close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το μυστικό να κάνετε τον πελάτη σας να πει "ΝΑΙ" και πως υπερνικάμε τις αντιρρήσεις!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
20/10/2023 - 12:39
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το μυστικό να κάνετε τον πελάτη σας να πει "ΝΑΙ" και πως υπερνικάμε τις αντιρρήσεις!

Nextdeal newsroom, 20/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ακολουθεί μια λίστα των βασικών ικανοτήτων που θα πρέπει να επιδείξετε, για να μπορέσετε
να ολοκληρώσετε το βήμα του κλεισίματος στον κύκλο πώλησης:

  1. Να επιδείξετε την ικανότητα να φτάσετε στο κλείσιμο.
  2. Να επιδείξετε τις τεχνικές κλεισίματος «της εννοούμενης συγκατάθεσης», «των αποφάσεων σε δευτερεύοντα σημεία», «της μοιραίας εναλλακτικής».
  3. Να χρησιμοποιείτε φράσεις ισχύος και ιστορίες κινήτρων.
  4. Να μπορείτε να απομονώνετε τις αντιρρήσεις.
  5. Να αντιμετωπίζετε τις αντιρρήσεις «δεν βιάζομαι» και «δεν έχω χρήματα».


ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Το κλείσιμο είναι οτιδήποτε κάνετε, που θα κάνει τον υποψήφιο να αγοράσει τώρα. Σε όλους μας αρέσει να αγοράζουμε, δεν κανέναν δεν αρέσει να του πουλούν. Το μυστικό του κλεισίματος είναι να κάνετε τον υποψήφιο να θέλει να πει «ναι». Τα σχολεία της LIMRA, που έφερε στην Ελλάδα ο Δημ. Κοντομηνάς, έφεραν τεράστιες αλλαγές και βελτίωσαν τις Πωλήσεις.

Το ΝΑΙ τις υπενθυμίζει, πιστό στη δέσμευση να τις κοινοποιεί. Πολλά υπέρ και κατά ζυγίζονται στο μυαλό του υποψηφίου, για να μπορέσει να πάρει τη σωστή απόφαση. Μερικές φορές, οι εναλλακτικές είναι λογικές, όπως το να θέλει να προστατεύσει την οικογένεια με μια ασφάλεια ζωής, μερικές φορές είναι συναισθηματικές, όπως το να θέλει να εκφράσει την αγάπη προς τα παιδιά του, αγοράζοντας έναεξοχικό σπίτι ή εξασφαλίζοντας τις σπουδές τους. Μερικές φορές είναι συνδυασμός και των δύο, όπως θέλοντας ένα νέο αυτοκίνητο τώρα και μια άνετη σύνταξη αργότερα.

Όταν κλείνετε, πρέπει να βοηθάτε τον υποψήφιο, συνδυάζοντας και τη λογική και το συναίσθημα, με τέτοιο τρόπο, που να δείχνει στον υποψήφιο ότι αυτά τα συναισθήματα δεν είναι αλληλοσυγκρουόμενα.

Ξεκινάτε κτίζοντας μια γέφυρα από την παρουσίαση προς το κλείσιμο. Αυτό γίνεται επαναλαμβάνοντας περιληπτικά την παρουσίαση, αφού βεβαιωθείτε ότι ο υποψήφιος καταλαβαίνει ακριβώς ποια είναι η πρόταση, και κατόπιν οδηγώντας τον υποψήφιο προς μία θετική απάντηση. Έτσι, η συνέντευξη
καταλήγει στην απόφαση να αγοράσει.

Σε αυτό το σημείο, όταν γνωρίζετε ότι ο υποψήφιος καταλαβαίνει την πρόταση και είναι θετικά προδιατεθειμένος, μπορείτε να κάνετε ένα σίγουρο κλείσιμο και να κάνετε την πώληση. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να το κάνετε αυτό.

Πρώτα, υπάρχει η μέθοδος της εννοούμενης συγκατάθεσης. Ο ευκολότερος τρόπος να εξασφαλίζετε την εννοούμενη συγκατάθεση είναι απλά να αρχίσετε να συμπληρώνετε την αίτηση, θέτοντας μια απλή ερώτηση, όπως «Λοιπόν, η σωστή διεύθυνση του σπιτιού σας είναι…». Αν ο υποψήφιος δεν σας
σταματήσει, τότε μάλλον έχετε κάνει την πώληση.

