close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/3/2021 - 10:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Nextdeal newsroom, 9/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο 7ο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που διοργανώθηκε διαδικτυακά από την Boussias Communications και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος περιέγραψε το ταξίδι του πελάτη από την πρώτη επαφή του με την Carglass®, έως και την αξιολόγηση της εργασίας στο όχημά του μετά το πέρας ραντεβού. Με τη διαρκή ανάπτυξη του διακαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης προσβάσιμο από όλες τις συσκευές, τη διασύνδεση των συστημάτων σε μια κοινή βάση δεδομένων για την άμεση ταυτοποίηση των πελατών, αλλά και τους άρτια εκπαιδευμένους Agents στην αναγνώριση του σωστού ανταλλακτικού ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς, η Carglass® έχει καταφέρει να μετατρέπει ένα στρεσογόνο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης.

Η συνεχής εξέλιξη, η ανάπτυξη και η καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Βασικός στόχος του φετινού συνεδρίου ήταν η ανάδειξη των βασικών τάσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών για το 2021, μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies σημαντικών brands από διαφορετικούς κλάδους, που θέτουν πολύ ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η Carglass® παραμένοντας πιστή στο βασικό της Σκοπό που είναι να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύσεις στα προβλήματα των ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον, παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της επιτυγχάνοντας να προσφέρει συστηματικά ολιστική εμπειρία εξατομικευμένης εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Carglass
  • Carglass Ελλάδος
  • συνέδριο
  • καλές πρακτικές
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέες Διακρίσεις για την Carglass® Ελλάδας σε Παγκόσμιο εταιρικό διαγωνισμό
    Nextdeal newsroom, 2/3/2021

    Νέες Διακρίσεις για την Carglass® Ελλάδας σε Παγκόσμιο εταιρικό διαγωνισμό

  • Πιστοποίηση ISO για την Carglass®
    Nextdeal newsroom, 23/2/2021

    Πιστοποίηση ISO για την Carglass®

  • Πρώτη θέση για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

    Πρώτη θέση για την Carglass® στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

    Στην πρώτη θέση παρέμεινε η Carglass® για μια ακόμη χρονιά στην κατηγορία «Email Response» του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM...
    Nextdeal newsroom, 09/02/2021 - 12:14 9/2/2021
  • Η Carglass® υπογράφει την «Χάρτα Διαφορετικότητας»

    Η Carglass® υπογράφει την «Χάρτα Διαφορετικότητας»

    Η Carglass® Ελλάδος, ενισχύοντας περαιτέρω τη δέσμευσή της υπέρ της ισότητας στο χώρο εργασίας, υπέγραψε την «Χάρτα Διαφορετικότητας», για την...
    Nextdeal newsroom, 26/01/2021 - 12:48 26/1/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σε Άρχοντα του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναγορεύτηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
16:00 Σε Άρχοντα του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναγορεύτηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
  • 15:40 Π. Μυλωνάς (Εθνική Τράπεζα): Τα ενεργειακά έργα έχουν τις μεγαλύτερες απορροφήσεις από όλους τους κλαδους
  • 15:05 Δήλωση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για το περιστατικό δολιοφθοράς στο ΓΝΑ «Ευαγγελισμός»
  • 14:51 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Το ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ αλλάζει την εποχή στην Υγεία
  • 14:34 Δίκη για το Μάτι: Πολυετείς ποινές που φθάνουν τα 340 έτη επέβαλε το δικαστήριο
  • 14:30 ΑΑΔΕ: Νέο σύστημα εισροών-εκροών στα πρατήρια καυσίμων από 12 Ιουνίου - Ενισχύεται η μάχη κατά του λαθρεμπορίου
  • 14:15 Η Howden ενισχύει τις δυνατότητες διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου στην Ευρώπη με την εξαγορά της Granular Investments
  • 14:00 ΙΑΣΩ: Διεθνής Εκπαιδευτική Συνάντηση για τη Σύγχρονη Διάγνωση και Θεραπεία του Καρκίνου του Μαστού
  • 13:46 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 13:20 Συνεργασία Visa Europe και Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Ηνωμένο Βασίλειο) - Οι δράσεις σε Πολωνία και Ελλάδα
  • 13:00 Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;
  • 12:50 ΕΛΛΟΚ: Καινοτόμες θεραπευτικές προσεγγίσεις για τον καρκίνο των ωοθηκών
  • 11:34 Πάνω από 30.000 παιδιά στις «Διατροφοπεριπέτειες» του Ινστιτούτου Prolepsis!
  • 11:25 Cypriot Insurance Market: A strong flirt with the Banks
  • 11:20 Ισχυρό τραπεζικό «φλερτ» στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά
  • 11:00 Συνεργασία Πειραιώς με Qualco για την ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας για στεγαστικά δάνεια
  • 10:50 EUROINS Ελλάδος: Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference
  • 10:32 Εγκαίνια νέου Roof Garden της Ατλαντικής Ένωσης
  • 10:20 «Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη
  • 09:58 ΦΣΑ: Τα φαρμακεία δεν μπορούν να υποβάλλουν τις συνταγές τους προς πληρωμή σε Ασφαλιστικά Ταμεία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube