Γιώργος Μούζος, 11/3/2021 - 13:56 facebook twitter linkedin Το ψηφιακό μέλλον του ασφαλιστή μετά τον Covid-19 Γιώργος Μούζος, 11/3/2021 facebook twitter linkedin Μερικές φορές χρειάζεται ένα μεγάλο σοκ για να προχωρήσει στην αλλαγή μια μεγάλη βιομηχανία! Κάτι ανάλογο δηλαδή με ότι έγινε το 2020 με την πανδημία, η οποία άλλαξε άρδην τον τρόπο λειτουργίας της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Μέσα σε λίγες εβδομάδες στις αρχές του 2020, οι περισσότερες από τις ασφαλιστικές εταιρείες στον κόσμο έστειλαν τους υπαλλήλους στο σπίτι για να εργαστούν, είτε εξ ολοκλήρου, είτε με μια υβριδική μορφή τηλεργασίας και παρουσίας στο γραφείο. Τρανό παράδειγμα αυτό της Nationwide, η οποία έστειλε το 98% των υπαλλήλων της (28.000 εργαζόμενοι) στο σπίτι τους και επιτάχυνε τη διαδικασία του υβριδικού μοντέλου εργασίας. Ένα εργασιακό μοτίβο που σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις μπορεί να γίνει μόνιμο. Όχι μόνο για την προστασία της υγείας, αλλά γιατί η οικονομία κλίμακος που προκύπτει από την τηλεργασία είναι μεγάλη, συνδυαστικά με την ευελιξία που προσφέρει στους εργαζόμενους, που στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ευχαριστημένοι με αυτό το απομακρυσμένο επιχειρηματικό μοντέλο. Η ψηφιακή «βάρδια»! Πλέον ο ψηφιακός χώρος εργασίας είναι το τεχνολογικό πλαίσιο στο οποίο θα εργάζονται οι ασφαλιστές. Όλες οι εφαρμογές, τα απαραίτητα εργαλεία, οι δυνατότητες απομακρυσμένης εργασίας, όπως επίσης και η ικανότητα εποπτείας των λειτουργιών και της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Όλα αυτά σκεφτείτε τα ως μίνι γραφεία που οι ασφαλιστές έχουν πρόσβαση. Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του ψηφιακού χώρου εργασίας, είναι η δυνατότητα ένταξης σε αυτών νέων υπαλλήλων και μάλιστα εξ’ αποστάσεως, προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα εκπαίδευσης, αλλά και της παράδοσης του απαραίτητου υλικού για την εκτέλεση των εργασιών. Είναι δεδομένο πως οι νέες ψηφιακές δυνατότητες θα αυτοματοποιήσουν πολλές βαρετές εργασίες που κάποτε απαιτούσαν υπάλληλο για την διεκπεραίωση τους. Κάτι που επιτρέπει σε μεγάλη μερίδα υπαλλήλων – ασφαλιστών να επικεντρωθούν σε σημαντικότερες εργασίες. Η νέα τάξη πραγμάτων θα επιτρέψει στις ασφαλιστικές εταιρείες να μπορούν να προσαρμοστούν ταχύτατα και με επιτυχία σε κάθε αλλαγή. Ανάγκες χώρου εργασίας και χρήσιμων εργαλείων Για να μπορέσετε να εργάζεστε απομακρυσμένα με επιτυχία θα πρέπει να έχετε ως ασφαλιστές στη διάθεσή σας όλα τα απαραίτητα εργαλεία με τα οποία θα είστε συνέχεια συνδεδεμένοι και θα εργάζεστε αποτελεσματικά αυξάνοντας την παραγωγικότητά σας. Ας δούμε μερικά εργαλεία κι υπηρεσίες! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εικονική επιφάνεια εργασίας Η εικονική επιφάνεια εργασίας είναι το ασφαλές πλαίσιο και η πλατφόρμα που επιτρέπει στους ασφαλιστές να συνδεθούν στο δίκτυο της εταιρείας. Η επιφάνεια εργασίας πρέπει να προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης και οι εργαζόμενοι πρέπει να αποσυνδέονται στο τέλος κάθε εργάσιμης ημέρας. Project management εργαλεία Για να μπορέσουν οι ασφαλιστικές ομάδες να συνεργάζονται με επιτυχία μεταξύ τους, ακόμη και από απομακρυσμένες τοποθεσίες, πρέπει να έχουν μερικές εφαρμογές που θα επιτρέπουν την εύκολη συνεργασία. Μερικά από τα πιο γνωστά είναι το Trello, το Microsoft Teams και Slack, εργαλεία διαχείρισης project. Αν είστε team leader, μιλήστε με την ομάδα και δείτε πιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της. Λογισμικό τηλεδιασκέψεων Η τηλεδιάσκεψη είναι ο καλύτερος φίλος του ψηφιακού ασφαλιστή. Μέσω των τηλεδιασκέψεων ένας ασφαλιστής θα έρθει σε επαφή με τον πελάτη του, καθώς επίσης με την ομάδα του. Εξαιρετικά σημαντικό είναι πως η τακτική επικοινωνία με την ομάδα βοηθά όλα τα μέλη να νιώθουν κοντά στην ομάδα κι όχι αποκομμένοι μεταξύ τους. Χώρος αποθήκευσης στο Cloud Η μεταφορά των αρχείων και των δεδομένων σας στο cloud καθιστά απίστευτα ευκολότερη την πρόσβαση των ομάδων σας στις πληροφορίες που χρειάζονται γρήγορα. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές, από το Google Drive έως το IBM Cloud Solutions. Φροντίστε να επιλέξετε ένα που να ταιριάζει στον όγκο των δεδομένων που χειρίζεστε. Είτε πρόκειται για ένα πλήρως απομακρυσμένο μοντέλο εργασίας ή κάποιο υβρίδιο απομακρυσμένης και εργασίας γραφείου, κάθε ασφαλιστική εταιρεία θα πρέπει να επενδύσει στα εργαλεία που απαιτούνται ώστε οι ασφαλιστές της να παραμείνουν παραγωγικοί και αφοσιωμένοι στο στόχο τους. Καθώς η ασφαλιστική βιομηχανία κινείται περισσότερο προς τις ψηφιακές λειτουργίες, η επένδυση στην ανάπτυξη ενός ασφαλούς, φιλικού προς το χρήστη περιβάλλοντος ψηφιακού χώρου εργασίας μπορεί να βοηθήσει να διατηρηθεί η κερδοφορία, αλλά και να ενισχυθεί η ανάπτυξη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55