Αν ο υποψήφιος σας σταματήσει ή αν δεν νομίζετε ότι η εννοούμενη συγκατάθεση είναι σωστή μέθοδος γι’ αυτόν τον υποψήφιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο των αποφάσεων σε δευτερεύοντα σημεία. Η ιδέα πίσω από αυτή τη μέθοδο είναι ότι είναι πιο εύκολο να πάρουμε μια
μικρή απόφαση από μια μεγάλη απόφαση, αλλά μια μεγάλη απόφαση μπορεί να φανεί μικρότερη, μετά από μια σειρά μικρότερων. Μια τέτοια σειρά μπορεί να περιλαμβάνει το να συμφωνήσει ο υποψήφιος για τη συνέντευξη, να σας δώσει μια ημερομηνία γέννησης, να συμφωνήσει για μια ανάγκη προστασίας, να συμφωνήσει ότι έχετε προτείνει ένα καλό πρόγραμμα, να σας πει ποιος θα είναι ο δικαιούχος, να συμφωνήσει για έναν τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων, να συμφωνήσει να τον δει γιατρός, να συμφωνήσει να γράψει μια επιταγή για την πρώτη δόση των ασφαλίστρων.

Μια άλλη μέθοδος είναι να προσφέρετε στον υποψήφιο μια μοιραία εναλλακτική: μια επιλογή ανάμεσα σε δύο μικρότερες αποφάσεις, που οποιαδήποτε και αν λάβει, θα τον οδηγήσει σε κλείσιμο. Ένα παράδειγμα: «Θα προτιμούσατε να κάνετε τις πληρωμές σας μία ή δύο φορές το χρόνο;» Εδώ, η εννοούμενη συγκατάθεση είναι συνδυασμένη με μια απόφαση που φαίνεται μικρής σημασίας.

Η εννοούμενη συγκατάθεση, η λήψη αποφάσεων σε μικρότερης σημασίας σημεία, η προσφορά εναλλακτικών λύσεων και κατόπιν να προχωρείτε στην ολοκλήρωση της πώλησης, φαίνονται σαν τακτικές που αυξάνουν την πίεση, αλλά αυτό αληθεύει μόνο αν εφαρμόζονται όταν δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη ή αν ο υποψήφιος πραγματικά δεν μπορεί να πληρώσει αυτά που του προτείνετε. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο υποψήφιος συνειδητοποιεί ότι η αγορά της ασφάλειας ζωής είναι η σωστή κίνηση, αλλά το αναβάλλει ή διστάζει, διότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να αναβάλλουν αυτά που πρέπει να κάνουν αν μπορούν, να γυρνούν την πλάτη στις ευθύνες τους και στις δυσκολίες της ζωής. Προκαλώντας τους να δράσουν, στην πραγματικότητα τους κάνετε χάρη –μια χάρη που αργότερα θα αναγνωρίσουν και θα εκτιμήσουν. Όταν ένας πελάτης έχει προφανείς δυσκολίες στο να λάβει μια απόφαση, συχνά το δέχεται σαν ανακούφιση αν πείτε: «Πώς γράφεται το επώνυμό σας;» Αναγκάζει τον υποψήφιο να λάβει μια απόφαση χωρίς κανένα προσωπικό κόπο, έναν κόπο που για κάποιους λόγους του είναι δυσάρεστος.

Μερικές φορές, είναι αποτελεσματικό να χρησιμοποιείτε μία ιστορία που να δίνει κίνητρα ή μια «φράση ισχύος», πράγμα που θα αποκρυσταλλώσει στο μυαλό του υποψηφίου ακριβώς τι συμβαίνει. Όταν χρησιμοποιείται σωστά μια «φράση ισχύος», χρησιμοποιούμενη με οποιαδήποτε από τις μεθόδους κλεισίματος που συζητήθηκαν παραπάνω, θα κλείσει οποιαδήποτε πώληση. Παραδείγματα «φράσεων ισχύος».

  • «Μπορείτε να πείτε, εγώ δεν το χρειάζομαι, αλλά μπορείτε να πείτε η οικογένειά μου δεν το χρειάζεται;»
  • «Αν δυσκολεύεστε να ζήσετε με το μισθό σας, σκεφτείτε πώς θα τα καταφέρει η οικογένειά σας χωρίς το μισθό σας».
  • «50.000 σε μια χήρα αξίζουν περισσότερο από 100.000 σε μια σύζυγο».
  • «Θα ζήσετε όσο και η υποθήκη του σπιτιού σας;»


ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ
Μέχρι αυτό το σημείο στο κλείσιμο, έχουμε υποθέσει ότι ο υποψήφιος δεν έχει φέρει καμία αντίρρηση, δηλαδή ότι ο υποψήφιος δεν θα σας έχει σταματήσει στη μέση της παρουσίασής σας με κάποιο λόγο, για να μη γίνει η αγορά. Τέτοιες αντιρρήσεις είναι φυσιολογικές και θα πρέπει να τις περιμένετε από τους υποψήφιους. Είναι στην ανθρώπινη φύση του ατόμου να είναι διστακτικό και να θέλει επιβεβαίωση. Οι αντιρρήσεις μπορούν να υπερνικηθούν αν παραμείνετε ειλικρινής και τίμιος και αποφεύγετε τις διαφωνίες.

Το πρώτο βήμα είναι να απομονώσετε την αντίρρηση, έτσι ώστε να μην απαντάτε σε μια αντίρρηση μόνο και να εμφανίζεται κάποια άλλη. Ο απλούστερος τρόπο για να απομονώσετε μια αντίρρηση είναι να ρωτήσετε: «Αυτή είναι η μόνη αντίρρηση που έχετε;» «Αυτός είναι ο μόνος λόγος σας για να μην αγοράσετε αυτήν την ασφάλεια;»

Μόλις απομονώσετε την αντίρρηση, θα ανακαλύψετε ότι οι περισσότερες αντιρρήσεις κατατάσσονται σε μία από τις ακόλουθες δύο κατηγορίες: «Δεν έχω χρήματα» ή «δεν βιάζομαι». Άλλες πιθανές αντιρρήσεις, όπως «δεν ενδιαφέρομαι» ή «δεν τα χρειάζομαι», θα πρέπει να έχουν αντιμετωπιστεί στη διάρκεια της προσέγγισης ή της παρουσίασής σας. Αν μία από τις δύο αυτές τελευταίες αντιρρήσεις εμφανιστεί, θα πρέπει να επιστρέψετε σε ένα νωρίτερο μέρος
της παρουσίασης πώλησης και να ξαναδημιουργήσετε το ενδιαφέρον ή να ξαναπροσδιορίσετε την ανάγκη.

Αν, όμως, έχετε ολοκληρώσει την παρουσίασή σας και έχετε αρχίσει το κλείσιμο –μόνο για να έχετε τον υποψήφιό σας να φέρει αντιρρήσεις– οι πιθανότητες είναι ότι ο υποψήφιος συνειδητοποιεί ότι υπάρχει η ανάγκη και άρα ενδιαφέρεται, και απλά φέρνει κάποιες τελευταίες αντιρρήσεις, μόνο
για να βεβαιωθεί ότι αυτό που κάνει είναι το σωστό. Κατά κάποιον τρόπο, είναι σαν να ζητάει περισσότερες πληροφορίες ή μία επιβεβαίωση της απόφασής του. Ο υποψήφιος λέει: «Δεν θέλω να υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία».


Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε τις αντιρρήσεις. Παρακάτω είναι τρεις:

 

  • Η «επιθετική» μέθοδος,
  • η μέθοδος «μπούμερανγκ»
  • και η μέθοδος του «ναι – αλλά».


Η «επιθετική» μέθοδος: Μερικές αντιρρήσεις αντιμετωπίζονται καλύτερα με μια ευθεία άρνηση. Αυτό είναι ιδιαίτερα αληθές, αν ο υποψήφιος κάνει μια λανθασμένη δήλωση για τις ασφάλειες ή για την παρουσίασή σας. Όταν χρησιμοποιείται αυτή η μέθοδος για να απαντηθεί μία αντίρρηση, άλλη από εκείνη που βασίζεται σε μια λανθασμένη δήλωση, πρέπει να χρησιμοποιείται με διακριτικότητα και διπλωματία, διότι αν δεν διατυπωθεί σωστά, μπορεί να απομακρύνει τον υποψήφιο. Συχνά, όταν απαντάμε ευθέως, είναι σοφό να απαλύνουμε τη δήλωσή μας με μια φιλοφρόνηση.
Υποψήφιος: «Δεν έχω την οικονομική δυνατότητα».
Ασφαλιστής: «Το ξέρω ότι έχετε την οικονομική δυνατότητα να την πληρώσετε. Έχετε μια καλή δουλειά, ένα ωραίο σπίτι, μια καλοντυμένη οικογένεια. Φυσικά και έχετε την οικονομική δυνατότητα».

Η μέθοδος «μπούμερανγκ»: Ο στόχος της μεθόδου αυτής είναι να μετατρέψετε την αντίρρηση του υποψηφίου σε έναν θετικό λόγο για να αγοράσει. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην αντιμετώπιση αντιρρήσεων που δεν αποδεικνύονται με γεγονότα.
Υποψήφιος: «Δεν έχω την οικονομική δυνατότητα».
Ασφαλιστής: «Εσείς λέτε ότι δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα –αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος για τον οποίον σας προτείνω αυτό το πρόγραμμα. Είναι χαμηλού κόστους και σας παρέχει τη μέγιστη προστασία όταν η οικογένειά σας τη χρειάζεται περισσότερο».

Η μέθοδος του «ναι – αλλά»: Με αυτήν τη μέθοδο ασφαλίζετε τον υποψήφιο, συμφωνώντας με την προκατειλημμένη στάση του, αλλά αντεπιτίθεστε, τονίζοντας τα θετικά σημεία της.
Υποψήφιος: «Δεν έχω την οικονομική δυνατότητα».
Ασφαλιστής: «Ναι, αλλά αν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα τώρα που είστε υγιής και κερδίζετε τα προς το ζην, ποια θα είναι η οικονομική κατάσταση της οικογένειάς σας όταν δεν θα είστε πια εδώ;».

Η αντίρρηση «δεν έχω χρήματα»: Υπάρχουν μερικές αντιρρήσεις, οι οποίες απλά δεν έχουν καμία απάντηση. Παρά τις καλύτερες προσπάθειές σας να αξιολογήσετε έναν υποψήφιο, θα ανακαλύψετε ότι σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν άγνωστες συνθήκες που να κάνουν αδύνατη την αντιμετώπιση των ασφαλίστρων από τον υποψήφιο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μια αντίρρηση «δεν έχω χρήματα» είναι έγκυρη και δεν μπορείτε να κάνετε πολλά γι’ αυτήν. Σε περιπτώσεις όμως που γνωρίζετε ότι αυτή δεν είναι έγκυρη αντίρρηση, πρέπει να τονίσετε το γεγονός ότι το κόστος αυτό δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη –όσο σημαντική είναι η στέγη, η ένδυση, η τροφή κ.λπ.

Η αντίρρηση «δεν βιάζομαι»: Αυτή η αντίρρηση είναι ίσως η πιο συνηθισμένη και συχνά είναι μια προσπάθεια του υποψήφιου να αναβάλει να πάρει μια απόφαση. Αυτή η αναβλητικότητα είναι σύνηθες χαρακτηριστικό. Είναι η πιο ξεκάθαρη ένδειξη που μπορεί να δώσει ένας υποψήφιος που πραγματικά σημαίνει: «Δεν έχω κανέναν πραγματικό λόγο για να μην αγοράσω. Απλά χρειάζομαι λίγο σπρώξιμο». Για να αντιμετωπίσετε μια τέτοια αντίρρηση, πρέπει να επισημάνετε τους κινδύνους της αναβολής και να περάσετε στον υποψήφιο το μήνυμα ότι η απόφαση της αναβολής των αναγκών των δικαιούχων δεν είναι σωστή απόφαση.
Υποψήφιος: «Θα ήθελα να το σκεφτώ».
Ασφαλιστής: «Δεν θα χρειαζόταν να το σκεφτείτε αν ερχόταν η οικογένειά σας και σας έλεγε ότι χρειάζεται βοήθεια. Λοιπόν, γι’ αυτό ακριβώς μιλάμε τώρα.
Υποψήφιος: «Θα ήθελα να το σκεφτώ».
Ασφαλιστής: «Πολύ καλά, σκεφτείτε το. Κλείστε τα μάτια και υποθέστε ότι έχουν περάσει τρεις μήνες. Τι έχει αλλάξει; Οι ανάγκες σας είναι οι ίδιες και δεν έχετε κερδίσει τίποτα με την αναβολή».
Υποψήφιος: «Θα ήθελα να το σκεφτώ».
Ασφαλιστής: «Ναι, σκεφτείτε το, αλλά θυμηθείτε ότι για κάθε λεπτό που το σκέφτεστε, η οικογένειά σας είναι ευάλωτη. Δεν υπάρχει καλή εποχή για να αγοράσετε ασφάλεια ζωής, υπάρχει μόνο η σωστή εποχή –και για σας είναι τώρα».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
    Nextdeal newsroom, 21/11/2025

    Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!

  • Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

    Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

    Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025
  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30 18/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
16:25 Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
  • 16:18 Πρώτη επιτυχημένη επέμβαση στην Ελλάδα αλλαγής χρώματος οφθαλμών
  • 16:12 Το σήμερα και το αύριο των ακινήτων στο 3rd Athens Property Conference 2025
  • 16:08 ΤτΕ: Δείκτες τιμών οικιστικών ακινήτων - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 16:03 Ν. Κεραμέως για Τσίπρα: Σοκαριστική η ελαφρότητα με την οποία περιγράφει γεγονότα που πήγαν να ρίξουν τη χώρα στα βράχια
  • 16:01 Έρευνα Global Workforce of the Future του Ομίλου Adecco: Ευκαιρία ή πρόκληση-τι πιστεύουν οι εργαζόμενοι για την τεχνητή νοημοσύνη;
  • 15:56 100 χρόνια Ε.Ε.Α.: Μία γιορτή αντάξια της ιστορίας του, παρουσία πολιτικών αρχηγών, δεκάδων βουλευτών, εκπροσώπων φορέων και πλήθος κόσμου
  • 15:52 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 2026: Τεχνητή Νοημοσύνη - Ευκαιρίες και κίνδυνοι - Η επόμενη μέρα για τον Τύπο - 3ο Ετήσιο Συνέδριο της ΕΙΗΕΑ
  • 15:05 Eurobank: Επενδυτικές στρατηγικές στο πλάνο συνταξιοδότησης
  • 15:00 DAÈS: “Prelude” Ασφάλιση Κατά Παντός Κινδύνου Μουσικών Οργάνων
  • 14:20 Η ΕΑΕΕ και η UNSAR πραγματοποίησαν ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη στη Ρουμανία
  • 14:12 Η "KARAVIAS & ASSOCIATES" ανέλαβε την ασφάλιση αστικής ευθύνης τριών τουριστικών λιμένων
  • 13:49 Deloitte: Παρά την αυξανόμενη επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι αποδόσεις παραμένουν δύσκολο να μετρηθούν
  • 13:45 IWG: Το Μέλλον της Εργασίας το 2026 - Σε Πρώτο Πλάνο Τεχνολογία, Ταλέντο και Εμπιστοσύνη
  • 12:58 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά
  • 12:54 Ρωσο-ουκρανικό: Οι κρίσιμες διαπραγματεύσεις, η αναζήτηση της χρυσής τομής και το αβέβαιο μέλλον
  • 11:55 CEO Initiative 2025: Από τη σύγκλιση μεγάλων προκλήσεων, στη δημιουργία νέων ευκαιριών
  • 11:40 Άδωνις Γεωργιάδης στο CEO Initiative 2025: «Η Ευρώπη μένει πίσω στην Τεχνητή Νοημοσύνη» (Βίντεο)
  • 11:33 Νίκη Κεραμέως στο CEO Initiative 2025: Στρατηγική προσέγγιση για επαναπατρισμό ταλέντων και μείωση γραφειοκρατίας
  • 11:14 Πλαγίως: ΤΟ βιβλίο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 21/11 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube