close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πώς ο ευχαριστημένος πελάτης ενισχύει τον κλάδο ασφάλισης;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
19/3/2021 - 13:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς ο ευχαριστημένος πελάτης ενισχύει τον κλάδο ασφάλισης;

Γιώργος Μούζος, 19/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μπορεί να χρειάστηκε μια πανδημία για να επιταχυνθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην ασφαλιστική βιομηχανία, όμως τα οφέλη ήρθαν για να μείνουν. Ο COVID-19 προκάλεσε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε, ωθώντας καταναλωτές όλων των ηλικιών και ψηφιακών ικανοτήτων στο Διαδίκτυο, είτε τους αρέσει είτε όχι.

Όμως η πανδημία δεν είναι ο κύριος λόγος αλλαγής του κλάδου. Η συμπεριφορά των καταναλωτών είχε αλλάξει άρδην, κάτι που αποδεικνύεται κι από σχετικές μελέτες, οι οποίες αναδεικνύουν τη βαθιά αλλαγή στις προτεραιότητες των πελατών, οι οποίες τώρα επικεντρώνονται περισσότερο στην υγεία, την ασφάλεια και την οικονομική εξασφάλιση.

Έτσι λοιπόν οι ασφαλιστές έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ενισχύσουν το πελατολόγιό τους, αρκεί να αναδιοργανώσουν το ψηφιακό τρόπο λειτουργίας τους. Οι πελάτες σας πλέον δραστηριοποιούνται ψηφιακά και στο digital περιβάλλον πρέπει να τους συναντήσετε κι εσείς. Εκμεταλλευτείτε τα πλούσια δεδομένα που παράγουν κάθε λεπτό για να βελτιώσετε τις ψηφιακές υπηρεσίες σας, αλλά και για να τους προσφέρετε γρήγορες και to the point υπηρεσίες. Αυτό θα σας δώσει τη δυνατότητα να κινηθείτε από ένα ψυχρό επιχειρηματικό μοντέλο συναλλαγών, σε ένα πιο «σχεσιακό» μέσω του οποίου έχετε τη δυνατότητα να καλλιεργήσετε μακροχρόνιες και σημαντικές διαπροσωπικές επαφές.

Αυτή η ψηφιακή μετατόπιση μεταξύ των καταναλωτών είναι εδώ και θα παραμείνει! Βέβαια να σημειώσουμε πως οι νεότερες γενιές είχαν ήδη κάνει το ψηφιακό βήμα, μιας και έχουν αποδεχτεί και βάλει την νέα τεχνολογία για τα καλά στην καθημερινότητά τους.

Ενώ τα ποσοστά διατήρησης σε ολόκληρο τον κλάδο κυμαίνονται περίπου στο 85%, η έρευνα της Accenture δείχνει ότι περισσότεροι Millennials και νεότεροι ηλικιακά καταναλωτές, λένε ότι σκοπεύουν να αλλάξουν ασφαλιστές τους επόμενους 12 μήνες. Η αποδοχή και η προτίμησή τους στις ψηφιακές τεχνολογίες τους διευκολύνουν να αποφασίσουν και να στραφούν σε άλλους ασφαλιστές, ψηφιακά ώριμους.

Προσδιορίστε την ανάγκη του πελάτη σας, δώστε του αυτό που θέλει!

Με το παλιό μοτίβο λειτουργίας θα ήταν δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να ικανοποιηθούν οι νέες απαιτήσεις των καταναλωτών σε ότι αφορά τις ψηφιακές ασφαλίσεις. Τα παραδοσιακά δημογραφικά δεδομένα απλά δεν μπορούν να παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για τη δημιουργία νέων ασφαλιστικών προϊόντων, ειδικά για τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους. Αλλά σε αυτή τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, οι ασφαλιστές μπορούν να συλλέξουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων που νωρίτερα δεν ήταν ποτέ διαθέσιμες σε αυτούς. Κι όλα αυτά μέσω του διαδικτύου των πραγμάτων (Internet of Things), όπως για παράδειγμα από τις wearable συσκευές του κάθε καταναλωτή. Μάλιστα οι καταναλωτές τώρα περισσότερο από ποτέ είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα, με απώτερο σκοπό να λάβουν εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και χαμηλότερα ασφάλιστρα. Αυτή η τεράστια ποσότητα δεδομένων, όταν επεξεργάζονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να παρέχει με κάθε λεπτομέρεια τα προφίλ των υποψήφιων πελατών σας και ανάλογα να τους προτείνετε τα προϊόντα που τους ταιριάζουν!

Η Accenture μελέτησε σχεδόν 50.000 καταναλωτές σε 28 παγκόσμιες αγορές. Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Millennial και οι νεότεροι καταναλωτές ηλικίας 18 - 34 ετών, εξέφρασαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ψηφιακές προσφορές που τους βοηθούν να κάνουν ασφαλέστερες, υγιέστερες και πιο βιώσιμες επιλογές. Και σχεδόν το 60% των καταναλωτών άνω των 55 ετών, δήλωσαν ότι θα μοιράζονταν σημαντικά δεδομένα για εξατομικευμένες υπηρεσίες που τους βοηθούν να αποτρέψουν τραυματισμούς και απώλειες. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε κατά 24%, συγκριτικά με δύο χρόνια πριν. Οι κορυφαίοι ασφαλιστές αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα που παράγουν οι πελάτες τους επενδύοντας στο να προσφέρουν μια καλύτερη ψηφιακή εμπειρία ώστε να διαφοροποιηθούν από τη μάζα και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και την πίστη των πελατών τους. Επιπλέον, η έρευνα ανέδειξε πως οι ψηφιακές επενδύσεις αποδίδουν στην αύξηση των εσόδων από τα ασφάλιστρα, περίπου κατά 13%!

Στο μέλλον, οι επιτυχημένοι ασφαλιστές θα χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες για να παρέχουν ολοκληρωμένες στους πελάτες τους. Θα έχουν στη διάθεσή τους μια αγορά ψηφιακών ασφαλίσεων, εξαιρετικά ενημερωμένη από πλούσια δεδομένα που με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορούν να προσδιορίζουν με ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες ειδικά προσαρμοσμένα σε αυτούς.

Η νέα ψηφιακή εμπειρία πελάτη θα είναι κάτι παραπάνω από την απλή ψηφιοποίηση των κλασικών ασφαλιστικών έντυπων. Θα είναι μια εντελώς νέα διαδικασία πλήρως αυτοματοποιημένη που θα βελτιώνει την ανάλυση του ρίσκου, βελτιώνοντας σημαντικά τόσο το underwriting, όσο και την λήψη αποφάσεων για αποζημιώσεις, μιας και θα απαιτούνται ώρες, αντί για εβδομάδες ή μήνες.

Καλό για τους καταναλωτές, υπέροχο για τις ασφαλιστικές εταιρείες!

Οι ψηφιακές δυνατότητες σε συνδυασμό με την ανάλυση των δεδομένων, θα βοηθήσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες να καλλιεργήσουν υγιείς, μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες, αυξάνοντας σημαντικά το Lifetime Customer Value! Ανεξάρτητα αν η νέα ψηφιακή στρατηγική σας είναι να δημιουργήσετε, είτε να αξιοποιήσετε τις υπάρχουσες ψηφιακές πλατφόρμες, το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχετε την ευελιξία, αλλά και την ανάπτυξη που χρειάζεστε! Ως εκ τούτου, οι ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των πελατών τους, να τους διατηρήσουν πιστούς κοντά τους, αλλά και να μειώσουν σημαντικά το βραχυπρόθεσμο λειτουργικό κόστος.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Accenture
  • καταναλωτές
  • πελάτες
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • κλάδος ασφάλισης
  • ασφαλιστικός κλάδος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

  • Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση
    Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55

    Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

  • Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές
    Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07

    Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

  • Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion
    Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02

    Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion

  • Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων

    Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων

    Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα...
    Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
  • Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030

    Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030

    Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον...
    Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06
  • smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!

    smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!

    Το πρώτο μεσαίο SUV της smart προσφέρει κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση και δημιουργεί νέα δεδομένα για τους επαγγελματίες της...
    Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59
  • Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του;

    Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του;

    Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της...
    Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04
  • Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς

    Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς

    Καθώς τα συνδεδεμένα οχήματα γίνονται καθημερινότητα, οι ασφαλιστές καλούνται να διαχειριστούν έναν νέο τύπο κινδύνου: τις κυβερνοαπειλές που πλήττουν τις...
    Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10
  • Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

    Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;

    Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν ευκαιρίες και προκλήσεις στην αξιολόγηση ασφαλιστικών κινδύνων! Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στον κλάδο της...
    Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube