close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Επιταχύνετε την ασφαλιστική καινοτομία για να ανταποκριθείτε στις ανάγκες των πελατών σας!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
5/4/2021 - 13:39
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Επιταχύνετε την ασφαλιστική καινοτομία για να ανταποκριθείτε στις ανάγκες των πελατών σας!

Γιώργος Μούζος, 5/4/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διανύοντας κάτι παραπάνω από ένα χρόνο οικονομικής και υγιειονομικής αναταραχής, φαίνεται πως ο ασφαλιστικός κλάδος ασπάστηκε μια συμβουλή του Ουίνστον Τσώρτσιλ: «Ποτέ μην αφήνεις μια κρίση να πάει χαμένη»!

Μια κρίση η οποία έφερε στο προσκήνιο το ψηφιακό μετασχηματισμό της ασφαλιστικής αγοράς πέρα από τη καθημερινότητας μας. Όμως οφείλουμε να ομολογήσουμε πως παρά το σύντομο χρονικό διάστημα που είχε ο κλάδος να αντιδράσει και να ασπαστεί τα νέα ψηφιακά δεδομένα, δεν τα πήγε κι άσχημα! Βέβαια, όπως λέει κι ο σοφός λαός, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και για το λόγο αυτό η προσπάθεια θα πρέπει να είναι συνεχής και μεθοδευμένη.

Βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο!

Η κρίση του κορονοϊού αποδείχθηκε ως μια ευκαιρία του ασφαλιστικού τομέα να αποδείξει ότι, είναι μια «βιομηχανία με προτεραιότητα στον άνθρωπο». Η αναταραχή του COVID, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του τρόπου ασφαλιστικής λειτουργίας, αρχικά ανέδειξαν την κοινωνική αξία της ασφάλισης, με τις ασφαλιστικές εταιρείας να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να προστατέψουν τους πελάτες τους. Ενέργεια που στις περισσότερες των περιπτώσεων ανταμείφθηκε με την αφοσίωση των πελατών. Τα lockdowns κι η κοινωνική αποστασιοποίηση έκανε πολλούς ασφαλιστές να επαναπροσδιορίσουν το ρόλο τους, όντας συνεχώς δίπλα στον πελάτη τους, τονίζοντας τις συμβουλευτικές ευθύνες που έχουν απέναντι στον πελάτη τους. Είναι γεγονός ότι η φήμη κερδίζεται σκληρά και δυστυχώς χάνεται εύκολα και η πανδημία ανέδειξε πως η φήμη του ασφαλιστικού επαγγέλματος είναι πραγματικά η ανησυχία όλων των εμπλεκομένων στον κλάδο.

Συνεχής προσπάθεια επαγγελματικής βελτίωσης!

Κατά την έναρξη της πανδημίας κι ως κάτι πρωτόγνωρο για τους περισσότερους, αρκετοί πίστεψαν ότι όλα θα παγώσουν, έστω για ένα μικρό διάστημα! Μόλις όμως έφυγε το αρχικό μούδιασμα, η πλειοψηφία των επαγγελματιών στρώθηκε στη δουλειά. Αρκετές εταιρείες άδραξαν την ευκαιρία και προσέφεραν προγράμματα επιμόρφωσης στα στελέχη τους ώστε να είναι έτοιμα για την νέα ψηφιακή τάξη πραγμάτων στην οποία έχουμε μπει πλέον για τα καλά.

Η συνεχής λοιπόν εκπαίδευση για τον ασφαλιστή είναι απαραίτητη, τόσο για να γεμίζει τα όποια κενά υπάρχουν, όσο και για να είναι ενήμερος γύρω από τις εξελίξεις του κλάδου.

Κάθε εκπαίδευση θα πρέπει να πλαισιώνεται από βελτίωση σε θέματα δεξιοτήτων που αφορούν κυρίως θέματα επικοινωνίας, διαχείρισης αλλά και συμβουλευτικής προσέγγισης των πελατών έτσι ώστε να μπορεί ο κάθε ασφαλιστής να ολοκληρώνει με επιτυχία τα στάδια της διερεύνησης και της ικανοποίησης όχι μόνο των αναγκών αλλά και των προσδοκιών του πελάτη.

Με το βλέμμα στη κορυφή!

Ο ασφαλιστικός τομέας είχε μια επιτυχημένη αρχή κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 και είναι σε θέση να συνεχίσει αυτήν την επιτυχία στο άμεσο μέλλον. Σαφώς δεν είναι ένας κλάδος που επαναπαύεται στις δάφνες του, μιας και οι ρυθμοί εξέλιξής του είναι φρενήρεις.

Επενδύστε στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, μιας και είναι αυτές που θα φέρουν τον τζίρο! Το μόνο σίγουρο είναι πως η αξία της ψηφιακής καινοτομίας στην ασφάλιση, θα συνεχίσει να εμφανίζει εκθετικές αποδόσεις με την πάροδο του χρόνου. Αν δεν το κάνετε τώρα, το μερίδιο αγοράς θα μειωθεί και οι πιο απαιτητικοί πελάτες θα είναι πλέον πιο δύσκολο να προσεγγιστούν. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστικός κλάδος
  • ασφάλιση
  • καινοτομία
  • τεχνολογία
  • ανάγκες
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

  • Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
    Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31

    Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε...
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,...
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά...
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

     Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται...
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
16:30 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  • 16:15 Ειρήνη Χαλκιαδάκη (Εθνική Ασφαλιστική): «Η πρόληψη είναι δύναμη - όχι φόβος»
  • 15:55 Κανάρης Παπαναστασόπουλος (CEO Carglass®): Η Carglass® φροντίζει κάθε χρόνο την ασφάλεια 100.000 αυτοκινητιστών
  • 15:50 Η GLA 200 με όφελος τιμής: Τώρα η καθημερινότητα μπορεί να αποκτήσει luxury χαρακτήρα
  • 15:20 Πως επηρεάζει η ακρίβεια την διατροφή των Ελλήνων; Τι λένε οι ειδικοί;
  • 14:30 Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:10 Eurobank: Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης | Επενδύοντας στη γνώση, την ευθύνη και το μέλλον
  • 13:21 Η Alpha Bank αναδεικνύει την αξία της αποταμίευσης μέσα από δράσεις, πρωτοβουλίες και χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • 13:15 Συνάντηση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τη δωρεά αναλώσιμου υγειονομικού υλικού
  • 13:00 Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων - Αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες!
  • 12:17 Άννα Ευθυμίου: «Πολύ πιο σύντομη η έκδοση των συντάξεων - Δεν αλλάζουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης»
  • 10:45 Tο 25% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη την ΕΕ σχετίζονται με το αλκοόλ - Τεράστιες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες
  • 10:40 Ρήξη Πρόσθιου Χιαστού Συνδέσμου: Η Σημασία της Εξατομικευμένης Αντιμετώπισης
  • 10:24 Stéphane Boujnah: Η Euronext στο επίκεντρο για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση των κεφαλαιαγορών
  • 10:15 Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία στα €854 εκατ. στο εννεάμηνο με απόδοση ιδίων κεφαλαίων 15%
  • 10:05 ΕΑΕΕ: Διαβούλευση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο «Σύσταση και λειτουργία Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Ανταγωνισμού και λοιπές διατάξεις»
  • 09:44 Eurobank: Διανομή ενδιάμεσου μερίσματος στις 12 Νοεμβρίου - Τα αποτελέσματα 9μήνου
  • 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
  • 09:30 Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας - Η Τεχνητή Νοημοσύνη αξιοποιείται στον τομέα της Υγείας
  • 09:22 Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  3. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  4. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  5. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  6. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  7. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube