Nextdeal newsroom, 22/3/2011 - 16:27 facebook twitter linkedin Η Generali απαντά σε 22 συχνές ερωτήσεις πελατών Nextdeal newsroom, 22/3/2011 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος Generali με το δυναμικό επαγγελματισμό ο οποίος τον διακρίνει, πλαισιώνει τον πελάτη του με ένα δίκτυο υπηρεσιών, στην επιδίωξή του να προσφέρει άρτια εξυπηρέτηση. Ωθούμενος πάντα από την ανθρωποκεντρική αντίληψή του βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους με την προαγωγή μιας υπηρεσίας αμφίδρομης επικοινωνίας, για την υποστήριξη των ερωτήσεών τους. Η Generali με τη δέσμευση να «κάνει την ασφάλεια ποιότητα ζωής» επιμένει στη σοβαρή και υπεύθυνη διαχείριση των ασφαλιστικών αναγκών, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται με συνέπεια και σταθερότητα στις πλέον εξειδικευμένες ασφαλιστικές απαιτήσεις, προσφέροντας μια γκάμα σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων. Με κριτήριο πάντα την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και εχέγγυα τη διεθνή γνώση και την οικονομική δύναμή της, η Generali υπόσχεται ότι θα είναι πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, με όραμα την παροχή σταθερά ποιοτικών υπηρεσιών που θα ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της ζωής και της κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό απαντά και σε 22 συχνές ερωτήσεις που υποβάλλουν οι πελάτες της αναφορικά με τις Ασφάλειες Ζωής. 1) Πώς μπορώ να ασφαλιστώ; Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν ασφαλιστικό σύμβουλο της εταιρείας από ένα από τα γραφεία του δικτύου πωλήσεων της Generali (πατήστε εδώ για τα πλήρη στοιχεία των γραφείων της εταιρείας) ή να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-8096400 ή να στείλετε e-mail. 2) Πώς μπορώ να ασφαλίσω την οικογένειά μου; Μέσω των προγραμμάτων της Generali είναι εφικτή η ασφάλιση της οικογένειας (συζύγου-τέκνων/ εξαρτημένων μελών). 3) Πώς μπορώ να ασφαλίσω τα παιδιά μου; Με το JUNIOR Principle οι ασφαλισμένοι μπορούν να ασφαλίσουν τα παιδιά τους, εξασφαλίζοντας το αύριό τους και στηρίζοντας τα όνειρα τους! 4) Ποιες είναι οι βασικές ασφαλίσεις; Οι βασικές ασφαλίσεις που προσφέρει η Generali είναι η Aπλή ή Πρόσκαιρη, η Ισόβια, το πρόγραμμα Vision (ασφάλιση αποπληρωμής δανείου) καθώς και προγράμματά μας PENSION Plan & JUNIOR Principle. 5) Υπάρχουν συμπληρωματικές καλύψεις και αν ναι, ποιες είναι αυτές; Υπάρχουν συμπληρωματικές καλύψεις οι οποίες σε συνεννόηση με τον ασφαλιστικό σύμβουλο, μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των ασφαλισμένων για οποιονδήποτε κίνδυνο. Μερικές εξ αυτών είναι: o θάνατος από ατύχημα, η μόνιμη ολική ή μερική ανικανότητα από ατύχημα ή ασθένεια, η απαλλαγή πληρωμής ασφαλίστρων λόγω μόνιμης ολικής ανικανότητας από ατύχημα ή ασθένεια ή λόγω θανάτου και η απώλεια εισοδήματος λόγω πρόσκαιρης ολικής ανικανότητας από ατύχημα ή ασθένεια. 6) Υπάρχει όριο ηλικίας για την είσοδό μου σε ένα πρόγραμμα; Υπάρχουν όρια ηλικίας αναλόγως του επιλεγμένου προγράμματος. 7) Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω καταβολές στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου; Πέραν των προγραμματισμένων, δίνεται η δυνατότητα για έκτακτες καταβολές στα περισσότερα προγράμματα, αυξάνοντας έτσι το επενδυόμενο κεφάλαιο. 8) Πόσο συχνά θα έχω ενημέρωση για την επένδυσή μου; Μπορώ να ενημερώνομαι σχετικά από το internet; Μια φορά το χρόνο θα υπάρχει έγγραφη ενημέρωση. Επί του παρόντος δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης από το δικτυακό τόπο της Generali. 9) Γιατί συνταξιοδοτικό πρόγραμμα σε ασφαλιστική εταιρία; Ποια τα οφέλη έναντι ενός λογαριασμού ταμιευτηρίου υψηλότερου επιτοκίου; Τα επιτόκια αλλάζουν τακτικά και η επενδυτική στρατηγική ενός συνταξιοδοτικού προγράμματος είναι μακροπρόθεσμη. Ο επενδυτής ενός τέτοιου προγράμματος θέλει να γνωρίζει το ύψος του ποσού που θα λάβει στη λήξη του συμβολαίου του. 10) Γιατί Generali; Συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνισμού. Γιατί η παγκόσμια εμπειρία των 175 ετών στο χώρο των ασφαλειών εγγυάται την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητος και τη γνώση των αναγκών της αγοράς. 11) Μπορώ στα συνταξιοδοτικά και επενδυτικά προγράμματα να επενδύσω σε μικτά προϊόντα αμοιβαίων κεφαλαίων και σταθερής απόδοσης; Μπορώ να αλλάζω την επενδυτική μου επιλογή; Η φιλοσοφία της Generali είναι να δίνει απλές και σαφείς απαντήσεις σχετικά με τις επενδύσεις των πελατών της. Τα επενδυτικά της προγράμματα είναι ξεκάθαρα και η βάση πάνω στην οποία κρινόμαστε είναι η απόδοσή τους. Έτσι θεωρούμε προτιμότερη τη διάκριση μεταξύ των δύο επιλογών επένδυσης. Η επενδυτική επιλογή είναι δυνατόν να αλλάζει ανάλογα με τις απαιτήσεις του επενδυτή. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 12) Με ποιους τρόπους μου αποδίδει η Generali (ανάλογα με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου) το ποσόν που δικαιούμαι μόλις λήξει το πρόγραμμα; Υπάρχει δυνατότητα για εφάπαξ καταβολή όλου του ποσού ή εναλλακτικά δόσεων υπό μορφή συντάξεως. 13) Τι ποσό σύνταξης / εφάπαξ θα πάρω αν δίνω Χ ποσό χρημάτων με ένα συγκεκριμένο ασφαλιστικό πρόγραμμα για Ψ χρόνια; Υπάρχουν σχετικοί πίνακες όπου μπορούν να υπολογιστούν τα ποσά αυτά μετά από συνεννόηση με κάποιον ασφαλιστικό μας σύμβουλο. 14) Μπορώ να ασφαλιστώ για νοσοκομειακή περίθαλψη για οποιαδήποτε αιτία; Υπάρχει δυνατότητα για κάλυψη στις περισσότερες ασθένειες και ατυχήματα αναλόγως των γενικών και ειδικών όρων που διέπουν κάθε ασφαλιστήριο. 15) Χρειάζεται να γίνουν ιατρικές εξετάσεις προκειμένου να γίνω δεκτός σε ένα πρόγραμμα; Αναλόγως του προφίλ του υποψηφίου προς ασφάλιση καθώς και του επιλεγμένου προγράμματος, η εταιρία μπορεί να ζητήσει τη διενέργεια προασφαλιστικών εξετάσεων. 16) Πώς μπορώ να αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου; Στην περίπτωση που η νοσηλεία γίνεται σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, δεν υπάρχει καμία εμπλοκή του ασφαλισμένου στη διαδικασία αποζημίωσης (εκτός ποσού συμμετοχής.) Στην περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο καταβάλλεται από τον ασφαλισμένο το κόστος της νοσηλείας και κατόπιν γίνεται απολογιστική εξόφληση του ασφαλισμένου. 17) Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να κάνω διαγνωστικές εξετάσεις; Απαιτείται επικοινωνία με το ιατρικό συντονιστικό κέντρο προκειμένου να οριστεί ραντεβού σε συμβεβλημένο διαγνωστικό κέντρο. 18) Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να εισαχθώ σε νοσοκομείο; Απαιτείται επικοινωνία με το ιατρικό συντονιστικό κέντρο προκειμένου να γνωστοποιηθούν τα συμβεβλημένα νοσοκομεία. Ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου-διαφοροποίηση τρόπου εξόφλησης νοσηλείας. 19) Με ποιους τρόπους ενημερώνω την Generali σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος; Με απευθείας επικοινωνία είτε με το τμήμα αποζημιώσεων, είτε με επικοινωνία με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο, είτε με επικοινωνία με το ιατρικό συντονιστικό κέντρο. 20) Πώς μπορώ να συνδυάσω το νοσοκομειακό μου πρόγραμμα, με τις παροχές του ασφαλιστικού μου φορέα; Ποια τα οφέλη; Με ταυτόχρονη χρήση του ασφαλιστικού φορέα του ασφαλισμένου, υπάρχει δυνατότητα μη χρήσεως ποσού απαλλαγής (εάν υφίσταται), καταβολής bonus «καλής χρήσης», και μείωσης του ποσοστού αναπροσαρμογής ασφαλίστρων. 21) Με ποιους τρόπους μπορώ να κανονίσω ένα ραντεβού για ιατρική εξέταση; Απαιτείται επικοινωνία με το ιατρικό συντονιστικό κέντρο προκειμένου να οριστεί ραντεβού με συμβεβλημένο ιατρό. 22) Με συμφέρει να έχω ποσόν ορισμένης συμμετοχής/απαλλαγής ανά περιστατικό; Ναι διότι ελαττώνει το ύψος των ασφαλίστρων. Προσοχή: οι πληροφορίες που δίνονται σε αυτή την ενότητα είναι συμβουλευτικές και όχι δεσμευτικές. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή ή απευθείας με την εταιρία. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε το Δίκτυο Πωλήσεων της GeneraliΠατώντας εδώ μπορείτε να μεταφερθείτε στο διαδικτυακό τόπο της Generali για περισσότερες πληροφορίες Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/5/2024 Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών για το Ακαδημαϊκό έτος 2024-25!
Ε.Κ.Π.Α. - «Μαζί για το Παιδί»: Καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εκπαίδευση STEM και Ήπιες Δεξιότητες»! Μια σημαντική συνεργασία ξεκινάει μεταξύ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) και του «Μαζί για το Παιδί» για ένα... Nextdeal newsroom, 22/05/2024 - 15:51 22/5/2024
Oι πολιτιστικές εμπειρίες συνεχίζονται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών - Επόμενος προορισμός: Κίνα! Ένας πελώριος δράκος κυκλοφορεί «αναστατώνοντας» ταξιδιώτες και επισκέπτες του αεροδρομίου! Με αυτό τον τρόπο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προσκαλεί τους επιβάτες... Nextdeal newsroom, 22/05/2024 - 15:33 22/5/2024