close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Visa: Οι έξι τάσεις που θα επικρατήσουν το 2024 στον κλάδο των πληρωμών παγκοσμίως!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/1/2024 - 10:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Visa: Οι έξι τάσεις που θα επικρατήσουν το 2024 στον κλάδο των πληρωμών παγκοσμίως!

Nextdeal newsroom, 10/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2024 οι πληρωμές θα γίνουν περισσότερο διεθνείς, ανοιχτές, εξατομικευμένες και διαλειτουργικές. Μαζί με την ανάκαμψη των ταξιδιών αναψυχής και την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης διαμορφώνουν τις έξι τάσεις στις πληρωμές που θα δούμε το 2024.

Αν κάτι χαρακτηρίζει τον κλάδο των πληρωμών είναι ότι αλλάζει διαρκώς. Έτσι και το 2024 αναμένεται να δούμε αλλαγές και μια αναστροφή των όσων ίσχυαν τα προηγούμενα χρόνια. Επιχειρήσεις που κάποτε δραστηριοποιούνταν μόνο τοπικά αναμένεται να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο, τεχνολογίες κλειστού κυκλώματος θα μετατραπούν σε ανοιχτού, γενικευμένες λύσεις θα εξειδικεύονται όλο και περισσότερο, ενώ τα δίκτυα θα γίνονται, σταδιακά, ολοένα και πιο διαλειτουργικά. Στα παραπάνω προσθέστε τον μετασχηματισμό που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη καθώς και την αυξανόμενη επιστροφή στα καταναλωτικά ταξίδια και θα αποκτήσετε μια καλή αίσθηση για τις αλλαγές που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των πληρωμών το 2024.

Πιο συγκεκριμένα:

1. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμιοποιούνται

Το 2024 είναι η χρονιά που οι ΜμΕ παγκοσμιοποιούνται. Για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, οι προσδοκίες, σε μεγάλο βαθμό, έχουν μετατοπιστεί από την τοπική στην παγκόσμια ψηφιακή οικονομία. Σχεδόν 4 στις 5 ΜμΕ (79%) ανέφεραν πως η πώληση εκτός των συνόρων είναι το κλειδί για την ανάπτυξή τους και οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για αυτό. Συγκεκριμένα, το 72% των καταναλωτών δήλωσαν ότι νιώθουν άνετα με τις αγορές από επιχειρήσεις σε άλλες χώρες.

Οι ψηφιακές πληρωμές μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο συναλλάσσονται οι ΜμΕ, καθιστώντας εφικτή την προσέγγιση νέων πελατών, την εύκολη αποδοχή ασφαλών πληρωμών, τον έλεγχο των εξόδων, την αύξηση της ασφάλειας, τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τελικά την ανάπτυξή τους. Η καινοτομία στον κλάδο των πληρωμών επιτρέπει την πρόσβαση στα έσοδα σε πραγματικό χρόνο, εξασφαλίζοντας άνεση στις πληρωμές από πελάτες και επιχειρήσεις. Με άλλα λόγια, οι συναλλαγές δεν ήταν ποτέ ευκολότερες.

Λύσεις πληρωμών όπως οι εικονικές κάρτες διευκολύνουν τη ρευστότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως επίσης την αγοραστική τους δύναμη και τις δυνατότητες διαχείρισης εξόδων – απαραίτητες προϋποθέσεις για να ευδοκιμήσουν στον ψηφιακό κόσμο του σήμερα. Το 2024 αναμένουμε πως οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις θα επωφεληθούν από την αυξημένη ψηφιοποίηση που επιταχύνει και προστατεύει τις πληρωμές, κάνοντας την επέκταση πέρα από τα γεωγραφικά τους σύνορα ευκολότερη από ποτέ.

2. Η διαλειτουργικότητα κερδίζει έδαφος

Η ευκολία και η ταχύτητα που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές πληρωμές άλλαξαν τον τρόπο που κινούνται τα χρήματα, εντός και εκτός συνόρων. Ωστόσο, η μεγάλη ανάπτυξη των δικτύων και των μεθόδων πληρωμής - εφαρμογές μεταφοράς χρημάτων και ψηφιακά πορτοφόλια σε συνδυασμό με παλαιότερες υποδομές - δημιούργησαν μια κατακερματισμένη εμπειρία. Κάθε λύση λειτουργεί συχνά στο δικό της, απομονωμένο οικοσύστημα.

Όμως αυτό αρχίζει να αλλάζει. Πλέον δίνεται προτεραιότητα στη διαλειτουργικότητα των πληρωμών, και έτσι θα δούμε σύντομα την κίνηση των χρημάτων να γίνεται ακόμη πιο απρόσκοπτη καταρρίπτοντας εμπόδια και φέροντας χιλιάδες οφέλη στους τελικούς χρήστες, τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα, τους εταιρικούς πελάτες, τις fintech και τους δημιουργούς εφαρμογών.

Το 2024 θα συνεχίσουμε να βλέπουμε συνεργασίες στο οικοσύστημα των πληρωμών, ανάμεσα σε τράπεζες, χρηματοοικονομικά ιδρύματα, εμπόρους, παρόχους τεχνολογίας και issuers, που θα επιφέρουν μεγαλύτερη οικονομική συμπερίληψη, προσβασιμότητα και διαλειτουργικότητα. Αναμένουμε ότι θα αναπτυχθούν περισσότερες τεχνολογικές λύσεις που θα βοηθήσουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν την πολυπλοκότητα της διασυνοριακής κίνησης χρημάτων.

3. Οι ανοιχτές υποδομές λύνουν τα προβλήματα των πληρωμών, κάνοντας το εμπόριο ευκολότερο

Σήμερα, ως καταναλωτές, αν μια τεχνολογική λύση δεν μας ταιριάζει, την απορρίπτουμε καθώς γνωρίζουμε πως υπάρχει μια καλύτερη, ευκολότερη και περισσότερο ταιριαστή επιλογή. Και οι πληρωμές υπακούουν σε αυτόν τον κανόνα. Το 2024, αναμένουμε μια μεγάλη στροφή στη χρήση επιμέρους στοιχείων υποδομών των πλατφορμών πληρωμών δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών.

Πρακτικά όμως, τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούν λύσεις που χρειάζονται, όπως τις χρειάζονται. Δεν έχετε μια καλή λύση token; Προσθέστε μια στο υπάρχον λογισμικό. Χρειάζεστε μια αναβαθμισμένη omni channel εμπειρία; Μπορείτε να την παρέχετε χωρίς να καταργήσετε ολόκληρη την πύλη πληρωμών σας. Υπηρεσίες πληρωμών που λειτουργούν σε όλα τα δίκτυα δημιουργούν plug-and-play λύσεις για πραγματικά πολύπλοκα προβλήματα.

Όχι μόνο βλέπουμε περισσότερες εταιρείες πληρωμών να αλλάζουν την υποδομή τους με τέτοια «ανοιχτά» εργαλεία αλλά όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να επωφελούνται από αυτές τις νέες δυνατότητες. Ως αποτέλεσμα το εμπόριο θα διεξάγεται ευκολότερα.

4. Οι καταναλωτές αναμένουν εξατομικευμένες λύσεις. Για τους εμπόρους, τις τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, οι υπηρεσίες το καθιστούν εφικτό

Οι καταναλωτές αναμένουν, όλο και περισσότερο, εμπειρίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις τους. Είτε είστε έμπορος, είτε τράπεζα, για να προσφέρετε στους πελάτες την εμπειρία που περιμένουν – γρήγορα – μπορεί να χρειαστεί η αξιοποίηση τεχνολογίας και πόρων ή μεγαλύτερη πολυπλοκότητα από αυτή που μπορείτε να αναλάβετε. Ως αποτέλεσμα, περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν λύσεις που βασίζονται σε συνεργασίες ή προσφορά υπηρεσιών για να καλύψουν αυτά τα κενά.

Οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας αναπτύσσονται μέσω συνεργασιών και βοηθούν τις εταιρείες να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, χωρίς να μεταβάλλουν τις δραστηριότητές τους ή να αναπτύξουν νέες δυνατότητες οι ίδιες, προσπάθειες που μπορεί να είναι δαπανηρές, χρονοβόρες χωρίς η επιτυχία τους να είναι εγγυημένη.

Με την αυξανόμενη εξάρτηση από τις ψηφιακές πληρωμές, επιταχύνεται και η ανάγκη για τέτοιες αποφάσεις. Οι αποφάσεις που λαμβάνουν σήμερα οι έμποροι, οι τράπεζες και οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί θα ακολουθούν τις επιχειρήσεις τους στο μέλλον. Αυτές οι βελτιώσεις μπορούν να καθορίσουν την αποτελεσματικότητα μιας επιχείρησης, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και σε ταχύτερα αντανακλαστικά σε μια περίοδο ραγδαίων αλλαγών.

5. Η Τεχνητή Νοημοσύνη φέρνει νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για τις πληρωμές

Λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά την εμφάνιση των Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων, μια από τις πιο σημαντικές μελλοντικές εφαρμογές της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης είναι στην καταπολέμηση της απάτης. Συγκεκριμένα, στην ευκαιρία να αναλύει και να μαθαίνει από έναν ανυπολόγιστο όγκο δεδομένων σε σχέση με τα παραδοσιακά μοντέλα πρόβλεψης. Η επόμενη γενιά Τεχνητής Νοημοσύνης έχει τη δυνατότητα να λάβει πληροφορίες από πολλά domains και να φέρει στο προσκήνιο νέες πληροφορίες, βοηθώντας στην «εκπαίδευση» των εργαλείων κατά της απάτης ώστε να λαμβάνουν ακριβέστερες αποφάσεις και να διαφοροποιούν τις δόλιες συναλλαγές από τις νόμιμες.

Η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη θα μεταμορφώσει επίσης τους τρόπους που εργαζόμαστε, βελτιώνοντας το προϊόν, τη δομή δεδομένων, τα μοντέλα, τις λειτουργίες και τις υποδομές. Στη Visa, βλέπουμε ήδη μια βελτίωση στην παραγωγικότητα των μηχανικών / προγραμματιστών κατά 30%, καθώς οι χρονοβόρες ή και επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως η παραγωγή τυποποιημένου κώδικα, πραγματοποιούνται πολύ καλά από τα εργαλεία της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης, επιτρέποντας στους μηχανικούς να επικεντρωθούν στην παραγωγή κώδικα υψηλής αξίας που διαφοροποιεί τα προϊόντα.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη φέρνει επίσης νέες προκλήσεις στις πληρωμές. Τα εργαλεία Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης θα βοηθήσουν τους απατεώνες να δημιουργήσουν περισσότερο ρεαλιστικές απάτες phishing, καθιστώντας πιο δύσκολο για τους καταναλωτές να εντοπίσουν τα κάποτε εξόφθαλμα λάθη. Όλα αυτά ανεβάζουν τον πήχη για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, που θα χρειαστεί να προσαρμοστούν σε ένα εξελισσόμενο τοπίο απειλής.

6. Τα ταξίδια επιστρέφουν δυναμικά

Καθώς αφήνουμε το χειρότερο κομμάτι της πανδημίας πίσω μας, τα ταξίδια επιστρέφουν και η δυναμική τους αναμένεται να συνεχιστεί κατά τους επόμενους μήνες. Ποια είναι η κινητήρια δύναμη; Η επιθυμία για χαλάρωση και διακοπές χωρίς άγχος, μετά από τη χρόνια αναστάτωση που προκάλεσε ο COVID.

Σύμφωνα με το Global Travel Intentions Study 2023 της Visa, πάνω από το 70% των ταξιδιωτών έχουν επίγνωση του αυξανόμενου κόστους των διακοπών, αλλά οι περισσότεροι δεν αποθαρρύνονται, καθώς μόνο το 4% σχεδιάζει περιορίσει τα σχέδια του για ταξίδια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ταξιδιώτες αναμένουν να πραγματοποιήσουν δύο ταξίδια αναψυχής κατά μέσο όρο τους επόμενους 12 μήνες, με τους εύπορους ταξιδιώτες να αποσκοπούν σε περισσότερα.

Υπάρχουν όμως ακόμα κάποια στοιχεία σχετικά με τα ταξίδια που σχετίζονται με την πανδημία. Η προτίμηση για ευελιξία στα ταξίδια παραμένει, ενώ η ασφάλεια και η καθαριότητα έχουν προτεραιοποιηθεί σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή καταλυμάτων.

Εκτός από τις πληρωμές μικρής αξίας, οι ταξιδιώτες επιλέγουν κυρίως ασφαλείς, ψηφιακές και ανέπαφες εμπειρίες πληρωμών. Και ενώ πολλοί γνωρίζουν για τον βιώσιμο τουρισμό, έρευνα που διεξήχθη από τη Visa και την Oxford Economicsδιαπίστωσε ότι το 41% πιστεύει ότι δεν έχει αρκετές πληροφορίες για βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές, ενώ το 36% πιστεύει ότι οι διαθέσιμες πληροφορίες δεν είναι αξιόπιστες. Λύσεις όπως η συνεργασία της Visa με την Ecolytiq, όπου οι καταναλωτές μπορούν να δουν τις εκτιμώμενες εκπομπές άνθρακα βάσει των συναλλαγών τους, μπορούν να βοηθήσουν στο κλείσιμο του χάσματος.

Η αλλαγή μπορεί να είναι για καλό ιδιαίτερα όταν φέρνει καλύτερα αποτελέσματα στους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και τις οικονομίες. Και αν η αλλαγή σημαίνει έναν κόσμο όπου οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να εξυπηρετούν όλο και περισσότερο μια παγκόσμια αγορά, όπου οι ανοιχτές υποδομές εξασφαλίζουν στις τράπεζες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές τις λύσεις που χρειάζονται και όπου η μεταφορά χρημάτων ανάμεσα στα δίκτυα είναι τόσο εύκολη, απρόσκοπτη και ασφαλής όσο η μεταφορά της σε ένα μοναδικό δίκτυο, τότε δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε το 2024 με ανυπομονησία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Visa

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
    Nextdeal newsroom, 13/6/2025

    Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων

  • Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
    Nextdeal newsroom, 13/6/2025

    Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα

  • Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%

    Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%

    Πλησιάζει το τέλος της διορίας που έχει δώσει το υπουργείο Οικονομικών για όσους φορολογούμενους θέλουν να επωφεληθούν από την έκπτωση...
    Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 10:05 13/6/2025
  • Παράταση για τις αιτήσεις επιδότησης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας για τις επιχειρήσεις

    Παράταση για τις αιτήσεις επιδότησης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας για τις επιχειρήσεις

    Παράταση για ένα μήνα της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων από τις επιχειρήσεις για την επιδότηση του αυξημένου κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας...
    Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 09:28 13/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading