close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 25/2/2019 - 11:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba

Nextdeal newsroom, 25/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο νέος κύκλος του «Executive Program: Στρατηγική Ηγεσία Εξυπηρέτησης Πελατών» ξεκινάει τον Μάιο 2019 – 4 ημέρες εκπαίδευσης, 32 ώρες γεμάτες Customer Service

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με στόχο τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την ανάπτυξη των στελεχών Εξυπηρέτησης Πελατών, από τον Οκτώβριο 2017, συνεργάζεται με το Alba Graduate Business School, The American College of Greece για την υλοποίηση στοχευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο σύγχρονο Customer Service. Σε συνέχεια της επιτυχημένης εκπαίδευσης περισσότερων από 200 στελεχών μέχρι σήμερα, ο νέος κύκλος του προγράμματος «Executive Program: Strategic Customer Service Leadership» ξεκινάει τον Μάιο 2019. 

Το συγκεκριμένο καινοτόμο πρόγραμμα αποσκοπεί να ενδυναμώσει στελέχη που ηγούνται ομάδων Εξυπηρέτησης Πελατών, με δεξιότητες ηγεσίας που θα τα βοηθήσουν να καθοδηγήσουν τις ομάδες τους και τους Οργανισμούς στην αειφορία. Αποτελείται από 3 ενότητες, κάθε μία από τις οποίες αποτελεί σημαντικό στοιχείο του πλαισίου της αποτελεσματικής ηγεσίας.  Αναλυτικότερα, μέσα από τη διδακτέα ύλη, τα στελέχη εκπαιδεύονται σε πρότυπα συμπεριφοράς και ηγεσίας, σχεδιάζουν πλάνα για την ανάπτυξη της εταιρικής κουλτούρας του οργανισμού τους και μαθαίνουν να χειρίζονται τεχνικές θετικής ηγεσίας και coaching. Η διάρκεια του προγράμματος είναι 32 ώρες (4 ημέρες) και οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται μέχρι τις 30 Απριλίου 2019. Τα τμήματα είναι ολιγομελή και γι’ αυτό το λόγο τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο http://www.alba.acg.edu/executive-development/for-individual-learners/strategic-customer-service-leadership/.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της συνεχόμενης εκπαίδευση των στελεχών, έχουν ήδη υλοποιηθεί 5 κύκλοι του προγράμματος «Executive Program: Leading Customer Service Excellence» με στόχο τη διάχυση όλων των απαραίτητων γνώσεων, ικανοτήτων και αξιών που είναι πλέον απαραίτητες για την ανάπτυξη, τη βελτιστοποίηση και την αποτελεσματική διοίκηση κάθε πλαισίου εξυπηρέτησης πελατών. Το πρόγραμμα αποτελείται από 6 ενότητες καλύπτοντας ποικίλα θέματα, από την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων & διαχείρισης παραπόνων μέχρι τεχνικές ενεργής ακρόασης και ανάπτυξης εμπιστοσύνης και πελατοκεντρικότητας.  Ο 5ος κύκλος πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο 2018 και αναμένεται σύντομα να ανακοινωθούν οι ημερομηνίες για το 2019.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο http://www.alba.acg.edu/executive-development/for-individual-learners/leading-customer-service-excellence/.

Και τα 2 προγράμματα ξεχωρίζουν για τον έντονα διαδραστικό τους χαρακτήρα και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε παιχνίδια ρόλων, εναρμονισμένα με την καθημερινή πραγματικότητα στο χώρο εργασίας τους.

Τα μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, στο πλαίσιο των γενικότερων προνομίων που απολαμβάνουν, έχουν πρόσβαση σε ειδική τιμή έκπτωσης για τα παραπάνω εκπαιδευτικά προγράμματα. Τα προγράμματα αυτά είναι ανοιχτά και απευθύνονται σε στελέχη που έχουν πάθος με την Εξυπηρέτηση Πελατών και εξελίσσονται στον εργασιακό τους χώρο.
 

  • TAGS:
  • ΕΙΕΠ
  • Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
  • συνεργασία
  • Alba
  • εκπαίδευση
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
    Nextdeal newsroom, 28/9/2017

    Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

  • H Carglass® νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017
    Nextdeal newsroom, 18/12/2017

    H Carglass® νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

  • ΝΝ Hellas: Βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών για το NN Direct Health

    ΝΝ Hellas: Βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών για το NN Direct Health

    Η ΝN Hellas απέσπασε τιμητική διάκριση και έπαινο κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 για...
    Nextdeal newsroom, 23/12/2016 - 08:59 23/12/2016
  • Η MetLife πρωτοπορεί στον ασφαλιστικό κλάδο χάρη στις ψηφιακές υπηρεσίες της!

    Η MetLife πρωτοπορεί στον ασφαλιστικό κλάδο χάρη στις ψηφιακές υπηρεσίες της!

    Η MetLife σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργάνωσαν workshop, στο πλαίσιο της παρουσίασης των βέλτιστων πρακτικών...
    Nextdeal newsroom, 25/11/2016 - 15:09 25/11/2016

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κορονοϊός: 2215 νέα κρούσματα και 41 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
18:13 Κορονοϊός: 2215 νέα κρούσματα και 41 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 12:19 myProperty: Αγοραπωλησία ακινήτου ψηφιακά σε 9 βήματα!
  • 12:03 e-ΕΦΚΑ: Πότε πληρώνονται οι συντάξεις Απριλίου 2021;
  • 11:50 Για την Ημέρα της Γυναίκας το Κέντρο Μαστού του Metropolitan Hospital προσφέρει προληπτικές εξετάσεις σε προνομιακές τιμές!
  • 11:18 Τι ισχύει για τη μετάβαση στα ΚΤΕΟ και την τέλεση γάμων;
  • 11:07 ΕΚΠΑ: Το πιθανό μέλλον της πανδημίας COVID-19;
  • 09:15 Σε εξέλιξη η ανάρτηση των δασικών χαρτών (διαρκής ενημέρωση)
  • 18:02 Κορονοϊός: 2215 νέα κρούσματα και 32 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 17:47 Ατύχημα στην Κηφισίας με ανεξέλεγκτο λεωφορείο
  • 17:17 Γυναίκες και θέσεις ευθύνης σε μια εποχή μεταβολών - Διαδικτυακή εκδήλωση από INTERAMERICAN και Women On Top
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/3 Απελεύθερος: Γιατί μαζεύει δανεικά η Motor Oil και ποιός θα πάρει τα POS της Πειραιώς
  2. 5/3 Απελεύθερος: Τα κεφάλαια της Alpha και η βελτιωμένη ορατότητα για ΕΤΕ
  3. 5/3 ΕΑΕΕ: Πρόταση καθιέρωσης συστήματος υποχρεωτικής ασφάλισης κατοικιών από φυσικές καταστροφές
  4. 4/3 Γνωρίστε το ρόλο δύο σπουδαίων μελών του Δ.Σ. Εθνικής Ασφαλιστικής, Αν. Σιμόπουλου και Αλκιβιάδη Κρασσά, στην ιστορία της ασφάλισης!
  5. 2/3 Πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης κυβερνοχώρου: Η Munich Re συνεργάζεται με το Google Cloud και την Allianz Global Corporate & Specialty!
  6. 3/3 Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!
  7. 4/3 Γιατί οι Ευρωπαίοι στρέφονται στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube