Γιώργος Μούζος, 12/7/2021 - 13:14 facebook twitter linkedin Η MAPFRE εγκαινιάζει νέα ασφάλιση βάσει χρήσης! Γιώργος Μούζος, 12/7/2021 facebook twitter linkedin Η ασφαλιστική εταιρεία MAPFRE ξεκίνησε ένα νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα, βάσει χρήσης, με την ονομασία MotionSmart, με τους πρώτους πελάτες να απολαμβάνουν έκπτωση 10%! Ανάλογα με το σκορ που θα πετυχαίνει ο εκάστοτε οδηγός και το πόσο προσεκτικά οδηγεί, μπορεί να τύχει έκπτωσης που αγγίζει έως και το 20%, σύμφωνα με τον Keith Jensen, Αντιπρόεδρος του τμήματος ανάπτυξης της MAPFRE. Μόλις ο πελάτης κάνει την εγγραφή του στο πρόγραμμα, του αποστέλλεται ένας σύνδεσμος για τη λήψη της εφαρμογής. Σε αντίθεση με άλλα προγράμματα που απαιτούν συσκευές τηλεματικής να τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο, η εφαρμογή της MAPFRE εκτελείται στο παρασκήνιο κατά την οδήγηση. Η απλότητα ήταν μια από τις προτεραιότητες της MAPFRE στη δημιουργία της εφαρμογής και του προγράμματος MotionSmart. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Jensen, «Εμείς δεν έχουμε ως πρότυπο σε επίπεδο καινοτομίας άλλες ασφαλιστικές εταιρείες! Η MAPFRE παραδειγματίζεται από ηγέτιδες εταιρείες της τεχνολογίας, όπως η Apple για παράδειγμα!» Η εφαρμογή καταγράφει την ταχύτητα κίνησης του οχήματος, το πόσο βίαιο ή ήπιο είναι το φρενάρισμα και αντίστοιχα την επιτάχυνση, την ταχύτητα εισόδου στις στροφές, καθώς επίσης και το πόσο αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το κινητό του τηλέφωνο. Κάθε διαδρομή βγάζει το δικό της σκορ και ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στην ποιότητα οδήγησης. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα που έχει η MAPFRE, οι οδηγοί που χρησιμοποιούν εφαρμογές αξιολόγησης της οδήγησης, έχουν 39% λιγότερη απόσπαση της προσοχής εξαιτίας του κινητού τηλεφώνου μετά από 30 ημέρες, 30% λιγότερες υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας και μείωση των βίαιων φρεναρισμάτων κατά 51%! «Είναι μια υπέροχη εφαρμογή, γιατί σε διδάσκει αν ασχολείσαι μαζί της, να είσαι καλύτερος οδηγός», δήλωσε ο Jensen. «Παρατήρησα προσωπικά, ότι οδηγώ λιγότερο γρήγορα συγκριτικά με πριν από τρεις εβδομάδες και το σκορ μου έχει αυξηθεί! Και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα». Η πανδημία έχει αυξήσει το ενδιαφέρον για ασφάλιση βάσει χρήσης και η MAPFRE άδραξε την ευκαιρία, έχοντας ως κύριο συνεργάτης της σε αυτό το πρόγραμμα την Cambridge Mobile Telematics! «Ασφαλέστερη οδήγηση σημαίνει λιγότερα ατυχήματα», δήλωσε η Jaime Tamayo, διευθύνων σύμβουλος της MAPFRE USA. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την Cambridge Mobile Telematics για να ενθαρρύνουμε την ασφαλή οδήγηση κασι ταυτόχρονα, να ανταμείβουμε τους πελάτες που επιδεικνύουν τη δέσμευσή τους να διατηρήσουν τους δρόμους μας ασφαλείς»! Το πρόγραμμα ΜotionSmart ξεκινά πιλοτικά στη Μασαχουσέτη των Η.Π.Α., αλλά εάν επιτύχει θα επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τον Jensen. Επιπρόσθετα η MAPFRE αναμένεται να εξετάσει τις δυνατότητες χειρισμού αξιώσεων που προσφέρει η Cambridge Mobile Telematics, σε μια προσπάθεια ακόμα καλύτερης και γρηγορότερης αποζημιώσεις των πελατών της! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57