Nextdeal newsroom, 15/4/2025 - 11:44 facebook twitter linkedin Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία Nextdeal newsroom, 15/4/2025 facebook twitter linkedin Γράφει ο Νίκος Καστανάς Το ιατρικό μάρκετινγκ εφαρμόζει στρατηγικές στους τομείς της Υγείας και της Ιατρικής. Είναι μία διαδικασία προσέγγισης και επικοινωνίας που αποσκοπεί στην προσέλκυση καταναλωτών υγειονομικής περίθαλψης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις ιατρικές υπηρεσίες, διευκολύνοντας τη σχέση μεταξύ των παρόχων και των ασθενών. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ιατρικό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά επωφελές. Συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός ιατρείου ή μιας κλινικής, στην προσέλκυση νέων ασθενών και στην διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου. Εξίσου σημαντικό είναι και η άμεση ενημέρωση των ασθενών, για νέα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Για αυτό και οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ πρέπει να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου, ώστε να διασφαλίζουν ότι διαμορφώνουν μια ελκυστική και αποτελεσματική στρατηγική που μεγιστοποιεί τον αντίκτυπό τους στην τελική γραμμή του συστήματος Υγείας. Στη σημερινή εποχή, οι επαγγελματίες υγείας δεν μπορούν να αγνοούν τη σημασία της διαδικτυακής τους παρουσίας. Σύμφωνα με έρευνες, η πλειονότητα των ανθρώπων αναζητούν στο διαδίκτυο την επιλογή γιατρού. Με τους ασθενείς να έχουν φαινομενικά ατελείωτες επιλογές για να επιλέξουν, το να ξεχωρίζουν και να έχουν έναν προσβάσιμο ιστότοπο είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες Υγείας που θέλουν να αναπτυχθούν. Φυσικά, δεν αρκεί μόνο αυτό. Ιατρεία και κλινικές ελπίζουν να εμφανίζονται ως τα κορυφαία αποτελέσματα όταν ένας ασθενής στην περιοχή του αναζητά στο διαδίκτυο ένα νοσοκομείο. Ωστόσο, αυτό δεν είναι εύκολο κατόρθωμα. Για να καταταγεί ένας ιστότοπος ψηλά, για παράδειγμα στη Google, πρέπει να είναι πλήρως βελτιστοποιημένος, να δημοσιεύει μοναδικό περιεχόμενο σε τακτική βάση και να χρησιμοποιεί στρατηγικά λέξεις-κλειδιά και φράσεις που είναι σχετικές με τις αναζητήσεις των ασθενών. Για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου απαιτείται και η ανάλογη προσπάθεια. Μία καμπάνια επικοινωνίας μπορεί να αυξήσει τις διαδικτυακές αναφορές, τα backlinks και να ευνοήσει την επιχείρηση. Η οικοδόμηση σχέσεων με τους σωστούς ανθρώπους (δημοσιογράφους, διαχειριστές μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι απαραίτητη. Το κλειδί για μια καλή καμπάνια βρίσκεται στη λίστα. Οι καλές λίστες Μέσων Ενημέρωσης δημιουργούνται με γνώμονα την αξιοπιστία των ΜΜΕ. Η ενεργοποίηση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να φέρει αξιόλογα αποτελέσματα. Πάνω απ' όλα, το LinkedIn, το X και το Instagram αποτελούν πρωταρχικές κοινωνικές πλατφόρμες. Ομοίως, το Facebook και το Pinterest είναι καλά για δημόσιες σχέσεις. Αλλά, μην παραβλέπετε το Slideshare, το Scoop.it, το Quora και το Reddit. Eπίσης οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να διαδραματίσουν ρόλο σε μια καμπάνια. Τέλος, επιβάλλεται η διαχείριση των αξιολογήσεων των ασθενών. Όταν οι ασθενείς αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, ελέγχουν τις αξιολογήσεις και διαβάζουν κριτικές που έχουν γραφτεί από προηγούμενους ασθενείς για να αποκτήσουν μια αίσθηση της ποιότητας του παρόχου. Όσο καλύτερες είναι οι κριτικές, τόσο πιο πιθανό είναι ένας επαγγελματίας Υγείας να μπορέσει να κερδίσει νέους ασθενείς με βάση τη φήμη του. Αυτές οι κριτικές θα πρέπει να βρίσκονται εύκολα σε έναν ιστότοπο και θα πρέπει επίσης να παρακολουθούνται. Εάν κάποιος αφήσει μια κακή κριτική, οι βέλτιστες πρακτικές προτείνουν να απαντάτε έγκαιρα, να είστε συμπονετικοί και να ενθαρρύνετε τον ασθενή να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας για να πάρει τη συζήτηση εκτός σύνδεσης. Αυτό δείχνει στο κοινό ότι ο οργανισμός νοιάζεται για τις εμπειρίες των ασθενών του και θα εργάζεται συνεχώς για να τις βελτιώνει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 30/5/2025 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών Είναι τα παιδιά που μένουν στα «αζήτητα» των ιδρυμάτων, αυτά που έχουν αναπηρίες ή είναι μεγάλα σε ηλικία και δεν... Nextdeal newsroom, 30/05/2025 - 13:10 30/5/2025
Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών εκφράζει τον αποτροπιασμό του για το κύκλωμα παράνομων συνταγογραφήσεων που ήρθε πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας... Nextdeal newsroom, 30/05/2025 - 12:46 30/5/2025