close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Τα δεδομένα κάνουν την ασφάλιση πιο... προσωπική!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
1/2/2021 - 13:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα δεδομένα κάνουν την ασφάλιση πιο... προσωπική!

Γιώργος Μούζος, 1/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το πελατειακό κοινό πλέον είναι αρκετά απαιτητικό και απαιτεί όσο το δυνατόν περισσότερα από τους ασφαλιστές. Η ενημέρωση για την εξέλιξη της τεχνολογίας και πως αυτή βοηθάει στην πρόβλεψη κινδύνων είναι έντονη κι έτσι ο πελάτης θέλει προσφορές που είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του.

Πλέον οι προσδοκίες κάθε ασφαλιζόμενου είναι αυξημένες και στον τομέα της ασφάλισης. Κι αυτό γιατί ο κάθε πελάτης βρίσκεται μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον που η τεχνητή νοημοσύνη και τα prescriptive analytics, λειτουργούν υπέρ του, φέρνοντάς του εξατομικευμένες προτάσεις σε κάθε είδους ψηφιακή υπηρεσία. Πάρτε για παράδειγμα το Netflix!

Κάτι αντίστοιχο λοιπόν αναμένουν από τις ασφαλιστικές εταιρείες οι ασφαλιζόμενοι, οι οποίοι θέλουν να γευτούν ένα υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, που θα τους βοηθήσει να έχουν καλύτερη ευζωία, απολαμβάνοντας tailor made ασφαλιστικά προϊόντα. Τελευταίες έρευνες αποδεικνύουν πως οι πελάτες από κάθε ηλικιακό segment έχουν αυξημένο ενδιαφέρον για νέες ψηφιακές υπηρεσίες, οι οποίες ενισχύουν το ευ ζην τους. Επιπρόσθετα, η πλειοψηφία των καταναλωτών ηλικίας άνω των 34 ετών, δηλώνει πως τέτοιου είδους βοήθεια για εξατομικευμένα προϊόντα είναι αναγκαία.

Τάσεις οι οποίες αναδεικνύουν πιο είναι το μέλλον της ασφάλισης, το οποίο θα βασίζεται (και βασίζεται ήδη) πάνω σε δεδομένα, αλλά και στις νέες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, Big Data και Machine Learning. Τεχνολογίες, οι οποίες αναλύουν τα δεδομένα που παράγουμε κάθε λεπτό, τα οποία επιτρέπουν στους ασφαλιστές να έρθουν πιο κοντά στο πελάτη τους, ενισχύοντας κατά πολύ το Customer Lifetime Value. Κι αυτό γιατί με την βοήθεια της συγκεκριμένης τεχνολογίας ο ασφαλιστής είναι άμεσα κοντά στον πελάτη του, ενώ αντίστοιχα τροποποιείται κατά πολύ το παραδοσιακό μοντέλο αποζημιώσεων, σαφώς προς το καλύτερο, μιας και επιταχύνονται οι διαδικασίες.

Πέρα από τις συνδεδεμένες συσκευές

Τον τελευταίο καιρό ολοένα και προμοτάρονται τα οφέλη, αλλά και η ασφάλεια που προσφέρουν οι wearables συσκευές (Smartphones, smartwatches και άλλα). Τα παραδείγματα ανά την υφήλιο είναι αρκετά, με το Apple Watch για παράδειγμα να σώζει 25χρόνο, γιατί το ρολόι του τον ειδοποίησε ότι είχε εξαιρετικά υψηλούς παλμούς. Ωστόσο, η διαμόρφωση του νέου ασφαλιστικού περιβάλλοντος, χρειάζεται κάτι παραπάνω από την απλή καταγραφή δεδομένων που δημιουργούνται από τους χρήστες. Αυτό που είναι μείζονος σημασίας είναι το πως οι ασφαλιστές, αλλά και οι συνεργάτες του ευρύτερου ασφαλιστικού οικοσυστήματος, αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα όταν τα λαμβάνουν. Οι δυνατότητες των predictive και prescriptive analytics επιτρέπουν τη δημιουργία μιας εξατομικευμένης ψηφιακής ασφαλιστικής εμπειρίας, δίνοντας στους πελάτες προσφορές σε πραγματικό χρόνο, αλλά και με βάσει τη συμπεριφορά και το lifestyle του εκάστοτε ασφαλιζόμενου. Κάτι που διαμορφώνει μια νέα βάση στην ασφαλιστική αγορά, η οποία πλέον θα λαμβάνει υπόψη της τα θέλω και τις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη.

Όταν η τεχνολογία θα συνδυάζεται με την ανθρώπινη επαφή

Θα ήταν λάθος να πιστεύουμε ότι η εξατομικευμένη ασφάλιση θα είναι εφικτή έπειτα από τη συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης. Είναι αδιαπραγμάτευτο, πως οι πελάτες όλων των ηλικιών θέλουν και αναμένουν την ανθρώπινη επαφή. Κι αυτό γιατί εμπιστεύονται τους ανθρώπους περισσότερο από τις μηχανές, για να τους βοηθήσουν να λάβουν σημαντικές αποφάσεις, όπως για παράδειγμα πιο πρόγραμμα ζωής τους ταιριάζει.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή το δίλημμα για το αν ο άνθρωπος ή το μηχάνημα θα πρέπει να κάνει την ανάληψη κινδύνου. Αντίθετα, το ερώτημα πρέπει να είναι για το πώς είναι καλύτερο να αξιοποιήσουν την εν λόγω τεχνολογία, η οποία με τη σειρά της θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να λαμβάνουν με συνέπεια επικερδείς αποφάσεις. Από την πλευρά των αξιώσεων - ειδικά για τον κλάδο αυτοκινήτου και ασφαλίσεις κατοικιών, η τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης κάνει θαύματα. Επιταχύνει τη διαδικασία αξιώσεων και δίνει στον πελάτη μεγαλύτερο έλεγχο της διαδικασίας, μειώνοντας παράλληλα το κόστος για τον ασφαλιστή.

Ένα είναι το σίγουρο: Ο ασφαλιστικός τομέας αλλάζει και θα κερδίσουν όσοι καταφέρουν σύντομα να προσαρμοστούν στα νέα ασφαλιστικά και τεχνολογικά δεδομένα! 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • big data
  • τηλεματική
  • τεχνολογία
  • εξατομίκευση
  • ασφάλιση
  • εξατομικευμένη ασφάλιση
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστικός τομέας

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
    Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43

    Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

  • Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
    Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40

    Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

  • Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»...
    Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια...
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε...
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,...
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά...
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
  • 08:45 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  • 16:18 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 16:00 KPMG: Η αυξημένη δραστηριότητα εξόδων και η συνεχιζόμενη επικέντρωση στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) οδηγούν την παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) στα $120 δισ. το Γ’ τρίμηνο του 2025
  • 15:51 Ειρήνη Χαλκίτη: Νησιωτικότητα και Ιδιωτική Ασφάλιση - Όταν η απόσταση γίνεται ανισότητα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  6. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  7. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube