Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 31/3/2021 - 11:57 facebook twitter linkedin Το όνομα της Eurolife FFH είναι ορατό από μακρινή απόσταση! Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 31/3/2021 facebook twitter linkedin Τεράστια αξία για την Eurolife FFH και την Ελληνική ασφαλιστική αγορά έδωσε ένα πσσστ που έκανε η διαφήμισή της σε στάσεις λεωφορείων (δείτε εδώ) με αντισηπτικό υγρό αλλάζοντας τη «στάση» του κοινού για τις ασφαλιστικές εταιρίες! Ήταν μια απλή, καθαρή διαφημιστική εικόνα χωρίς «οπτικά σκάνδαλα» που έκανε «στάση» στα μάτια του κοινού κα την καθημερινότητα της ρουτίνας των περαστικών. Είχε «προσωπικότητα» σαν εικόνα όταν πρωτοεμφανίστηκε και συνέπεια σε σχέση με τη «στάση» της συνολικά τη διαφορετική στις διαφημίσεις της Eurolife, που έχει ευγένεια, συναίσθημα και δημιουργικά «κεντρίσματα» στη φαντασία και «τα μέτρα» του κάθε μοναδικού ανθρώπου. Ο David Oglivy ήταν αυτός που πρωτοείπε ότι οι άνθρωποι «γεύονται εικόνες» και ότι αυτό είναι «μια εξαιρετικά πονηρή τέχνη» να το επιτύχεις στη διαφήμιση. Στη λέξη πσσστ κρύβεται η πρόσκληση να «γευτεί» κάποιος κάποιο όφελος για τον ίδιο και τους άλλους και να νιώσει ότι «κάνει» και αυτός κάτι... Η Eurolife FFH μάλλον «τρίβει» τα χέρια τους βλέποντας την επιτυχία της προσφοράς της. Ο Νίκος Κακολύρης και η ομάδα επικοινωνίας, νίκησε κ. Σαρρηγεωργίου σε αυτή τη μάχη εικόνας της εταιρίας. Ο μέσος όρος της ασφαλιστικής αγοράς «έπεσε» πολύ Πρόεδρε και με ένα «πσσστ» καλεί το κοινό να ανεβάσει την άποψή του για το πολύτιμο έργο της ασφάλισης και υγείας όλων. Συγχαρητήρια Eurolife. Το όνομά σου είναι ορατό από απόσταση σε πολλά και στις στάσεις! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/06/2025 - 13:18 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 20/05/2025 - 12:43 Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 14:37 Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) Στην δέκατη ένατη (τ) ραψωδία του, ο Όμηρος στην Οδύσσεια, περιγράφει... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 13:14
Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Μετρήστε» τι σπείρατε και τι θερίσατε! Μήπως έχετε «άσφαιρα πιστόλια» στο... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:43
Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά! Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Πολλοί άνθρωποι που αγαπούν την οικογένειά τους και βλέπουν ότι... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:23
Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη» Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Η κυριότερη πόρτα επιτυχίας είναι η επιλογή και συνέντευξη με... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:10
Ασφαλιστές και γιατροί Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Οι γιατροί είναι μετά τον Θεό» λέει μια λαϊκή παροιμία,... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 09:50
Ασφαλιστέs και Υγεία Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Ο ασφαλιστές είναι οι επαγγελματίες που μαζί με άλλους (ιατρούς,... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:28