Nextdeal newsroom, 20/11/2015 - 11:45 facebook twitter linkedin Ο Ασφαλιστής είναι σημαίνον πρόσωπο και ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας του Διευθυντού υποκαταστήματος Agency! - Το nextdeal.gr στηρίζει τον Διευθυντή υποκαταστήματος Nextdeal newsroom, 20/11/2015 facebook twitter linkedin Δεν υπάρχουν περιορισμοί στην αναζήτηση υποψηφίων ασφαλιστών. Ο ρυθμός με τον οποίο οι υποψήφιοι ασφαλιστές προστίθενται στο ήδη υπάρχον δυναμικό διαφέρει από υποκατάστημα σε υποκατάστημα. Είναι δε φυσικό η Διεύθυνση ενός υποκαταστήματος να αποφασίζει πόσοι νέοι ασφαλιστές χρειάζονται για τις ανάγκες του. Η αναζήτηση πρέπει να είναι συνεχής έτσι ώστε να υπάρχει μια ικανοποιητική ροή υποψηφίων ασφαλιστών που θα επιτρέψει σε λογικό βαθμό την ύπαρξη της δυνατότητας επιλογής και επιπλέον την εξασφάλιση του επιθυμητού αριθμού ασφαλιστών. Οι διευθυντές πετυχαίνουν αποτελέσματα καθορίζοντας στόχους και έπειτα συνεργάζονται με τους ανθρώπους τους για την επίτευξη αυτών των στόχων. Για τον διευθυντή οι «άνθρωποι» αυτοί είναι κατά κύριο λόγο οι ασφαλιστές του, αφού ο ασφαλιστής αποτελεί την αρχή της όλης πωλήσεως και της διαδικασίας εξυπηρετήσεως ενός πελάτη. Για τους περισσότερους πελάτες ο ασφαλιστής είναι η εταιρία, είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην εταιρία και την ευημερία του πελάτη. Ο τύπος του ασφαλιστή σαν ανθρώπου και ο τρόπος με τον οποίο συνεργάζεται με υποψηφίους και υπάρχοντες πελάτες, επηρεάζει την γνώμη που έχει το κοινό γύρω από τις ασφάλειες και κατ’ επέκταση την Ασφαλιστική Εταιρία. Ο ασφαλιστής είναι ένα σημαίνον πρόσωπο. Σημαίνον για την εταιρία και σημαίνον για τον διευθυντή. Αν γίνετε διευθυντής, θα διαπιστώσετε ότι η επιτυχία σας είναι συνυφασμένη με την επιτυχία των ασφαλιστών ή ασφαλιστριών του υποκαταστήματος. Το πρώτο βήμα είναι η επισήμανση καταλλήλων υποψηφίων ασφαλιστών και η προσέλκυση του ενδιαφέροντος τους για την ασφαλιστική σταδιοδρομία. Οι επικεφαλής πωλήσεων κάνουν το λάθος πολλές φορές να σπαταλούν πολύ χρόνο στην εξεύρεση ασφαλιστών και στη συνέχεια να... τους εγκαταλείπουν! Το www.nextdeal.gr προτείνει οι Διευθυντές να επανασχεδιάσουν το χρόνο τους, αφιερώνοντας μεγάλο ποσοστό στην ανάπτυξη μετά την στρατολόγηση. Το www.nextdeal.gr θέλει να συγχαρεί πέντε ανθρώπους έτσι τυχαία σαν εκπροσώπους και των συναδέλφων τους που μάχονται στην πρώτη γραμμή πωλήσεων μαζί με τους ασφαλιστές και managers για να γίνει το όνομα της εταιρίας τους σημαντικό για τους πελάτες τους. Η βελτίωση των ανθρώπων σε όλες τις εταιρίες και στις δικές τους, θα φέρει άνοιξη και στον θεσμό Ιδιωτικής Ασφάλισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 20/5/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26 15/4/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37 1/4/2024