Γιώργος Μούζος, 20/7/2021 - 13:28 facebook twitter linkedin Μην αποφεύγετε τις δύσκολες συζητήσεις με τους πελάτες σας! Γιώργος Μούζος, 20/7/2021 facebook twitter linkedin Οι ασφαλιστές γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα πώς είναι να έχουν συνομιλίες για θέματα που οι περισσότεροι άνθρωποι θα προτιμούσαν να μην σκέφτονται. Όπως επίσης γνωρίζουν καλύτερα ότι συχνά αυτές οι συνομιλίες είναι που κάνουν όλη τη διαφορά μακροπρόθεσμα και θωρακίζουν ακόμα καλύτερα τους πελάτες τους! Ωστόσο, όπως σημείωσε ο Διευθυντής Πωλήσεων του Chartered Insurance Institute, Δρ. Matthew Connell, αυτές οι συνομιλίες επιβάλλονται να γίνουν, ιδίως σε ένα τόσο γρήγορα εξελισσόμενο περιβάλλον, τόσο κοινωνικά, όσο κι οικονομικά! Οι αλλαγές αυτές σημαίνουν ότι περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει να αναλάβουν σημαντικές ευθύνες, όπως για παράδειγμα τη διαχείριση της φροντίδας και των οικονομικών των γονέων τους, με την πλειοψηφία αυτών να μην είναι εκπαιδευμένοι και προετοιμασμένοι να τις χειριστούν. Άλλωστε μια από τις μέγιστες αξίες του θεσμού της ασφάλισης είναι η πρόληψη, πριν οι αναδυόμενοι κίνδυνοι κάθε είδους δημιουργήσουν σημαντικά προβλήματα! Ο κορονοϊός υπήρξε μια δύσκολη περίοδος για όλους, ασφαλισμένους και ασφαλιστές, όμως τώρα όπως επισήμανε κι ο Dr. Connell, οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται τις απαιτήσεις και τις διαφορετικές ανάγκες που έχουν οι πελάτες τους. Όσες εταιρείες το πράξουν αυτό θα έχουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα συγκριτικά με άλλες! Και συνέχισε λέγοντας: «Είναι σίγουρα πολύ δύσκολο για τους ανθρώπους να προσπαθούν να λύσουν τα ζητήματα που έχουν προκύψει μετά τον COVID-19, μιας και τα lockdowns είχαν σοβαρό αντίκτυπο και στα χρηματοοικονομικά τους. Η έρευνα της εταιρείας έδειξε ότι πολλοί πελάτες θεωρούν ότι βρίσκονται πλέον σε αρκετά ευάλωτη θέση, ως συνέπεια των συνεχόμενων lockdowns και της παύσης των δραστηριοτήτων τους. Για το λόγο αυτό οι ασφαλιστές πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς, μιας και το οικονομικό περιβάλλον αλλάζει, ώστε να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες των πελατών τους και να προσπαθούν να βρουν την καλύτερη δυνατή λύση σε αυτές. Η κατάλληλη εκπαίδευση του ασφαλιστή θα του επιτρέψει να φέρει εις πέρας μια δύσκολη συζήτηση και σίγουρα θα χρειαστεί να την κάνει μια φορά, γιατί απλά γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για να δώσει την λύση στο πρόβλημα!» Η κρίση του κορονοϊού αύξησε κατά πολύ την ψυχική πίεση των ανθρώπων, κάνοντάς τους τρομερά ευάλωτους σε συναισθηματικά φορτισμένες συζητήσεις. Αυτό αφύπνισε τον ασφαλιστικό κλάδο, επισημαίνοντας το πόσο σημαντική είναι η ποιότητα και η ενσυναίσθηση της παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών! Για αυτό κάντε τώρα αυτή τη δύσκολη κουβέντα με τους πελάτες σας για να τους προσφέρετε ένα εξασφαλισμένο μέλλον, σε μια αρκετά αβέβαιη εποχή! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55