Nextdeal newsroom, 8/6/2011 - 15:54 facebook twitter linkedin International Life: Καινοτόμες διαδικασίες αποζημιώσεων Nextdeal newsroom, 8/6/2011 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος International Life έχει καθιερώσει καινοτόμο σύστημα παροχής αποζημιώσεων στους πελάτες του, με το οποίο επιτυγχάνει εκκαθάριση του 93% των αποζημιώσεων του κλάδου ζωής εντός 5 ημερών. Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής προσέγγισης που υιοθετεί ο Όμιλος, η οποία χαρακτηρίζεται από την προσήλωση στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Ταυτόχρονα, η International Life έχει αναπτύξει το Σύστημα Πληροφόρησης Inlife Web, το οποίο απευθύνεται στους συνεργάτες της τόσο για τον Κλάδο Ασφαλίσεων Ζωής όσο και για τον Κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της εταιρίας μέσω του ηλεκτρονικού φακέλου ζημιάς να παρακολουθούν ηλεκτρονικά την πορεία της αποζημίωσης του πελάτη τους. Τα οφέλη που προκύπτουν από τις δύο παραπάνω υπηρεσίες είναι πολλαπλά και αφορούν τόσο στην εξοικονόμηση χρόνου και στην ακρίβεια στην παρακολούθηση της πορείας των αιτήσεων αποζημιώσεων των ασφαλισμένων, όσο και στη μείωση της χρήσης χαρτιού από τη χρήση online εργαλείων από τους διακανονιστές, μειώνοντας – κατά συνέπεια – το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρίας. Κατά τη διάρκεια του 2010, περισσότεροι από 54.000 ασφαλιζόμενοι απόλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο καινοτόμο σύστημα αποζημιώσεων, με συνολικές αμοιβές που άγγιξαν τα €46 εκατ. Ειδικότερα, καταγράφηκαν περισσότερες από 20.000 περιπτώσεις Προγραμμάτων Ασφαλίσεων Ζωής, από 33.000 περιπτώσεις Κλάδου Αυτοκινήτου και από 1.000 περιπτώσεις Κλάδου Πυρός. Ο Φωκίων Μπράβος, Πρόεδρος του Ομίλου International Life, σημειώνει σχετικά: «Η πελατοκεντρική φιλοσοφία, που εφαρμόζουμε στην International Life, αφορά στην εφαρμογή καινοτόμων υπηρεσιών, μοναδικών στην ελληνική αγορά, οι οποίες εστιάζουν στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη και παράλληλα στη διευκόλυνση του έργου των συνεργατών μας. Γνωρίζουμε καλά ότι στον κλάδο μας η ταχύτητα ανταπόκρισης στα αιτήματα αποζημιώσεων είναι καθοριστική και σε αυτόν τον άξονα κινούμαστε, παρέχοντας τεχνολογικά προηγμένες λύσεις στους συνεργάτες και τους πελάτες μας μέσα σε ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 26/9/2024 Syndea: Πρώτο Eτήσιο Συνέδριο Πωλήσεων & Βραβεύσεις Συνεργατών στη Στοκχόλμη!
Η Εθνική Ασφαλιστική οργάνωσε λαμπρή βραδιά βραβεύσεων για τους συνεργάτες του εταιρικού της δικτύου Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας ως επίκεντρο όλων των δράσεων της τους ανθρώπους της, φροντίζει να γιορτάζει και να επιβραβεύει όλες... Nextdeal newsroom, 26/09/2024 - 11:27 26/9/2024
Alphabet Education: Αποχώρησε η CEO Μαριάννα Πολιτοπούλου! Η κ. Μαριάννα Πολιτοπούλου, CEO της Alphabet Educaion αποχώρησε από την ομώνυμη εταιρεία για προσωπικούς λόγους, αφήνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στους... Nextdeal newsroom, 26/09/2024 - 09:53 26/9/2024