Γιώργος Μούζος, 1/2/2018 - 13:56 facebook twitter linkedin H MAPFRE ενισχύει τη συνεργασία της με το Group Renault Γιώργος Μούζος, 1/2/2018 facebook twitter linkedin Η μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία συμφώνησε να είναι ο μεγάλος χορηγός της Renault Sport Formula One. Η συνεργασία αυτή ανακοινώθηκε σε συνάντηση στο Παρίσι μεταξύ του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της MAPFRE και του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Renault. Η ομάδα Renault Sport Formula One και η MAPFRE επεκτείνουν και ενισχύουν τη συμφωνία τους για τα επόμενα πέντε χρόνια, δουλεύοντας παράλληλα σε ένα project, όπως καινοτόμες υπηρεσίες κινητικότητας, οι οποίες θα συνδέονται με το μέλλον της ασφάλισης και κατ’ επέκταση με το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η πρώτη χρονιά συνεργασίας μεταξύ των δυο εταιρειών κύλισε εξαιρετικά και για το λόγο αυτό η MAPFRE συμφώνησε να ανανεώσει και να επεκτείνει τη συμφωνία της με την ομάδα της Renault Sport Formula One. Η ισπανική ασφαλιστική εταιρεία θα είναι ένας από τους κύριους χορηγούς της ομάδας για τις επόμενες πέντε αγωνιστικές σεζόν. Η συμφωνία, η οποία παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα στο Παρίσι, σε συνάντηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της MAPFRE, Antonio Huertas και του προέδρου της Renault, Carlos Ghosn, ξεπερνά την έννοια μιας απλή αγωνιστικής χορηγίας - συνεργασίας. Πιο συγκεκριμένα θα επιτρέψει στις δυο εταιρείες να διερευνήσουν τις νέες και αυτόνομες υπηρεσίες, τις οποίες σκοπεύουν να προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στο αγοραστικό τους κοινό τα επόμενα χρόνια. Όπως δήλωσε και ο κ. Huertas, «Η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει στη MAPFRE να επεκτείνει ακόμα περισσότερο τη δυναμική της σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Formula 1 δεν είναι απλά ένα μηχανοκίνητο άθλημα. Είναι η κορωνίδα των μηχανοκίνητων με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας να κάνει την εμφάνισή του στα μονοθέσια και η οποία επεκτείνεται και στο σύνολο της κοινωνίας. Κάτι που ταιριάζει και στη φιλοσοφία της εταιρείας μας». Το λογότυπο της MAPFRE θα εμφανίζεται στο ρύγχος και στα πλαϊνά των μονοθεσίων, καθώς επίσης και στις φόρμες και στα κράνη των οδηγών Carlos Sainz και Nico Hülkenberg. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50