Γιώργος Μούζος, 23/6/2021 - 14:15 facebook twitter linkedin Αυτοματοποιημένη ασφάλιση αυτοκινήτων! Πώς η τεχνολογία οδηγεί την ασφαλιστική βιομηχανία στο μέλλον; Γιώργος Μούζος, 23/6/2021 facebook twitter linkedin Δεν είναι μυστικό, η υποβολή αίτησης για ασφάλιση αυτοκινήτων θεωρείται από την πλειοψηφία των πελατών μια δυσκίνητη και χρονοβόρα διαδικασία, ενώ συχνά οδηγεί σε σύγχυση σχετικά με το τι καλύπτεται (ή δεν) καλύπτεται από το συμβόλαιο. Οι μεγάλοι χρόνοι κλήσεων, οι υπερβολικές ερωτήσεις και τα ατελείωτα χαρτιά το κάνουν μια εμπειρία που οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αποφύγουν και το πράττουν μόνο επειδή γνωρίζουν ότι είναι ένα «αναγκαίο κακό» που δεν μπορούν να κάνουν χωρίς. Η αυτοματοποιημένη ασφάλιση αυτοκινήτων θα μπορούσε να είναι η λύση. Όμως η ασφαλιστική βιομηχανία έχει σημειώσει τεράστια εξέλιξη με την ενσωμάτωση υψηλής τεχνολογίας, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (A.I.), η μηχανική μάθηση (ML) και η βαθιά μάθηση (DL) κατά την τελευταία δεκαετία. Τάσεις που έχουν επιταχύνει σημαντικά την τεράστια αλλαγή στο μοτίβο ασφάλισης οχημάτων, φέρνοντας στο προσκήνιο ασφαλιστικά μοντέλα σύμφωνα με τη χρήση του οχήματος (Usage Based Insurance - UBI). Ένας σημαντικός οδηγός αυτής της αλλαγής είναι το γεγονός ότι η ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση είναι πολύ πιο βολική από τα παραδοσιακά ασφαλιστικά μοντέλα, καθώς παρέχει ευέλικτη κάλυψη για το χρόνο που πραγματικά θέλουν οι οδηγοί, απλά υλοποιώντας γρήγορα και απλά βήματα από μια κινητή συσκευή. Το αποτέλεσμα; Πλήρη κι ολοκληρωμένη κάλυψη που είναι έτοιμη σε λιγότερο από δύο λεπτά! Το UBI θα είναι η νέα ασφαλιστική κανονικότητα έως το 2030; Η αυτοματοποιημένη ασφάλιση θα είναι μέρος αυτής της αλλαγής; Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της McKinsey, η ασφάλιση θα αλλάξει από την τρέχουσα κατάσταση σε ένα νέο μοντέλο «πρόβλεψης και πρόληψης», μετατρέποντας εξ ολοκλήρου, κάθε πτυχή του κλάδου όπως τον γνωρίζουμε μέχρι στιγμής. Μια πρόβλεψη θέλει ο ρυθμός αλλαγής να επιταχυνθεί καθώς οι ασφαλιστές, οι καταναλωτές, αλλά και γενικότερα όσοι εμπλέκονται με τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, γίνονται πιο έμπειροι στη χρήση προηγμένων τεχνολογιών για τη βελτίωση της λήψης αποφάσεων και της παραγωγικότητας. Τεχνολογίες που μειώνουν το κόστος και βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών. Μιας και τα ασφαλιστικά προϊόντα είναι προσαρμοσμένα στη συμπεριφορά των καταναλωτών, η έκθεση αναφέρει ότι τα προϊόντα UBI, αναμένεται να πολλαπλασιαστούν καθώς η ασφάλιση μεταβαίνει από το τυπικό μοντέλο «αγοράς και ετήσιας ανανέωσης» σε έναν συνεχή κύκλο, επειδή οι προσφορές προϊόντων θα προσαρμόζονται συνεχώς πάνω στα πρότυπα οδικής συμπεριφοράς ενός ατόμου. Η έκθεση προβλέπει επίσης πως αναμένεται να υπάρξει αύξηση σε πλατφόρμες που συνδέουν πελάτες και ασφαλιστές, προσφέροντας στους πελάτες εξατομικευμένες υπηρεσίες! Ένα ακόμα μεγάλο ατού, είναι πως καθώς η τιμολόγηση καθίσταται διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο σύμφωνα με τη χρήση και πάνω σε δεδομένα για την αξιολόγηση του κινδύνου, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αποφασίσουν για την κάλυψη που θα απολαμβάνουν, σύμφωνα με την τιμή που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/6/2021 Εξυπηρέτηση πελατών με Τεχνητή νοημοσύνη: Γιατί είναι η έξυπνη κίνηση για τους ασφαλιστές που θέλουν να ξεχωρίσουν;
Η Ανάλυση Δεδομένων φέρνει κοσμογονικές αλλαγές στις ασφαλιστικές εταιρείες! Στο σύνολο τους οι ασφαλιστικές εταιρείες λειτουργούν με το ίδιο μοτίβο! Έχουν μια σειρά όμοιων προϊόντων, έχουν το ίδιο τρόπο... Γιώργος Μούζος, 16/06/2021 - 13:25 16/6/2021
Η αυτόματη αξιολόγηση ζημιών εξοικονομεί χρόνο και χρήμα στις ασφαλιστικές εταιρίες! Στην ασφαλιστική αγορά, ο χρόνος μεταφράζεται σε χρήμα και κάθε δευτερόλεπτο που περνάει μπορεί να είναι σημαντική απώλεια χρήματος για... Γιώργος Μούζος, 15/06/2021 - 13:27 15/6/2021