Γιώργος Μούζος, 1/4/2021 - 13:49 facebook twitter linkedin Πού πρέπει να εστιάσουν οι ασφαλιστές για να καινοτομήσουν; Γιώργος Μούζος, 1/4/2021 facebook twitter linkedin Οι ασφαλιστές κατανοούν πλέον την ανάγκη για ψηφιακή καινοτομία, κάτι που αποδεικνύεται έμπρακτα, μιας και πολλοί επαγγελματίες εφαρμόζουν εδώ και καιρό στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού. Ωστόσο, η πανδημία του κορονοϊού, επιτάχυνε κατά πολύ την προσπάθεια προς το ψηφιακό μετασχηματισμό. Τα lockdowns εκμηδένισαν τη διαπροσωπική επαφή, με αποτέλεσμα οι ασφαλιστές να χάσουν έναν σημαντικό δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες τους, γεγονός που μείωσε σημαντικά και τα έσοδα τους. Αυτό δημιούργησε την ανάγκη ταχύτερων και σημαντικών ψηφιακών επενδύσεων ώστε παράλληλα να ικανοποιηθούν οι αυξανόμενες ανάγκες των πελατών τους, αλλά και να διατηρηθεί η ροή των εργασιών στο ακέραιο. Με μια παρατεταμένη οικονομική ύφεση να εμφανίζεται στον ορίζοντα, οι ασφαλιστές πρέπει να βρουν τρόπους να μειώσουν το κόστος, αλλά και να βελτιώσουν παράλληλα και την αποτελεσματικότητα τους. Σημαντική για τη βιωσιμότητα η καινοτομία Όπως αναλύθηκε στην πρόσφατη δημοσιευμένη έκθεση για την ψηφιακή καινοτομία της Accenture, οι ασφαλιστικές εταιρείες παγκοσμίως, κάνουν τεράστιες επενδύσεις στην ψηφιακή καινοτομία. Αυτό γίνεται για να περιοριστεί σημαντικά το λειτουργικό κόστος, να βελτιωθούν οι σχέσεις με το πελατολόγιο και γενικότερα να γίνει μια πλήρης αναδόμηση του μοτίβου λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Όμως το πιο σημαντικό κατά τη φάση του γενικότερου μετασχηματισμού, είναι η στάση των πελατών σας απέναντι στις καινοτομίες που θα τους παρουσιάσετε! Στην Ευρώπη, οι ασφαλιστές θα επωφεληθούν από την καινοτομία στη διανομή των ασφαλιστικών υπηρεσιών. Για να το πούμε πιο απλά, οι πελάτες σας πλέον είναι εξαιρετικά πιθανό να επιλέξουν το ασφαλιστικό τους πακέτο από online υπηρεσίες όπως η Amazon ή Google, ακόμα κι από το super market, όπως αποδεικνύει και το γράφημα παρακάτω. Έτσι θα πρέπει να είστε παντού για να μπορούν να σας βρουν εύκολα! Κι αυτό γιατί η βελτίωση του customer experience μέσω καινοτόμων τρόπων προσέγγισης τους, θα ενισχύσει το cash flow κάθε εταιρείας, μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος, ενισχύοντας συνολικά το αναπτυξιακό πλάνο κάθε ασφαλιστικής εταιρείας. Για να μπορέσετε λοιπόν να είστε ανταγωνιστικοί θα πρέπει να βρείτε τρόπους να φτάσετε άμεσα δίπλα στους υπάρχοντες, αλλά και στους υποψήφιους πελάτες σας. Η μάχη για την ανάπτυξη του δικτύου σας είναι συνεχής και σίγουρα θα είναι έντονη κι αυτή τη χρονιά, με τους καταναλωτές να εξερευνούν πλέον διαφορετικούς ασφαλιστικούς παρόχους, με βάση τις μοναδικές ανάγκες τους. Μην φοβηθείτε τις επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού! Ενώ μπορεί να είμαστε σε ένα στάδιο όπου η απόσβεση του ψηφιακού μετασχηματισμού φαίνεται μικρότερη σε σχέση με την προσπάθεια και τους πόρους που απαιτούνται για την επένδυση σε αυτόν, σε καμία των περιπτώσεων οι ασφαλιστές δεν πρέπει να απογοητεύονται. Η αξία της ψηφιακής καινοτομίας στην ασφάλιση, θα συνεχίσει να εμφανίζει εκθετικές αποδόσεις με την πάροδο του χρόνου, καθώς οι καθιερωμένοι ασφαλιστικοί παίκτες χρησιμοποιούν αυτήν την αλλαγή για να επικεντρωθούν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία για τους πελάτες τους. Εάν σταματήσουν τώρα, το μερίδιο αγοράς θα μειωθεί και οι πιο απαιτητικοί πελάτες θα είναι πλέον πιο δύσκολο να προσεγγιστούν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54