Nextdeal newsroom, 24/11/2017 - 08:56 facebook twitter linkedin Black Friday: Οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Nextdeal newsroom, 24/11/2017 facebook twitter linkedin Την προσοχή των εμπορικών επιχειρήσεων και των καταναλωτών, εν όψει της «Black Friday», εφιστά η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή εφαρμογή της. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή: Συστήνεται στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί της αναφερόμενης δράσης, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την Παρασκευή 24/11/2017. Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά την ημέρα πραγματοποίησης της δράσης, το όφελος για τους ίδιους από εφαρμογή εκπτώσεων/προσφορών θα πρέπει να προκύπτει σαφώς από τις αναγραφόμενες επί των πινακίδων των προϊόντων τιμών (τιμή πριν και τιμή μετά την πραγματοποίηση της δράσης «Black Friday»). Οι έμποροι θα πρέπει να εφαρμόζουν τις σχετικές διατάξεις της Κωδικοποίησης Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙΕΠΠΥ) αναφορικά με τις «Πρακτικές πώλησης με μειωμένη τιμή ή παροχή πρόσθετου οφέλους προϊόντων και υπηρεσιών» (βλ. άρθρο 78). Η διαπίστωση παραβάσεων κυρώνεται βάσει των διατάξεων της παρ.9 άρθρο 78 των Κανόνων ΔΙΕΠΠΥ (για είδη μαζικής κατανάλωσης, όπως είδη διατροφής, ατομικής υγιεινής, οικιακής καθαριότητας) και του άρθρου 21 του ν. 4177.13 (για όλα τα άλλα καταναλωτικά αγαθά). Επισημαίνεται από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή ότι σύμφωνα με την παρ.2 άρθρο 15 του ν.4177/2013, δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα, εκτός αν έχουν εκδοθεί σχετικές αποφάσεις των οικείων Αντιπεριφερειαρχών σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου. Υπενθυμίζεται επίσης, ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους για τυχόν παραβάσεις που διαπιστώνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (http://www.1520.gov.gr/) καθώς και στην τηλεφωνική γραμμή 1520 η οποία είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές τις καθημερινές από τις 09:00 μέχρι τις 15:00. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πλαγίως: περι αστακομακαρονάδα! Επανέρχομαι: Η εποχή της Νέας Αστακομακαρονάδας. (Όρος της Στήλης). Όπως μάθαμε από τις ειδήσεις και κάποια δημοσιογραφικά σχόλια, η πρώτη ερώτηση που... Πλαγίως, 16/09/2024 - 09:18 16/9/2024
Πλαγίως: Έλα πίσω πρόεδρε! Έλα πίσω Πρόεδρε (όχι εσυ , ο άλλος). Πλαγίως, 13/09/2024 - 09:39 13/9/2024