close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Generali: Συνεχίζει το ταξίδι 130 ετών, επενδύοντας στην Καινοτομία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/10/2015 - 08:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Generali: Συνεχίζει το ταξίδι 130 ετών, επενδύοντας στην Καινοτομία

Nextdeal newsroom, 15/10/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εισερχόμενος κανείς στο πολυφωτογραφημένο ισόγειο των κεντρικών γραφείων της Generali επί της Ηλίας Ηλιού, αντικρύζει το επιβλητικό πορτρέτο του Steve Jobs και το απόφευγμα: «…Εκείνοι που είναι αρκετά τρελοί ώστε να πιστεύουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο, είναι αυτοί που τελικά το κάνουν». Αν και η επιλογή μιας προσωπικότητας - σύμβολο της τεχνολογικής καινοτομίας του 21ου αιώνα θα μπορούσε να θεωρηθεί παράδοξη για μια ελληνική ασφαλιστική εταιρεία, η περίπτωση της Generali είναι διαφορετική.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει αποδείξει ότι εργάζεται αθόρυβα και αποτελεσματικά προς ένα στρατηγικό στόχο: Να καθιερώσει ένα ιστορικό όνομα ηλικίας 130 ετών σε μια ηγετική ασφαλιστική δύναμη, συνώνυμη της καινοτομίας που χαρακτηριζει την ψηφιακή εποψή. Προς αυτήν την κατεύθυνση η εταιρεία εκσυγχρονίζει συνεχώς τόσο τις εσωτερικές της δομές όσο και τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους πιο Γρήγορα, πιο Έξυπνα!

  • Χαρακτηριστικό παραδείγματα αποτελεί η εφαρμογή OneView η οποία εισήγαγε τον ασφαλιστή στην ψηφιακή εποχή. Η Generali θεωρεί ότι η τεχνολογία, η καινοτομία, τα ψηφιακά εργαλεία είναι απολύτως αναγκαία και θα πρέπει να αναβαθμίζονται συνεχώς για να υπηρετούν, απόλυτα, το συνεργάτη, ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, στην καθημερινή επαφή του με τον καταναλωτή. Με αυτήν τη φιλοσοφία η in house development team της Generali Hellas, δημιούργησε μία εξελιγμένη πλατφόρμα ανάπτυξης όλων των ασφαλιστικών εργασιών. Με τη χρήση ενός κινητού τηλεφώνου, ενός tablet ή laptop και με μία σύνδεση internet, κάθε συνεργάτης μπορεί να διαχειριστεί συνολικά και κατά περίπτωση το χαρτοφυλάκιό του, τους πελάτες του, τις προμήθειες του, τις ανανεώσεις του, κ.λπ. οπουδήποτε κι αν βρίσκεται, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Το OneView αποτελεί το «e-γραφείο» του συνεργάτη και το «web insuring» του ασφαλισμένου.
  • Χάρη στις νέες, ψηφιοποιημένες υπηρεσίες και την οικονομική σταθερότητα που χαρακτηρίζει την Generali, κατέστη δυνατή η Real Time καταβολή των προμηθειών στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Μέσω αυτής δίνεται η δυνατότητα στον συνεργάτη να μπορεί να ορίσει συγκεκριμένες ημερομηνίες για την αυτόματη μεταφορά των αμοιβών του, απευθείας στον τραπεζικό του λογαριασμό, ακόμη και σε καθημερινή βάση. Με αυτόν τον τρόπο, εξισώνεται ουσιαστικά η ταχύτητα είσπραξης ασφαλίστρων από την εταιρεία, µε την απόδοση των αναλογούντων αμοιβών στο συνεργάτη.
  • Παράλληλα, η εταιρεία δημιουργεί κανάλια εξυπηρέτησης και για τον πελάτη, παρέχοντας του συγκεκριμένες ψηφιακές ευκολίες. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Fastpay. Πρόκειται για μία υπηρεσία άμεσης και εύκολης πληρωμής των ασφαλίστρων με χρέωση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικού λογαριασμού. Το Fastpay δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών άτοκων δόσεων αλλά και εκτύπωσης του συμβολαίου on- line, για όλα τα προγράμματα ασφάλισης που παρέχονται από την Generali.
  • Στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών της και τη διασφάλιση της βέλτιστης εξυπηρέτησης, η Generali πρόσθεσε και ένα πλήρως επανδρωμένο Call Center το οποίο παρέχει υποστήριξη στους πελάτες αλλά και τους Συνεργάτες, δίνοντας απαντήσεις που αφορούν στα ασφαλιστικά προγράμματα και καθοδήγηση για άμεση εξυπηρέτηση και διευθέτηση εργασιών.
  • Η έμφαση στην καινοτομία και την πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι εμφανής και στα προϊόντα της Generali. Η εταιρεία πρωτοπόρα και σε αυτόν τον τομέα εγκαινίασε συνεργασίες με μεγάλους Ομίλους παροχής ιατρικών υπηρεσιών, προσφέροντας υψηλής ποιότητας καλύψεις σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος. Παράλληλα, με τη χρήση της «κάρτας ασφαλισμένου» και την απευθείας ενεργοποίηση των υπηρεσιών του ασφαλιστηρίου, κατάφερε να μειώσει σημαντικά το ασφάλιστρο των προγραμμάτων, απαλάσσοντας τον πελάτη από χρονοβόρες, γραφειοκρατικές διαδικασίες. Εξίσου καινοτόμος είναι και ο σχεδιασμός των προγραμμάτων υγείας HEALTH και MEDICAL τα οποία ξεφεύγουν από την παγιωμένη λογική των εξωνοσοκομειακών/ νοσοκομειακών καλύψεων, προσφέροντας πλήρη κάλυψη που ξεκινά από την πρόληψη και ολοκληρώνεται με την τριτοβάθμια κάλυψη. Η ίδια φιλοσοφία διατρέχει και τα προγράμματα ατομικών, γενικών ασφαλίσεων HOME και BUSINESS τα οποία προσφέρουν την πιο πλήρη αλλά και ουσιαστική κάλυψη στην αγορά. Τέλος, αντιλαμβανόμενη πλήρως τις αυξημένες; ανάγκες της σημερινής οικογένειας, απαντά με τη μοναδική στην ελληνική αγορά, οικογενειακή σειρά FAMILY, η οποία εξασφαλίζει όλα τα μέλη της οικογένειας και τα ζευγάρια, με ένα πολύ οικονομικό ασφάλιστρο, ενιαίους όρους και ένα κοινό συμβόλαιο.
  • Η εμπειρία εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου ολοκληρώνεται με την εισαγωγή ψηφιακών υπηρεσιών στα προϊόντας της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Generali Health Alert. Ο ασφαλισμένος μέσω της εφαρμογής αυτής έχει τη δυνατότητα να πληροφορείται άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο, τις υπηρεσίες υγείας (ιατρούς, νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα) με τις οποίες είναι συμβεβλημένη η Generali και βρίσκονται κοντά στην περιοχή του. Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής, ο κάτοχος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου έχει τη δυνατότητα να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου κι αν βρίσκεται, ακόμη και στο εξωτερικό. 

Οι παραπάνω πρωτοβουλίες συμβαζίζουν και με τη στρατηγική του Ομίλου ο οποίος έχει θέσει ως στόχο να αποτελέσει, μέσα στην επόμενη τριετία, τη Νο1 ασφαλιστική εταιρεία στην Ευρώπη, στο χώρο του Retail. Έχοντας συσσωρευμένη εμπειρία δύο αιώνων, ο Όμιλος Generali επενδύει συνεχώς στην Καινοτομία. Σημειώνεται ότι πρόσφατα εξαγόρασε τη MyDrive Solutions, βρετανική start-up η οποία συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στον κόσμο, στον τομέα των data analytics, ως εργαλείο καταγραφής της οδηγικής συμπεριφοράς, με σκοπό τη δημιουργία tailor-made προϊόντων και την καθιέρωση χαμηλότερων ασφαλίστρων για τους οδηγούς χαμηλού ρίσκου.

Μια ακόμη σημαντική αναγνώριση της έμφασης που δίνει η Generali στην αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι η συμπερίληψη της, στη λίστα των 50 πιο έξυπνων εταιρειών του κόσμου. Bράβευση που απονεμήθηκε από την Τεχνολογική Επιθεώρηση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης- MIT Technology Review. Η Generali ήταν, μάλιστα, η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία που περιλήφθηκε στη λίστα, ενώ ξεπέρασε, από πλευράς κατάταξης, επιχειρήσεις όπως η IBM, η Microsoft και η Uber, χάρη στις καινοτόμες ασφαλιστικές της λύσεις οι οποίες βασίζονται στα data analytics τα οποία συλλέχθηκαν από τους ασφαλισμένους, μέσα από «έξυπνες» φορητές συσκευές. Αυτό το υψηλού κύρους βραβείο αποδεικνύει τη δυνατότητα της Generali, να καινοτομεί και να δημιουργεί ανάπτυξη μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Όπως επισημαίνει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Πάνος Δημητρίου «η Generali θα επιμείνει στη συνεχή ανάπτυξη καινοτομιών, ανταποκρινόμενη στις υψηλές απαιτήσεις του πιστού της πελατολογίου και κερδίζοντας την προτίμηση των millennials που πρόκειται να αποτελέσουν τους “συνοδοιπόρους” της στο μέλλον».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
    Nextdeal newsroom, 31/10/2025

    Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά

  • Ειρήνη Χαλκιαδάκη (Εθνική Ασφαλιστική): «Η πρόληψη είναι δύναμη - όχι φόβος»
    Nextdeal newsroom, 31/10/2025

    Ειρήνη Χαλκιαδάκη (Εθνική Ασφαλιστική): «Η πρόληψη είναι δύναμη - όχι φόβος»

  • Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στους στόχους των πρωταγωνιστών και πρωταθλητών και στους στόχους επιβίωσης στην Ελλάδα του 2025, καθώς και...
    Nextdeal newsroom, 31/10/2025 - 14:30 31/10/2025
  • Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων - Αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες!

    Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων - Αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες!

    Με σταθερή δέσμευση να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να τους υποστηρίζει με νέες, σύγχρονες δυνατότητες, η Eurolife FFH συνεχίζει να αναβαθμίζει...
    Nextdeal newsroom, 31/10/2025 - 13:00 31/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
16:30 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  • 16:15 Ειρήνη Χαλκιαδάκη (Εθνική Ασφαλιστική): «Η πρόληψη είναι δύναμη - όχι φόβος»
  • 15:55 Κανάρης Παπαναστασόπουλος (CEO Carglass®): Η Carglass® φροντίζει κάθε χρόνο την ασφάλεια 100.000 αυτοκινητιστών
  • 15:50 Η GLA 200 με όφελος τιμής: Τώρα η καθημερινότητα μπορεί να αποκτήσει luxury χαρακτήρα
  • 15:20 Πως επηρεάζει η ακρίβεια την διατροφή των Ελλήνων; Τι λένε οι ειδικοί;
  • 14:30 Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:10 Eurobank: Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης | Επενδύοντας στη γνώση, την ευθύνη και το μέλλον
  • 13:21 Η Alpha Bank αναδεικνύει την αξία της αποταμίευσης μέσα από δράσεις, πρωτοβουλίες και χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • 13:15 Συνάντηση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τη δωρεά αναλώσιμου υγειονομικού υλικού
  • 13:00 Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων - Αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες!
  • 12:17 Άννα Ευθυμίου: «Πολύ πιο σύντομη η έκδοση των συντάξεων - Δεν αλλάζουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης»
  • 10:45 Tο 25% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη την ΕΕ σχετίζονται με το αλκοόλ - Τεράστιες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες
  • 10:40 Ρήξη Πρόσθιου Χιαστού Συνδέσμου: Η Σημασία της Εξατομικευμένης Αντιμετώπισης
  • 10:24 Stéphane Boujnah: Η Euronext στο επίκεντρο για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση των κεφαλαιαγορών
  • 10:15 Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία στα €854 εκατ. στο εννεάμηνο με απόδοση ιδίων κεφαλαίων 15%
  • 10:05 ΕΑΕΕ: Διαβούλευση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο «Σύσταση και λειτουργία Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Ανταγωνισμού και λοιπές διατάξεις»
  • 09:44 Eurobank: Διανομή ενδιάμεσου μερίσματος στις 12 Νοεμβρίου - Τα αποτελέσματα 9μήνου
  • 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
  • 09:30 Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας - Η Τεχνητή Νοημοσύνη αξιοποιείται στον τομέα της Υγείας
  • 09:22 Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  3. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  4. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  5. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  6. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  7. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube