close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Insurance Europe: Ποια κανάλια διανομής κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/3/2021 - 08:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Insurance Europe: Ποια κανάλια διανομής κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;

Nextdeal newsroom, 29/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια διανομής παρέχει μεταξύ άλλων η Insurance Europe στην έρευνα "European Insurance in Figures".

Οι ασφάλειες πωλούνται είτε απευθείας από ασφαλιστές είτε μέσω διαφόρων καναλιών διανομής, τα πιο συνηθισμένα από τα οποία είναι οι μεσίτες, οι πράκτορες και το bancassurance. Η δημοτικότητα κάθε καναλιού ποικίλλει ανάλογα με την αγορά και τον τύπο του ασφαλιστικού προϊόντος. Σύμφωνα με την Insurance Europe, αυτή η ποικιλία καναλιών, η οποία επιτρέπει στους ασφαλιστές να προσαρμοστούν στις διαφορετικές κουλτούρες, ανάγκες και προτιμήσεις σε μεμονωμένες αγορές, είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών.

Ασφαλίσεις ζωής: Το bancassurance είναι το βασικό κανάλι διανομής ασφαλειών ζωής στην Ευρώπη

Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών ασφάλισης ζωής, τα περισσότερα προϊόντα πωλήθηκαν κυρίως μέσω bancassurance στην Ιταλία (το 75% των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων του 2018  - το τελευταίο έτος για το οποίο υπάρχει διαθέσιμη ανάλυση), την Ισπανία (64,9%) και τη Γαλλία (65%), ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο τα περισσότερα προϊόντα ζωής πωλήθηκαν από μεσίτες (71%). Άλλες ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες κυριάρχησε το bancassurance ήταν η Μάλτα (82,1%), η Τουρκία (79,7%) και η Πορτογαλία (80%). Οι πράκτορες ήταν το κύριο κανάλι διανομής στο Λουξεμβούργο (42,5%) και τη Γερμανία (46,9%). Στην Ελλάδα το βασικό κανάλι διανομής ήταν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (περίπου 55%) ενώ ακολουθούν το bancassurance (περίπου 45%) και οι απευθείας πωλήσεις (περίπου 10%).


* Οι αριθμοί αφορούν μόνο για νέες εργασίες

Γενικές ασφαλίσεις: Οι πράκτορες και οι μεσίτες είναι το βασικό κανάλι διανομής γενικών ασφαλειών στην Ευρώπη

Στις μεγάλες και μικρές αγορές, οι γενικές ασφάλειες διανέμονται κυρίως μέσω πρακτόρων και μεσιτών. Οι πράκτορες κυριαρχούν στην Ιταλία (75,3%), στην Πολωνία (65%), στην Τουρκία (59,6%) και στη Γερμανία (57,7%). Εν τω μεταξύ, οι μεσίτες κυριαρχούν στη Βουλγαρία (67%), στο Βέλγιο (61,2%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (51%). Αντίθετα, στην Κροατία κυριάρχησαν οι απευθείας πωλήσεις (57,7%), όπως και στη Φινλανδία (54,3%).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι εξελίξεις στη διανομή

Η πρόοδος που έχει σημειωθεί στη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων οφείλεται στις μεταβολές των αναγκών και προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς και στις κανονιστικές και τεχνολογικές εξελίξεις.

Ειδικότερα, η πρόσφατη νομοθεσία της ΕΕ -IDD και PRIIP's- ενδέχεται να έχει αντίκτυπο στις υπάρχουσες δομές διανομής, όπως και οι κανονιστικές εξελίξεις σε μεμονωμένες χώρες της ΕΕ.

Επιπλέον, οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταβάλλουν σημαντικά τις προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά την ασφάλιση και θα έχουν αντίκτυπο στη δομή της αγοράς. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν την καινοτομία στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: θέλουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και την πρόσθετη ευκολία να έρχονται σε επαφή με τους ασφαλιστές τους όποτε, όπου και με όποιον τρόπο θέλουν.

Ομοίως, το ψηφιακό περιβάλλον επιτρέπει τόσο στις εγκατεστημένες εταιρίες όσο και στις insurtech start-up εταιρίες να φέρνουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά πολύ πιο γρήγορα και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Τα εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα κοινωνικά μέσα, κάνουν την επιλογή ή την αγορά ασφάλισης πιο αποτελεσματική. Η σχέση καταναλωτών/ασφαλιστών στην ψηφιακή εποχή δεν είναι πλέον μια ετήσια συναλλαγή αλλά μια καθημερινή εμπειρία.

Είναι επίσης σημαντικό το κανονιστικό πλαίσιο της ΕΕ να παραμείνει ευνοϊκό για την καινοτομία και να επιτρέπει στους καταναλωτές, τις εγκατεστημένες εταιρίες και τις start-ups να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση. Επομένως, οι κανονισμοί και η εποπτεία θα πρέπει να βασίζονται στις δραστηριότητες, ώστε να διασφαλίζεται ότι οι καταναλωτές προστατεύονται αποτελεσματικά και εξίσου είτε αγοράζουν τα ασφαλιστικά τους προϊόντα από τους εγκατεστημένους ασφαλιστές είτε από τους νεοεισερχόμενους στην αγορά.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την έρευνα της  Insurance Europe "European Insurance in Figures".

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Insurance Europe
  • στατιστικά στοιχεία
  • κανάλια διανομής
  • ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική αγορά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι δαπανούν οι Ευρωπαίοι για ασφάλιση; Πολύ πιο κάτω από τον μέσο όρο η Ελλάδα!
    Nextdeal newsroom, 26/3/2021

    Τι δαπανούν οι Ευρωπαίοι για ασφάλιση; Πολύ πιο κάτω από τον μέσο όρο η Ελλάδα!

  • Οι τρεις μεγαλύτερες πολυεθνικές, AXA, Allianz, Generali ελέγχουν το 20% της ευρωπαϊκής παραγωγής ασφαλίστρων - Ποιες είναι οι 15 μεγαλύτερες ασφαλιστικές;
    Nextdeal newsroom, 26/3/2021

    Οι τρεις μεγαλύτερες πολυεθνικές, AXA, Allianz, Generali ελέγχουν το 20% της ευρωπαϊκής παραγωγής ασφαλίστρων - Ποιες είναι οι 15 μεγαλύτερες ασφαλιστικές;

  • Insurance Europe: Πού κυμάνθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων στην Ευρώπη το 2019;

    Insurance Europe: Πού κυμάνθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων στην Ευρώπη το 2019;

    Κατά 3,3% μειώθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων στην Ευρώπη το 2019 αγγίζοντας τα  1,254 τρισ. ευρώ, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία...
    Nextdeal newsroom, 26/03/2021 - 10:29 26/3/2021
  • Ευρωπαίοι ασφαλιστές: Η ΕΕ πρέπει να αποσαφηνίσει τη σχέση μεταξύ των κανόνων κυβερνοασφάλειας

    Ευρωπαίοι ασφαλιστές: Η ΕΕ πρέπει να αποσαφηνίσει τη σχέση μεταξύ των κανόνων κυβερνοασφάλειας

    Η Insurance Europe δημοσίευσε τις θέσεις της σχετικά με την αναθεώρηση της Οδηγίας για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριακών Συστημάτων...
    Nextdeal newsroom, 23/03/2021 - 13:23 23/3/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
16:17 Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
  • 15:50 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  • 15:17 Ολοκληρώθηκε η Συγχώνευση των Ασφαλιστικών Εταιρειών ERB Cyprialife με Hellenic Life και ERB Asfalistiki με Παγκυπριακή Ασφαλιστική
  • 14:48 Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025
  • 14:20 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Together 4 a Better World - Ψηφίζουμε για καλό!
  • 13:45 H Συμφωνία Εκεχειρίας στη Γάζα και οι υπαρκτές δυσκολίες για την επόμενη μέρα
  • 13:03 Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
  • 12:30 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG
  • 11:43 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  • 11:40 Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: «Ψυχική Υγεία σε Ανθρωπιστικές Κρίσεις»
  • 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
  • 10:25 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  • 09:40 ΕΑΕΕ: +17,2% τα ασφαλιστήρια πληρωμάτων πλοίων το 2024
  • 09:06 Τελικός γύρος διαβουλεύσεων της ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με τους εκπροσώπους των Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων για την ενίσχυση των συλλογικών διαπραγματεύσεων
  • 09:02 Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;
  • 08:55 ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
  • 08:45 Η διεθνής φουάρ “Platforms Project” για δεύτερη χρονιά στο Καπνεργοστάσιο
  • 14:43 Ριζική αναθεώρηση του ΕΣΥ ζητούν οι ειδικοί - Στο επίκεντρο η έλλειψη προσωπικού και η τηλεϊατρική
  • 13:49 ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν 7% τα ασφάλιστρα υγείας τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι
  • 13:32 CrediaBank: Μνημόνιο Συνεργασίας για Βιώσιμη Επιχειρηματική Ανάπτυξη με Περιφέρεια & Επιμελητήρια Δυτικής Μακεδονίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  5. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 9/10 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube