: Το capacity και ο ανταγωνισμός ασκούν επιπλέον πιέσεις στις τιμές μετά τα υψηλά του 2024
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από ΕΙΟΡΑ των αποτελεσμάτων της άσκησης mystery shopping στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  • 12:10 Έρευνα: Τα ρομποτικά ταξί χωρίς οδηγό μειώνουν τα ατυχήματα στους δρόμους σε σύγκριση με αυτά που προκαλεί ένας μέσος οδηγός
  • 11:42 Εγκύκλιος ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ για παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων βραχυχρόνιας διαμονής
  • 11:27 Το ουκρανικό μέτωπο, το σχέδιο των Ρώσων και οι επιπτώσεις στο μέλλον
  • 11:17 Eurobank Factors | Σταθερά πρώτη για 17η χρονιά στην ελληνική αγορά factoring Νέα παγκόσμια διάκριση από την FCI
  • 10:40 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  • 10:14 Στ. Καφούνης: Η ανάπτυξη περνά μέσα από την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης
  • 10:10 Η Eurobank Α.Ε. υπέγραψε προσύμφωνο με την Praktiker Hellas
  • 10:00 Στο 13,3% του ΑΕΠ οι ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα - Στην 7η θέση της Ε.Ε
  • 09:45 Alpha Bank: Επιτυχής τιμολόγηση ομολογιών Tier II ύψους €500 εκατ. - στο 4,308% % το κουπόνι
  • 09:35 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών
  • 09:28 Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;
  • 09:23 Πλαγίως: Ότι να ´ναι
  • 09:10 Η AEGEAN επενδύει σε δύο αεροσκάφη Airbus Α321neo XLR με ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια και επίπεδο άνεσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  6. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)
  7. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube