close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Ασυγχώρητη η κακή εξυπηρέτηση, απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα για 7 στους 10 καταναλωτές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/9/2014 - 12:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ασυγχώρητη η κακή εξυπηρέτηση, απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα για 7 στους 10 καταναλωτές

Nextdeal newsroom, 17/9/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 70% των Βρετανών καταναλωτών δεν προτίθενται να συγχωρήσουν μια εταιρεία αν δυσαρεστηθούν από την εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει. Επιπλέον, τα 2/3 των καταναλωτών θα μοιραστούν αυτή την εμπειρία τους με 8, κατά μέσο όρο, συγγενείς και φίλους.

Η σχετική έρευνα, που διεξήχθη πρόσφατα από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Ο2, έδειξε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στην καλή επικοινωνία, με το 71% να περιμένουν γρήγορη και εύκολη επικοινωνία με μια εταιρεία – το 20% μάλιστα θέλουν να μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω email όλο το 24ωρο.

«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες πρέπει να βρίσκονται στην καρδιά οποιασδήποτε επιχείρησης. Όπως δείχνει η έρευνα, η εξυπηρέτηση των πελατών και η ικανότητα να ανταποκριθούν και να είναι ευέλικτες είναι βασική προϋπόθεση για τις μικρές επιχειρήσεις» σχολίασε ο Paul Lawton, διευθυντικό στέλεχος της Ο2.

Αυξανόμενος αριθμός πελατών επιλέγουν πλέον εταιρείες με βάση τη διαδικτυακή παρουσία τους. Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών θεωρούν τις μικρές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σύγχρονες και προοδευτικές, ενώ το 46% αισθάνονται ότι αυτές οι εταιρείες είναι επικεντρωμένες στον πελάτη.

Περισσότεροι από τα 3/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα έκαναν διαδικτυακή έρευνα για μια μικρή επιχείρηση προτού απευθυνθούν σε αυτή, ενώ το 25% θα απέρριπταν μια εταιρεία χωρίς δικό της ιστότοπο.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Στα 3,3 τρισ. δολάρια έως το 2034 η αγορά των Unit Linked παγκοσμίως
    Nextdeal newsroom, 28/11/2025

    Στα 3,3 τρισ. δολάρια έως το 2034 η αγορά των Unit Linked παγκοσμίως

  • Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου
    Γιώργος Καλούμενος, 20/11/2025

    Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου

  • Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2

    Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2

    Οι καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα και, ίσως, χρειάζονται περισσότερα διασυνοριακά προγράμματα, δήλωσε προχθές, Πέμπτη, στους δημοσιογράφους ο Επίτροπος Βαλέντιν Βασίλεφ,...
    Γιώργος Καλούμενος, 17/11/2025 - 09:56 17/11/2025
  • Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη

    Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη

    Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι η Daès London Market Insurance Brokers συμμετείχε για άλλη μια χρονιά στο Παγκόσμιο Συνέδριο των Brokerslink-...
    Nextdeal newsroom, 22/10/2025 - 09:45 22/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου εντάσσεται στη Global Federation of Insurance Associations (GFIA)
12:32 Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου εντάσσεται στη Global Federation of Insurance Associations (GFIA)
  • 12:29 Φυγή προς τα εμπρός με αποκέντρωση και περιφερειακή ανάπτυξη
  • 12:20 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 12,6 δισ. στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025
  • 12:00 Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz
  • 11:42 Ο πνευμονολόγος και τα χρόνια αναπνευστικά νοσήματα στο επίκεντρο του 34ου Πανελληνίου Πνευμονολογικού Συνεδρίου
  • 11:39 Χωρίς λεωφορεία η Αθήνα από τις 11:00 έως τις 17:00
  • 11:30 Η δυναμική ανάπτυξη του bancassurance στο NextDeal που κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονική μορφή
  • 11:04 Είσαι ασφαλιστής; Συνεργάσου με τη Hoolie και αύξησε τα έσοδά σου
  • 10:55 Αffidea neuraCare Athens: Ο Καθηγητής Δήμος Δ. Μητσικώστας για τη Σκλήρυνση κατά Πλάκας σε Απλή Γλώσσα
  • 10:40 Νέο MyEthniki App από την Εθνική Ασφαλιστική - Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki στο κινητό ή το tablet σας, με ένα “tap”
  • 09:49 Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
  • 09:35 Η ώρα του bancassurance
  • 09:25 Tap & Go: Ανέπαφες πληρωμές με κάρτες Mastercard για γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς μετακινήσεις σε όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ λεωφορεία
  • 09:19 Πλαγίως: Περί τροπαίων
  • 09:17 Τρείς διαφορετικές προσεγγίσεις για το προσωπικό ατύχημα εντός οικίας!
  • 09:14 Το…έργο με τα «κίτρινα γιλέκα», δύσκολα ανοίγουν τα κλειστά σπίτια, το «κενό» χρηματοδότησης, η λύση για τους «Ελβετούς» και το κόστος για τις τράπεζες
  • 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
  • 08:55 ΔΙΑΣ: «IRIS Παντού» - Η Ελλάδα πρώτη στην Ευρώπη με καθολική αποδοχή άμεσων πληρωμών σε όλα τα σημεία πώλησης
  • 08:50 Νίκος Πλακίδας, ο Μεσολογγίτης που έντυσε τον «Καποδίστρια»
  • 16:33 Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  2. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  5. 11/12 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  6. 11/12 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
  7. 15/12 Η δυναμική ανάπτυξη του bancassurance στο NextDeal που κυκλοφορεί σήμερα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube