close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/9/2022 - 10:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;

Nextdeal newsroom, 30/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια ενδιαφέρουσα μελέτη της Chubb έδειξε τι είδους και πώς αγοράζουν ασφάλιση οι πέντε τελευταίες γενιές*. Το θέμα αφορά όλους τους διαμεσολαβητές καθώς και το marketing των εταιριών.

Τη στάση εύπορων καταναλωτών από 5 γενιές -Gen Z (γεννηθείς 1997-2012), Millennial (1981-1996), Gen X (1965-1980), Baby Boomers (1946-1964) and Silent Generation (1928-1945)- στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σε θέματα που σχετίζονται με τις ασφάλειες διερευνά νέα μελέτη της Chubb. Τα ευρήματα της έκθεσης "Selling Across Generations" αποκαλύπτουν tiw διαφορές στον τρόπο με τον οποίο κάθε γενιά αναζητά και αγοράζει ασφάλιση, το τι αναζητά σε έναν ασφαλιστικό φορέα, τις τρέχουσες καλύψεις, τα μέσα ενημέρωσης που εμπιστεύονται περισσότερο και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους ασφαλιστικούς πράκτορες.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το 46% των ερωτηθέντων της γενιάς Gen Z και το 43% των Millennials επιθυμούν περισσότερο να λαμβάνουν συμβουλές από τον ασφαλιστικό τους πράκτορα ή τον μεσίτη τους, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γενιές: 21% της Gen X, 36% των Baby Boomers και το 29% της Silent Generation (Σιωπηλή Γενιά).

Οι νεότερες γενιές είναι επίσης, πιο δεκτικές στο να ζητήσουν από τον πράκτορά τους ή τον μεσίτη τους να τους εκπαιδεύσει σχετικά με το πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμους στόχους τους. Ειδικότερα, η πλειοψηφία της Gen Z και των Millennials (53% και για τους δύο) επιθυμεί την εκπαίδευση από τον πράκτορα ή τον μεσίτη, σε σύγκριση με περίπου δύο στους πέντε (40%) της Gen X και των Baby Boomers.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν κριτικές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν έναν πράκτορα ή έναν μεσίτη για να τους συμβουλεύσει. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες της Gen Z (94%) και των Millennials (89%) βασίζονται στις κριτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πριν επιλέξουν έναν πράκτορα, σε σύγκριση με το 64% της Gen X και το 56% των Baby Boomers.

Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας:

  • Οι νεότερες γενιές τείνουν να έχουν λιγότερες ασφαλιστικές καλύψεις από τις παλαιότερες γενιές και περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων διαθέτουν ένα πρόσθετο ασφαλιστικό προϊόν, όπως κάλυψη αστικής ευθύνης ή πολύτιμων αντικειμένων. Ένα μεγάλο ποσοστό των γενιών, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό οι νεότερες (80% της Gen Z και το 83% των Millennials), συνεργάζονται με ασφαλιστικούς πράκτορες. Μεταξύ όλων των ερωτηθέντων, το 46% προτιμά να αγοράζει ασφάλειες μέσω ανεξάρτητου πράκτορα, σύμφωνα με τη μελέτη.
  • Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας ή ο μεσίτης να ακούει τις ανάγκες τους. Οι ερωτηθέντες έδωσαν επίσης μεγάλη αξία στην ανταπόκριση του πράκτορα ή του μεσίτη τους (69%) αλλά στις γνώσεις που διαθέτουν σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο (68%). Μόνο το 51% δήλωσε ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας να κατέχει πιστοποιήσεις.
  • Η Gen Z είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να συμφωνήσει απόλυτα ότι χρειάζεται έναν πράκτορα για να καθορίσει τους στόχους και τις προκλήσεις της. Περίπου το 44% αισθάνεται έτσι, έναντι 29% των ερωτηθέντων της Gen X και 19% των Baby Boomers.
  • Όταν ζητήθηκε να αξιολογήσουν τις μεθόδους διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές, οι κριτικές πελατών στο διαδίκτυο και το από στόμα σε στόμα βαθμολογήθηκαν ως οι πιο αξιόπιστες. Τα βίντεο-μαρτυρίες πελατών, το marketing από influencers καθώς και οι διαφημίσεις, θεωρούνται λιγότερο έμπιστα.


*Μετάφραση ειδικού συνεργάτη του Nextdeal

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Chubb
  • έρευνα
  • καταναλωτές
  • Ασφαλισμένοι
  • ασφάλιση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μεγάλη επιθετική εξαγορά στα σκαριά στις ΗΠΑ - Απερρίφθη η προσφορά
    Nextdeal newsroom, 24/3/2021

    Μεγάλη επιθετική εξαγορά στα σκαριά στις ΗΠΑ - Απερρίφθη η προσφορά

  • Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines
    Nextdeal newsroom, 12/3/2019

    Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines

  • Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!

    Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!

    Η Geneva Association έχει κινητοποιήσει εμπειρογνώμονες από 17 μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες, με σκοπό να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις μεθοδολογίες...
    Nextdeal newsroom, 03/03/2021 - 08:43 3/3/2021
  • Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο;

    Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο;

    Στην Ευρώπη έρχεται τo Insurance Industry Charitable Foundation, μη κερδοσκοπικός οργανισμός της ασφαλιστικής βιομηχανίας με έδρα τις ΗΠΑ, καθώς ιδρύεται...
    Nextdeal newsroom, 12/06/2015 - 14:33 12/6/2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
16:28 ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
  • 16:15 NN Hellas: 3 tips για τα Χριστούγεννα!
  • 15:33 Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
  • 15:30 Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Στο παγκόσμιο Top10 της ναυτιλιακής χρηματοδότησης για 4η διαδοχική χρονιά
  • 15:11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με «άμεσα και γρήγορα εμφυτεύματα»
  • 14:55 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εβδομάδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), με δράσεις για τον συνάνθρωπο, για 7η χρονιά
  • 13:05 Ειρήνη Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
  • 13:00 140 χρόνια αυτοκίνητο, 130 χρόνια μεταφορές, 100 χρόνια Mercedes-Benz: Μία χρονιά γεμάτη επετείους και μαγικές στιγμές!
  • 12:30 Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους των πωλήσεων - Γιατί ενδιαφέρει τους ασφαλιστές
  • 11:55 Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
  • 11:19 Η ενωμένη Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Οι ΗΠΑ, η αυτονομία της Ε.Ε και τα σενάρια σύγκρουσης με τη Ρωσία
  • 10:12 Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • 09:35 Τι σηματοδοτεί η εκλογή Κ. Πιερρακάκη στην ηγεσία του Eurogroup
  • 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
  • 09:12 Ανεβασμένες οι «μετοχές» του Πιερρ και στο εσωτερικό, «ταύρος» για τα ελληνικά ομόλογα, δυνατό το story των τραπεζών και το 2026, deal της Titan στην Τουρκία, ισχυροί παίκτες στη…Βουλιαγμένη
  • 09:05 Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Σπυρίδων
  • 09:00 ΟΕΕ: Τρεις προτάσεις για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030
  • 08:55 Αύξηση της ιατρικής αμοιβής κατά 30%, ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης
  • 08:50 Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;
  • 08:40 Πλαγίως: Πως τα φέρνει η ζωή!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  5. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube