close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/9/2022 - 10:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;

Nextdeal newsroom, 30/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια ενδιαφέρουσα μελέτη της Chubb έδειξε τι είδους και πώς αγοράζουν ασφάλιση οι πέντε τελευταίες γενιές*. Το θέμα αφορά όλους τους διαμεσολαβητές καθώς και το marketing των εταιριών.

Τη στάση εύπορων καταναλωτών από 5 γενιές -Gen Z (γεννηθείς 1997-2012), Millennial (1981-1996), Gen X (1965-1980), Baby Boomers (1946-1964) and Silent Generation (1928-1945)- στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σε θέματα που σχετίζονται με τις ασφάλειες διερευνά νέα μελέτη της Chubb. Τα ευρήματα της έκθεσης "Selling Across Generations" αποκαλύπτουν tiw διαφορές στον τρόπο με τον οποίο κάθε γενιά αναζητά και αγοράζει ασφάλιση, το τι αναζητά σε έναν ασφαλιστικό φορέα, τις τρέχουσες καλύψεις, τα μέσα ενημέρωσης που εμπιστεύονται περισσότερο και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους ασφαλιστικούς πράκτορες.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το 46% των ερωτηθέντων της γενιάς Gen Z και το 43% των Millennials επιθυμούν περισσότερο να λαμβάνουν συμβουλές από τον ασφαλιστικό τους πράκτορα ή τον μεσίτη τους, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γενιές: 21% της Gen X, 36% των Baby Boomers και το 29% της Silent Generation (Σιωπηλή Γενιά).

Οι νεότερες γενιές είναι επίσης, πιο δεκτικές στο να ζητήσουν από τον πράκτορά τους ή τον μεσίτη τους να τους εκπαιδεύσει σχετικά με το πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμους στόχους τους. Ειδικότερα, η πλειοψηφία της Gen Z και των Millennials (53% και για τους δύο) επιθυμεί την εκπαίδευση από τον πράκτορα ή τον μεσίτη, σε σύγκριση με περίπου δύο στους πέντε (40%) της Gen X και των Baby Boomers.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν κριτικές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν έναν πράκτορα ή έναν μεσίτη για να τους συμβουλεύσει. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες της Gen Z (94%) και των Millennials (89%) βασίζονται στις κριτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πριν επιλέξουν έναν πράκτορα, σε σύγκριση με το 64% της Gen X και το 56% των Baby Boomers.

Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας:

  • Οι νεότερες γενιές τείνουν να έχουν λιγότερες ασφαλιστικές καλύψεις από τις παλαιότερες γενιές και περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων διαθέτουν ένα πρόσθετο ασφαλιστικό προϊόν, όπως κάλυψη αστικής ευθύνης ή πολύτιμων αντικειμένων. Ένα μεγάλο ποσοστό των γενιών, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό οι νεότερες (80% της Gen Z και το 83% των Millennials), συνεργάζονται με ασφαλιστικούς πράκτορες. Μεταξύ όλων των ερωτηθέντων, το 46% προτιμά να αγοράζει ασφάλειες μέσω ανεξάρτητου πράκτορα, σύμφωνα με τη μελέτη.
  • Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας ή ο μεσίτης να ακούει τις ανάγκες τους. Οι ερωτηθέντες έδωσαν επίσης μεγάλη αξία στην ανταπόκριση του πράκτορα ή του μεσίτη τους (69%) αλλά στις γνώσεις που διαθέτουν σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο (68%). Μόνο το 51% δήλωσε ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας να κατέχει πιστοποιήσεις.
  • Η Gen Z είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να συμφωνήσει απόλυτα ότι χρειάζεται έναν πράκτορα για να καθορίσει τους στόχους και τις προκλήσεις της. Περίπου το 44% αισθάνεται έτσι, έναντι 29% των ερωτηθέντων της Gen X και 19% των Baby Boomers.
  • Όταν ζητήθηκε να αξιολογήσουν τις μεθόδους διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές, οι κριτικές πελατών στο διαδίκτυο και το από στόμα σε στόμα βαθμολογήθηκαν ως οι πιο αξιόπιστες. Τα βίντεο-μαρτυρίες πελατών, το marketing από influencers καθώς και οι διαφημίσεις, θεωρούνται λιγότερο έμπιστα.


*Μετάφραση ειδικού συνεργάτη του Nextdeal

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Chubb
  • έρευνα
  • καταναλωτές
  • Ασφαλισμένοι
  • ασφάλιση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μεγάλη επιθετική εξαγορά στα σκαριά στις ΗΠΑ - Απερρίφθη η προσφορά
    Nextdeal newsroom, 24/3/2021

    Μεγάλη επιθετική εξαγορά στα σκαριά στις ΗΠΑ - Απερρίφθη η προσφορά

  • Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines
    Nextdeal newsroom, 12/3/2019

    Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines

  • Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!

    Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!

    Η Geneva Association έχει κινητοποιήσει εμπειρογνώμονες από 17 μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες, με σκοπό να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις μεθοδολογίες...
    Nextdeal newsroom, 03/03/2021 - 08:43 3/3/2021
  • Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο;

    Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο;

    Στην Ευρώπη έρχεται τo Insurance Industry Charitable Foundation, μη κερδοσκοπικός οργανισμός της ασφαλιστικής βιομηχανίας με έδρα τις ΗΠΑ, καθώς ιδρύεται...
    Nextdeal newsroom, 12/06/2015 - 14:33 12/6/2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H KPMG υλοποίησε σε χρόνο ρεκόρ το SAP Concur Expense στον Κωτσόβολο
16:37 H KPMG υλοποίησε σε χρόνο ρεκόρ το SAP Concur Expense στον Κωτσόβολο
  • 15:10 Οι αιτήσεις για την πρώτη Βιο-Ακαδημία στην Ελλάδα από τη DEMO συνεχίζονται
  • 15:00 Διαβάστε το Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ από το Μόντε Κάρλο και 4 συνεντεύξεις
  • 14:30 Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;
  • 14:10 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
  • 13:50 Δυναμική παρουσία της ΕΔΙΠΤ στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 13:30 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  • 12:51 Στη ΝΔ προσχωρεί ο Λοβέρδος - Προορίζεται για υποψήφιος στο Νότιο Τομέα της Β’ Αθήνας
  • 12:07 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής
  • 11:38 Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα
  • 11:33 Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα
  • 10:55 Γεώργιος Νίκος (ΠΟΑΔ): Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον ασφαλισμένο
  • 10:45 Σταύρος Καχριμάνης (Daés London Market Insurance Brokers): Γιατί δεν φτάνει μόνο η ασφάλιση φυσικών καταστροφών
  • 10:35 Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος («ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers»): Προλαβαίνουμε τις εξελίξεις της αγοράς και δίνουμε λύσεις που κάνουν τη διαφορά
  • 10:20 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  • 09:52 Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης
  • 09:40 H Moody's «ψήφισε» τα μέτρα της ΔΕΘ, αντέχουν τα ελληνικά ομόλογα, το πρωτογενές πλεόνασμα και οι παροχές, ισχυρά κέρδη για τις τράπεζες έως το 2027
  • 09:30 1555: Πρωταγωνιστεί στην 89η ΔΕΘ με νέες υπηρεσίες και συμπεριληπτική εξυπηρέτηση
  • 09:10 Ε. Βασιλάκης (AEGEAN): Έρχονται απευθείας πτήσεις προς Ινδία σε 7,5 ώρες - Υπογραφή MoU με IndiGo
  • 09:00 Με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ από την συνάντηση ασφαλιστών και αντασφαλιστών στο Μόντε Κάρλο και 4 συνεντεύξεις κυκλοφορεί το NextDeal
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  3. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  4. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  5. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 10/9 «Ριζικές τομές στην Αιτωλοακαρνανία, για να αποφύγουμε την ερημοποίηση»
  7. 12/9 Σε ιστορικά υψηλά η Wall Street, «αυτοδύναμος» ο Μητσοτάκης, και σενάρια για «κυβέρνηση μειοψηφίας», τα « 70άρια» της Metlen και «ψήφος» στην Τράπεζα Κύπρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube