Γιώργος Μούζος, 19/7/2021 - 13:34 facebook twitter linkedin Μήπως τώρα οι πελάτες περιμένουν περισσότερα από τις ασφαλιστικές εταιρείες; Γιώργος Μούζος, 19/7/2021 facebook twitter linkedin Μία ενδιαφέρουσα έκθεση που ήρθε στο φως της δημοσιότητας από την Beazley, ανέφερε πως στην μετά-COVID εποχή οι πελάτες είναι ακόμα πιο απαιτητικoί από την ασφαλιστική τους εταιρεία. Εκτός από την οικονομική προστασία, οι πελάτες αναμένουν από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες να τους παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με κινδύνους που ελλοχεύουν, όπως και για υπηρεσίες που σχετίζονται με τη διαχείριση τους, καθώς κι ευέλικτη κάλυψη που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των επιχειρήσεων τους ή του τρόπου ζωής τους. Η έρευνα είχε ως δείγμα περισσότερα από 1.000 ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών στις Η.Π.Α. και στη Μεγάλη Βρετανία. Η έρευνα αποτύπωσε πως ακόμα και οι πλέον αξιόπιστες και γρήγορες υπηρεσίες αποζημιώσεων δεν είναι αρκετές για να ικανοποιήσουν τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών. Οι επιχειρήσεις κι οι πελάτες αναμένουν από τους ασφαλιστές να επιδείξουν μια σταθερή κατανόηση των δραστηριοτήτων τους και των κινδύνων που αντιμετωπίζουν και να δώσουν πρόσθετη αξία μέσω εργαλείων διαχείρισης κινδύνων, πληροφοριών, υπηρεσιών και ευέλικτης κάλυψης. Το 48% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η εμπιστοσύνη τους στον ασφαλιστικό θεσμό έχει αυξηθεί από την έναρξη της πανδημίας κι έπειτα. Ωστόσο, μόνο το 54% θεώρησε ότι η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει τις νέες προκλήσεις με επιτυχία. Μερικά ενδιαφέρουσα ευρήματα της έρευνας ήταν: Το 25% των ηγετικών στελεχών των επιχειρήσεων δεν γνωρίζουν τι κάλυψη χρειάζονται Το 19% δυσκολεύεται να προσαρμόσει την ασφάλιση τους σύμφωνα με την επαγγελματική τους δραστηριότητα Το 44% δεν πιστεύει ότι οι ασφαλιστές τους κατανοούν την επιχείρησή τους Οι κορυφαίες απαιτήσεις που έχουν οι επιχειρήσεις από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες είναι: Μια βαθιά κατανόηση του κινδύνου ανά τομέα και μέγεθος Συμβουλευτικές υπηρεσίες ειδικού κινδύνου Οι σημαντικότεροι παράγοντες αγοράς ασφάλισης είναι: Η ασφαλιστική κάλυψη να είναι σχεδιασμένη για τον συγκεκριμένο τύπο επιχείρησης του πελάτη Να δημιουργείται μια μακροπρόθεσμη σχέση μεταξύ πελάτη κι ασφαλιστή Το κόστος της ασφάλισης Γρήγορη, ανταποκρινόμενη υπηρεσία αποζημιώσεων Ευκολία κατανόησης της κάλυψης «Ενώ είναι ενθαρρυντικό ότι η εμπιστοσύνη στην ασφάλιση έχει αυξηθεί από την έναρξη της πανδημίας, είναι εν τούτοις ανησυχητικό ότι μόνο οι μισοί από τους ερωτηθέντες της έρευνας πιστεύουν ότι ο ασφαλιστικός κλάδος ικανοποιεί τις ανάγκες τους πολύ καλά», δήλωσε η Lou Ann Layton, επικεφαλής της Beazley στον τομέα του marketing. «Η έκθεσή μας επισημαίνει ότι είναι καιρός να σχεδιάσουμε από την αρχή μια σειρά ασφαλιστικών υπηρεσιών. Δεν μπορεί πλέον η βιομηχανία να ακολουθήσει μια προσέγγιση για όλα τα μεγέθη. Αντ 'αυτού, οι πελάτες θέλουν μια αξιόπιστη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους ασφαλιστική κάλυψη!» «Αυτή η έκθεση παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για το πώς μπορεί να συνεργαστεί η βιομηχανία μας και να υποστηρίξει καλύτερα τους πελάτες σε μια εποχή σημαντικής αλλαγής», δήλωσε η Bethany Greenwood, επικεφαλής ασφάλειας κυβερνοχώρου της Beazley και συνέχισε λέγοντας: «Η ψηφιακή τεχνολογία είναι όλο και περισσότερο εδραιωμένη στις ασφαλιστικές δραστηριότητες, δίνοντας τεράστιες δυνατότητες βελτίωσης και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών. Ως ασφαλιστικοί πάροχοι, ο τρόπος με τον οποίο αξιοποιούμε τις αποζημιώσεις και τα δεδομένα πληροφοριών κινδύνου θα είναι κρίσιμος για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των λύσεων που αναπτύσσουμε για τους πελάτες μας!» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00