close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

H επανάσταση στην ασφάλιση έρχεται μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
3/2/2021 - 15:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H επανάσταση στην ασφάλιση έρχεται μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό!

Γιώργος Μούζος, 3/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα υψηλόβαθμα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών αναγνωρίζουν ότι πλέον ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μείζονος σημασίας για την μελλοντική ανάπτυξη των εταιρειών, αλλά και τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα τους.

Εδώ και πολλά χρόνια η έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού αποτελεί αντικείμενο συζήτησης κι εκτεταμένου brainstorming, αλλά η πραγματικότητα αποδεικνύει πως πολλοί ασφαλιστές δεν εξελίσσονται όσο γρήγορα απαιτούν τα νέα δεδομένα. 

Πάρτε για παράδειγμα την προηγούμενη χρονιά που η πανδημία μας χτύπησε για τα καλά! Οι ψηφιακές επενδύσεις και ο ψηφιακός μετασχηματισμός πέρασαν στο προσκήνιο, μιας και ήταν πλέον μια επιβεβλημένη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις αν ήθελαν να επιβιώσουν. Κάτι που ισχύει και για τον ασφαλιστικό κόσμο όπου για παράδειγμα τα ψηφιακά ραντεβού με τους πελάτες σας έγιναν καθημερινότητα. 

Καθώς ο κόσμος αλλάζει γρήγορα, εξίσου γρήγορα πρέπει να μετασχηματιστεί κι ο ασφαλιστικός κλάδος, λαμβάνοντας έξυπνες αποφάσεις σε ότι αφορά την τεχνολογία ώστε η απόδοσης της επένδυσης στις νέες τεχνολογίες να αυξηθεί. 

Ας δούμε τους τρόπους με τους οποίους οι ασφαλιστές μπορούν να αξιοποιήσουν τις επενδύσεις σε ψηφιακή τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους, αλλά και συνολικά να βελτιώσουν την απόδοσή τους. 

Αυξήστε την απόδοση, μειώστε τις απώλειες!

Μια έρευνα της VPay και του Engine Insights του 2019, αποκάλυψε πως το 60% των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών εξακολουθούσαν να λαμβάνουν πληρωμές αποζημιώσεων με την κλασική επιταγή! Μάλιστα για τους περισσότερους από τους μισούς από τους ερωτηθέντες, χρειάστηκαν περισσότερο από τέσσερις ημέρες για να αποκτήσουν πρόσβαση στα χρήματα. Οι καθυστερήσεις πληρωμών όχι μόνο επηρεάζουν την οικονομική «υγεία» των πελατών σας, αλλά μπορούν επίσης να αυξήσουν το κόστος για την ασφαλιστική εταιρεία. Κόστος που διαφορετικά θα μπορούσε να εξαλείψει ένας ασφαλιστής με τη σωστή υποδομή ψηφιακών πληρωμών. Οι εξελισσόμενες λύσεις πληρωμών, όπως η αυτόματη εκκαθάριση (ACH), οι νέες virtual κάρτες και το push-to-debit, επιταχύνουν αυτές τις διαδικασίες και μπορούν να υποστηρίξουν την ίδια μέρα και σχεδόν σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση σε χρήματα σε ορισμένες περιπτώσεις.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Εξασφαλίστε τη συνέχεια των εργασιών

Ο κορονοϊός μας έδειξε πως για να διατηρήσουμε την συνέχιση της λειτουργίας μιας επιχείρησης, τα στελέχη πρέπει να δράσουν άμεσα. 

Η παρατεταμένη καραντίνα, η εξ αποστάσεως εργασία, οι διαδικτυακές παραγγελίες έγιναν η νέα καθημερινότητα κι οι ασφαλιστές που εξακολουθούσαν να λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό με παλαιομοδίτικους τρόπους, (στο κλασικό μοτίβο πληρωμών και διεκπεραιώσεων μόνο μέσω χαρτιού) δυσκολεύτηκαν αρκετά να εργαστούν. Κι αυτό γιατί διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να έρθουν σε επαφή και να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους με τον κλασικό τρόπο και την γνωστή… «χαρτούρα». Κοιτώντας μπροστά σε ένα αβέβαιο 2021, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να προετοιμαστούμε για το άγνωστο, διαθέτοντας τις κατάλληλες υποδομές ψηφιακών πληρωμών για να διασφαλίσουμε ότι το cash flow δεν θα διαταραχθεί. 

Αύξηση της ταχύτητας αντίδρασης

Σε περιόδους κρίσης είναι δεδομένο ότι οι πελάτες σας δεν θα ανεχτούν πολλές δικαιολογίες για τυχόν καθυστέρηση στις πληρωμές αποζημιώσεων. Πληρωμές που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να αποδειχθούν σωτήριες για την κάλυψη βασικών αναγκών. Και εδώ έρχεται και πάλι να βοηθήσει η τεχνολογία. Για το λόγο αυτό μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες ήδη έχουν αναλάβει δράση για να βελτιώσουν τόσο τους χρόνους πραγματογνωμοσύνης, όσο κι αποζημίωσης. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα η προηγμένη τεχνολογία των drones που χρησιμοποιείται τώρα από ορισμένες ασφαλιστικές στο εξωτερικό για την επιτάχυνση της αξιολόγησης των ζημιών, βελτιώνοντας τους χρόνους απόκρισης συγκριτικά με τον κλασικό πραγματογνώμονα. Μόλις εγκριθούν οι αξιώσεις, η αποζημίωση είναι θέμα λεπτών με την χρήση της τεχνολογίας push-to-debit. 

Ενισχύετε την αφοσίωση του πελάτη σας!

Η έρευνα που αναφέραμε παραπάνω, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων -άνω του 95%- επισήμανε πως η ευκολία και η ταχύτητα πληρωμής από μια αποζημίωση είναι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την άποψή τους για την αξιοπιστία και την ποιότητα μιας ασφαλιστικής εταιρείας. 

Στην ίδια έρευνα, το 42% των ερωτηθέντων ανέφερε πως είναι πιο πιθανό να παραμείνει σε έναν ασφαλιστικό πάροχο που πληρώνει εγκαίρως. Αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η αφοσίωση των πελατών - ειδικά στις νεότερες γενιές - συνδέεται ολοένα και περισσότερο με την ευκολία και την ταχύτητα της ψηφιακής πληρωμής.

Το ασφαλιστικό τοπίο αλλάζει! Οι ψηφιακές τεχνολογίες που οδηγούν στον αναγκαίο μετασχηματισμό θα επιτρέψουν σε όποιες εταιρείες τις ενστερνιστούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνολογία
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφάλιση
  • ψηφιακός μετασχηματισμός
  • πελάτες
  • καταναλωτές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
    Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45

    Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;

  • Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
    Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40

    Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

  • Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
    Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55

    Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο...
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
  • Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να...
    Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
  • ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή...
    Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
  • 16:27 Η Eurobank παρουσιάζει την Travellers Prepaid | Νέα άυλη κάρτα για συναλλαγές με 0% προμήθειες στο εξωτερικό
  • 16:08 Daiichi Sankyo: Έναρξη του 3ου Κύκλου του Προγράμματος ENDEAVOUR για τον Καρκίνο του Μαστού
  • 15:45 DAÈS | Ανάλυση: Το τέλος της «Σιωπής» - Πώς η αγορά Liability αναδιατάσσεται μπροστά στον συστημικό κίνδυνο της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:32 «AEGEAN Santa Crew»: Εθελοντές-εργαζόμενοι της AEGEAN έφεραν τα Χριστούγεννα στα σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας
  • 15:00 «Η νέα εποχή στην υποστήριξη των συνεργατών από το Contract Network»
  • 14:43 ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Στόχος για το 2026, αύξηση μισθών και μείωση ανεργίας κάτω από το 8%»
  • 14:17 Υδρόγειος | Παύλος Κασκαρέλης: Στρατηγική Ανάπτυξης και Ανθρώπινο Όραμα για το μέλλον
  • 13:26 Η GENESIS Pharma ανέλαβε τη διάθεση θεραπείας για το κληρονομικό αγγειοοίδημα σε 14 χώρες
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Επικαιροποίηση από την ΕΙΟΡΑ των χαρτοφυλακίων αναφοράς στο πλαίσιο υπολογισμού του VA
  • 13:00 Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp για την Chiesi Hellas!
  • 12:10 Η Interamerican λέει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Ομάδα Βοηθείας μέσα από τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια
  • 11:47 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  • 11:08 Πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τρίτη: Ποιοι θα συμμετάσχουν - Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
  • 10:48 Φ. Καραβίας (Eurobank): Ο ρόλος των τραπεζών είναι να δίνουν σωστά δάνεια στις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη της οικονομίας και της χώρας
  • 10:14 Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
  • 09:57 Προϋπολογισμός 2026 - Ειρήνη Αγαπηδάκη: Αυξημένος ο προϋπολογισμός για την υγεία το 2026 με 600 εκ ευρώ επιπλέον
  • 09:53 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η Ελλάδα θα αναλάβει πρωτοβουλία για την θέσπιση ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων
  • 09:45 Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!
  • 09:40 Απεβίωσε ο Γιάννης Βάσσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  7. 9/12 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube