close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Eurolife FFH και Carglass μεταξύ των μεγάλων νικητών των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2020
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
14/12/2020 - 17:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Eurolife FFH και Carglass μεταξύ των μεγάλων νικητών των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2020

Nextdeal newsroom, 14/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το βραβείο Customer Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/Ομάδα) έλαβε η Eurolife FFH στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 (CS AWARDS). H Carglass κέρδισε το Customer Distinction Award στην κατηγορία Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience team of the year

Η εκδήλωση, που διοργάνωσε για 11η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020, αναδεικνύοντας τις 22 εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα. Περισσότερα από 3.000 Στελέχη παρακολούθησαν την Τελετή live, σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό, που κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού, αμείωτο μέχρι το τέλος.

Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει 11 χρόνια τώρα τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών εκείνα που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή τον Δρ. Ανδρέα Μεντή, Διευθυντή Εργαστηρίων Δημόσιας Υγείας του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ για να απονείμει το Ειδικό Βραβείο ΕΙΕΠ στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ και ειδικότερα στο Διαγνωστικό του Τμήμα, τα στελέχη του οποίου δίνουν από την πρώτη στιγμή τη δύσκολη μάχη κατά της πανδημίας του Covid-19. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ έχει ήδη συμπληρώσει τα 100 χρόνια λειτουργίας του στην Ελλάδα και το ΕΙΕΠ θέλησε να το τιμήσει για το σύνολο της προσφοράς του στην κοινωνία και τον άνθρωπο γενικότερα.

Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ Επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα και φέτος, παρείχε παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ ΕΙΕΠ, Frank Thibaut και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων ανέφερε «2020 τι χρονιά! Ο κόσμος έχει αλλάξει από τα προηγούμενα εθνικά βραβεία. Το 2020 ήταν μία απίστευτα δύσκολη χρονιά για όλους τους τομείς της αγοράς, ήταν επίσης και μία ευκαιρία για προβληματισμό. Μας ενθάρρυνε να προσαρμοστούμε, να καινοτομήσουμε και να κάνουμε τα πράγματα στη δουλειά μας αλλά και στην προσωπική μας ζωή λιγάκι διαφορετικά.
Παρά όμως τις δυσκολίες, είδαμε τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών των επιχειρήσεών μας, να ρίχνουν απίστευτη δουλειά, με ανθρωπιά, ψυχραιμία και χαμόγελο διατηρώντας τον τομέα της εξυπηρέτησης σε υψηλό επίπεδο. Απόψε λοιπόν, μέσω της ψηφιακής αυτής τελετής, είναι μία ευκαιρία για όλους εμάς που εργαστήκαμε στην πρώτη γραμμή, να έρθουμε κοντά και να γιορτάσουμε αυτό το σπουδαίο έργο που πετύχαμε όλοι μαζί. Οι συμμετοχές φέτος ξεπέρασαν τις συμμετοχές κάθε άλλης χρονιάς. Η συμβολή σας δείχνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να υπηρετούμε την κοινότητα που πιστεύει στην Άριστη Εξυπηρέτηση με έμπνευση και ενθουσιασμό.»

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001 από το 2018.

Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 είναι:

1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη - Best Customer Service Training

COSMOTE - Customer Excellence Award

ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ - Customer Distinction Award

ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ - Customer Distinction Award

2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη - Best Use of Innovation in Customer Service

VODAFONE- Customer Excellence Award

ΝΕΑ ΟΔΟΣ - Customer Distinction Award

OPTIMA BANK - Customer Distinction Award

3. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the customer

NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award

COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award

BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Distinction Award

4. Καλύτερος Συνδυασμών Διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη - Best Omni-channel customer experience

NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award

COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award

KAIZEN GAMING - Customer Distinction Award

5. Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/Ομάδα)

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award

ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ - Customer Distinction Award

EUROLIFE FFH - Customer Distinction Award

6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience team of the year

COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award

CARGLASS - Customer Distinction Award

VODAFONE - Customer Distinction Award

7. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience organisation of the year

ΟΠΑΠ - Customer Excellence Award

MANIFEST SERVICES - Customer Distinction Award

NESPRESSO HELLAS - Customer Distinction Award

8. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Contact Center of the year

VODAFONE - Customer Excellence Award

COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award

TELEPERFORMANCE - Customer Distinction Award

9. Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technologies in Customer Service)

VODAFONE - Customer Excellence Award

AVIN OIL - Customer Distinction Award

PRAKTIKER HELLAS - Customer Distinction Award

10. Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο (Best Outsourcing Partneship)

ΔΕΗ & COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award

ΟΠΑΠ & CQS - Customer Distinction Award

MELLON TECHNOLOGIES & OPTIMA BANK - Customer Distinction Award

11. Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα - Best online customer experience (e-shop)

NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award

ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ - Customer Distinction Award

NOVIBET - Customer Distinction Award

Τα βραβεία που παρέλαβαν οι Νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΕΙΕΠ
  • Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • βραβεία
  • διάκριση
  • Eurolife FFH
  • Carglass

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η EUROLIFE ERB ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2019
    Nextdeal newsroom, 13/12/2019

    Η EUROLIFE ERB ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2019

  • Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba
    Nextdeal newsroom, 25/2/2019

    Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba

  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

    Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

    Με τη συμμετοχή 70 εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς, θα εορταστεί από τις 2 έως τις...
    Nextdeal newsroom, 28/09/2017 - 07:27 28/9/2017
  • H Carglass® νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

    H Carglass® νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

    Νικήτρια αναδείχτηκε η Carglass® στα 8α Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omnichannel Customer Service)»,...
    Nextdeal newsroom, 18/12/2017 - 14:00 18/12/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube