close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/4/2025 - 11:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία

Nextdeal newsroom, 15/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Νίκος Καστανάς


Το ιατρικό μάρκετινγκ εφαρμόζει στρατηγικές στους τομείς της Υγείας και της Ιατρικής. Είναι μία διαδικασία προσέγγισης και επικοινωνίας που αποσκοπεί στην προσέλκυση καταναλωτών υγειονομικής περίθαλψης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις ιατρικές υπηρεσίες, διευκολύνοντας τη σχέση μεταξύ των παρόχων και των ασθενών. 

Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ιατρικό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά επωφελές. Συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός ιατρείου  ή μιας κλινικής, στην προσέλκυση νέων ασθενών και στην διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου. 

Εξίσου σημαντικό είναι και η άμεση ενημέρωση των ασθενών, για νέα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Για αυτό και οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ πρέπει να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου, ώστε να διασφαλίζουν ότι διαμορφώνουν μια ελκυστική και αποτελεσματική στρατηγική που μεγιστοποιεί τον αντίκτυπό τους στην τελική γραμμή του συστήματος Υγείας.

Στη σημερινή εποχή, οι επαγγελματίες υγείας δεν μπορούν να αγνοούν τη σημασία της διαδικτυακής τους παρουσίας. Σύμφωνα με έρευνες, η πλειονότητα των ανθρώπων αναζητούν στο διαδίκτυο την επιλογή γιατρού. Με τους ασθενείς να έχουν φαινομενικά ατελείωτες επιλογές για να επιλέξουν, το να ξεχωρίζουν και να έχουν έναν προσβάσιμο ιστότοπο είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες Υγείας που θέλουν να αναπτυχθούν.  

Φυσικά, δεν αρκεί μόνο αυτό. Ιατρεία και κλινικές ελπίζουν να εμφανίζονται ως τα κορυφαία αποτελέσματα όταν ένας ασθενής στην περιοχή του αναζητά στο διαδίκτυο ένα νοσοκομείο. Ωστόσο, αυτό δεν είναι εύκολο κατόρθωμα. Για να καταταγεί ένας ιστότοπος ψηλά, για παράδειγμα στη Google, πρέπει να είναι πλήρως βελτιστοποιημένος, να δημοσιεύει μοναδικό περιεχόμενο σε τακτική βάση και να χρησιμοποιεί στρατηγικά λέξεις-κλειδιά και φράσεις που είναι σχετικές με τις αναζητήσεις των ασθενών.

Για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου απαιτείται και η ανάλογη προσπάθεια. Μία καμπάνια επικοινωνίας μπορεί να αυξήσει τις διαδικτυακές αναφορές, τα backlinks και να ευνοήσει την επιχείρηση. Η οικοδόμηση σχέσεων με τους σωστούς ανθρώπους (δημοσιογράφους, διαχειριστές μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι απαραίτητη. Το κλειδί για μια καλή καμπάνια βρίσκεται στη λίστα. Οι καλές λίστες Μέσων Ενημέρωσης δημιουργούνται με γνώμονα την αξιοπιστία των ΜΜΕ.

Η ενεργοποίηση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να φέρει αξιόλογα αποτελέσματα. Πάνω απ' όλα, το LinkedIn, το X και το Instagram αποτελούν πρωταρχικές κοινωνικές πλατφόρμες. Ομοίως, το Facebook και το Pinterest είναι καλά για δημόσιες σχέσεις. Αλλά, μην παραβλέπετε το Slideshare, το Scoop.it, το Quora και το Reddit. Eπίσης οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να διαδραματίσουν ρόλο σε μια καμπάνια. 

Τέλος, επιβάλλεται η διαχείριση των αξιολογήσεων των ασθενών. Όταν οι ασθενείς αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, ελέγχουν τις αξιολογήσεις και διαβάζουν κριτικές που έχουν γραφτεί από προηγούμενους ασθενείς για να αποκτήσουν μια αίσθηση της ποιότητας του παρόχου. Όσο καλύτερες είναι οι κριτικές, τόσο πιο πιθανό είναι ένας επαγγελματίας Υγείας να μπορέσει να κερδίσει νέους ασθενείς με βάση τη φήμη του.  Αυτές οι κριτικές θα πρέπει να βρίσκονται εύκολα σε έναν ιστότοπο και θα πρέπει επίσης να παρακολουθούνται. Εάν κάποιος αφήσει μια κακή κριτική, οι βέλτιστες πρακτικές προτείνουν να απαντάτε έγκαιρα, να είστε συμπονετικοί και να ενθαρρύνετε τον ασθενή να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας για να πάρει τη συζήτηση εκτός σύνδεσης. Αυτό δείχνει στο κοινό ότι ο οργανισμός νοιάζεται για τις εμπειρίες των ασθενών του και θα εργάζεται συνεχώς για να τις βελτιώνει. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ιατρικό Μάρκετινγκ
  • επικοινωνία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
    Nextdeal newsroom, 5/6/2025

    Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!

  • Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
    Nextdeal newsroom, 5/6/2025

    Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»

  • Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον

    Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον

    Με πυξίδα τη βιώσιμη ανάπτυξη και βασικό πυλώνα δράσης το MORE GREEN, η Boehringer Ingelheim Ελλάς επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην...
    Nextdeal newsroom, 05/06/2025 - 14:00 5/6/2025
  • New technologies, the driving force for health and economy

    New technologies, the driving force for health and economy

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Anthi Aggelopoulou The big bet of the government currently, is the implementation...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/06/2025 - 12:48 5/6/2025

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
17:00 Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
  • 15:50 Γιάννης Στουρνάρας (Τράπεζα της Ελλάδος): Χρειάζεται να εστιάσουμε στην προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  • 15:25 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
  • 15:00 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
  • 14:43 Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
  • 14:00 Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον
  • 13:20 Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt
  • 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
  • 12:48 New technologies, the driving force for health and economy
  • 12:46 Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία
  • 12:28 Το Αρσάκειο-Τοσίτσειο Νηπιαγωγείο Εκάλης τραγουδά για την Ελλάδα μέσα από τις μελωδίες του Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:18 Συνεργασία του Γ.Ν.Α “ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ” και της Α΄ Μ/Γ Κλινικής ΕΚΠΑ με τη HOPEgenesis!
  • 12:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει
  • 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
  • 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
  • 11:20 Πως ο ΕΟΠΥΥ αποκλείει τους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη από την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες!
  • 11:00 Το Ε.Β.Ε.Π. ζητά να ενταχθεί η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης πλοίων
  • 10:40 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation!
  • 09:45 ΥΠΕΘΟ: Σε διαβούλευση νομοσχέδιο ενίσχυσης πολιτών που διαμένουν σε ενοίκιο, των συνταξιούχων, υπερηλίκων και ατόμων με αναπηρία
  • 09:36 CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube