close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Φωνητική Αναζήτηση & Φωνητικές Εντολές: Ένα νέο πεδίο εξερεύνησης για την ασφαλιστική βιομηχανία!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
24/7/2019 - 09:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Φωνητική Αναζήτηση & Φωνητικές Εντολές: Ένα νέο πεδίο εξερεύνησης για την ασφαλιστική βιομηχανία!

Nextdeal newsroom, 24/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η φωνητική επικοινωνία (με τις συσκευές μας) και οι φωνητικές αναζητήσεις αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και οι χρήστες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις εφαρμογές αυτές, τα πλεονεκτήματα από τη χρήση των φωνητικών συστημάτων γίνονται όλο και πιο αντιληπτά. Πώς όμως επηρεάζονται οι επιχειρήσεις και η ασφαλιστική βιομηχανία; Τι νέο έρχεται;

Η απόλυτη τάση της νέας ψηφιακής εποχής

Μπορεί, στην Ελλάδα, η χρήση των φωνητικών εφαρμογών να μην είναι ακόμη διαδεδομένη, κυρίως γιατί η λειτουργία τους στην ελληνική γλώσσα δεν είναι, ακόμη τουλάχιστον, συστημικά υποστηριζόμενη σε μεγάλο βαθμό. Τα στατιστικά ωστόσο από τον κόσμο, και ειδικά τις πιο προηγμένες αγορές όπως π.χ. η Αμερική, είναι καταιγιστικά. Για παράδειγμα, υπολογίζεται ότι το 50% όλων των αναζητήσεων θα είναι φωνητικές μέχρι το 2020, ενώ το 55% των αμερικανικών νοικοκυριών αναμένεται να έχει έναν έξυπνο οικιακό βοηθό με λειτουργία φωνητικής βοήθειας, μέχρι το τέλος του 2019.

Τι είναι όμως αυτές οι εφαρμογές; Πολύ απλά είναι εφαρμογές λογισμικού που μπορούν να ερμηνεύσουν τον ανθρώπινο λόγο και να απαντήσουν μέσω συνθετικών φωνών. Η Siri της Apple, η Alexa του Amazon, η Cortana της Microsoft και η φωνητική εφαρμογή της Google, γνωστή στους περισσότερους ως «ΟΚ Google» ή «Hey Google» αποτελούν τους πιο δημοφιλείς βοηθούς φωνής και έρχονται ενσωματωμένοι στα smartphones μας ή, ως ανεξάρτητες συσκευές - προσωπικοί οικιακοί βοηθοί.

Στις γλώσσες τις οποίες υποστηρίζουν, οι δυνατότητές τους είναι πολλές και σύνθετες, ενώ εμπλουτίζονται συνεχώς, το σίγουρο όμως είναι ότι προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου και απλοποίηση, γεγονός που πιστοποιεί ότι είναι μια νέα τάση που έρχεται για να μείνει. Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν φωνητικές εντολές για να ελέγξουν τη λειτουργία οικιακών συσκευών, να στείλουν email ή να κάνουν κλήσεις σε γνωστούς και φίλους, να θέσουν διάφορες ερωτήσεις, να λάβουν οδηγίες για διαδρομές κ.ά. Μερικά ακόμη ενδιαφέροντα στατιστικά από την αμερικανική αγορά:

  • 20%-25% των αναζητήσεων από mobile συσκευές γίνονται πλέον μέσω φωνητικής αναζήτησης.
  • 19% των χρηστών χρησιμοποιούν το Siri καθημερινά (37% έστω και μία φορά το μήνα). Αντίστοιχα, 23% χρησιμοποιούν Microsoft Cortana και 19% Amazon Alexa τουλάχιστον μία φορά μηνιαίως.
  • 50% των χρηστών χρησιμοποιεί voice search για την αναζήτηση προϊόντων.
  • 40% των χρηστών χρησιμοποιούν voice search για πληροφορίες πλοήγησης.

Πώς επηρεάζονται οι επιχειρήσεις

Η φωνητική αναζήτηση αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με μια μάρκα ή ένα προϊόν. Η χρήση του κινητού δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να μιλήσει με έναν ειδικό πριν αγοράσει κάτι και αυτό μπορεί να γίνει με φωνητική βοήθεια ή τηλεφώνημα. Επιπλέον, οι βοηθοί φωνής δημιουργούν περισσότερα και ισχυρότερα σημεία επαφής με τη μάρκα. Τέλος, όσο βελτιώνεται η τεχνολογία και οι εντολές που μπορούν να διεκπεραιώσουν τα φωνητικά συστήματα, τόσο περισσότερα στοιχεία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών γίνονται διαθέσιμα στους marketeers ώστε να μπορούν να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους και να βελτιστοποιούν τις ψηφιακές επενδύσεις τους.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τι συμβαίνει όμως με την ασφαλιστική αγορά;

Έρευνες δείχνουν ότι, ειδικότερα στον κλάδο των υπηρεσιών, οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να εμπιστευθούν τους φωνητικούς βοηθούς σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%! Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές των ασφαλιστικών προϊόντων είναι ήδη εξοικειωμένοι με το να ερευνούν, αναζητούν ή και να επικοινωνούν με τους διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων μέσω πολλαπλών καναλιών, οι φωνητικοί βοηθοί αποτελούν σίγουρα ένα αναδυόμενο πεδίο δράσης για το ασφαλιστικό marketing. Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά:

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα PropertyCasualty360.com, στην Αμερική:

  • Σχεδόν το ήμισυ (46%) των καταναλωτών ασφαλιστικών προϊόντων χρησιμοποιούν ήδη εργαλεία φωνητικής αναζήτησης τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
  • Ένας στους τέσσερις δηλώνει ότι επιθυμεί οι φωνητικές εφαρμογές να είναι σε θέση να του παρέχουν περισσότερες πληροφορίες για ασφαλιστικούς διανομείς και προϊόντα.
  • Ένας στους τρεις θα ήθελε να χρησιμοποιεί τις φωνητικές εφαρμογές για να κλείνει ραντεβού με ασφαλιστικούς διανομείς.

Είναι αλήθεια ότι ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να πειραματίζονται με κάποιες από αυτές τις εφαρμογές, επιτρέποντας, π.χ. τις κλήσεις με φωνητική εντολή μέσω του Amazon Echo Skills, παρέχοντας συμβουλές για την ασφάλεια στο σπίτι και το αυτοκίνητο μέσω του Google Home ή βασικές πληροφορίες για ασφαλιπροϊόντα και διαδικασίες.

Όλες αυτές οι προσπάθειες παραμένουν προς το παρόν καθαρά διερευνητικές και υποστηρικτικές καθώς, όπως επισημαίνουν τα ίδια τα στελέχη των συγκεκριμένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων, είναι πολύ δύσκολο οι φωνητικές εφαρμογές να υποκαταστήσουν την ανθρώπινη συμβουλή και επικοινωνία που χρειάζεται για την κατανόηση ενός ασφαλιστικού προϊόντος και την κατάρτιση ενός ασφαλιστικού συμβολαίου, με βάση τις ανάγκες του καταναλωτή. Σίγουρα όμως η νέα τάση πρόκειται να απασχολήσει την ασφαλιστική βιομηχανία πολύ περισσότερο στο μέλλον, καθώς η νέα γενιά των καταναλωτών επιλέγει, με αυξανόμενους ρυθμούς, τη φωνητική «αλληλεπίδραση» στην καθημερινότητά της.

 

Πηγές: PropertyCasualty360.com, insurancethoughtleadership.com, greekinternetmarketing.com, campaignlive.co.uk, mobilemarketer.com, future-customer.com

Από το περιοδικό της Υδρογείου Ασφαλιστικής "VOICE" (Ιούλιος 2019)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • φωνητική αναζήτηση
  • φωνητικές εντολές
  • τεχνολογία
  • ασφαλιστική βιομηχανία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ταξιδιωτική ασφάλιση το καλοκαίρι: Λόγοι για να τη βάλουμε στη «βαλίτσα» μας προτού φύγουμε για διακοπές!
    Nextdeal newsroom, 22/7/2019

    Ταξιδιωτική ασφάλιση το καλοκαίρι: Λόγοι για να τη βάλουμε στη «βαλίτσα» μας προτού φύγουμε για διακοπές!

  • Υδρόγειος Ασφαλιστική: 45 χρόνια πίστη στο θεσμό και τους ανθρώπους της ασφάλισης!
    Nextdeal newsroom, 2/7/2019

    Υδρόγειος Ασφαλιστική: 45 χρόνια πίστη στο θεσμό και τους ανθρώπους της ασφάλισης!

  • Νέο Club προνομίων για τους συνεργάτες της Υδρογείου Ασφαλιστικής!

    Νέο Club προνομίων για τους συνεργάτες της Υδρογείου Ασφαλιστικής!

    Η Υδρόγειος Ασφαλιστική δημιούργησε το «Υδρόγειος Club – Διακεκριμένων Συνεργατών», ένα νέο θεσμό επιβράβευσης και ανταπόδοσης για το δίκτυο των...
    Nextdeal newsroom, 11/06/2019 - 14:19 11/6/2019
  • Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ειδική ασφαλιστική κάλυψη για τις σχολές οδηγών και τους υποψήφιους οδηγούς

    Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ειδική ασφαλιστική κάλυψη για τις σχολές οδηγών και τους υποψήφιους οδηγούς

    Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στη νέα ασφαλιστική υποχρέωση για τις σχολές οδηγών και τους υποψήφιους οδηγούς, όπως αυτή ορίζεται από...
    Nextdeal newsroom, 28/05/2019 - 14:34 28/5/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube