close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/4/2025 - 11:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία

Nextdeal newsroom, 15/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Νίκος Καστανάς


Το ιατρικό μάρκετινγκ εφαρμόζει στρατηγικές στους τομείς της Υγείας και της Ιατρικής. Είναι μία διαδικασία προσέγγισης και επικοινωνίας που αποσκοπεί στην προσέλκυση καταναλωτών υγειονομικής περίθαλψης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις ιατρικές υπηρεσίες, διευκολύνοντας τη σχέση μεταξύ των παρόχων και των ασθενών. 

Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ιατρικό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά επωφελές. Συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός ιατρείου  ή μιας κλινικής, στην προσέλκυση νέων ασθενών και στην διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου. 

Εξίσου σημαντικό είναι και η άμεση ενημέρωση των ασθενών, για νέα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Για αυτό και οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ πρέπει να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου, ώστε να διασφαλίζουν ότι διαμορφώνουν μια ελκυστική και αποτελεσματική στρατηγική που μεγιστοποιεί τον αντίκτυπό τους στην τελική γραμμή του συστήματος Υγείας.

Στη σημερινή εποχή, οι επαγγελματίες υγείας δεν μπορούν να αγνοούν τη σημασία της διαδικτυακής τους παρουσίας. Σύμφωνα με έρευνες, η πλειονότητα των ανθρώπων αναζητούν στο διαδίκτυο την επιλογή γιατρού. Με τους ασθενείς να έχουν φαινομενικά ατελείωτες επιλογές για να επιλέξουν, το να ξεχωρίζουν και να έχουν έναν προσβάσιμο ιστότοπο είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες Υγείας που θέλουν να αναπτυχθούν.  

Φυσικά, δεν αρκεί μόνο αυτό. Ιατρεία και κλινικές ελπίζουν να εμφανίζονται ως τα κορυφαία αποτελέσματα όταν ένας ασθενής στην περιοχή του αναζητά στο διαδίκτυο ένα νοσοκομείο. Ωστόσο, αυτό δεν είναι εύκολο κατόρθωμα. Για να καταταγεί ένας ιστότοπος ψηλά, για παράδειγμα στη Google, πρέπει να είναι πλήρως βελτιστοποιημένος, να δημοσιεύει μοναδικό περιεχόμενο σε τακτική βάση και να χρησιμοποιεί στρατηγικά λέξεις-κλειδιά και φράσεις που είναι σχετικές με τις αναζητήσεις των ασθενών.

Για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου απαιτείται και η ανάλογη προσπάθεια. Μία καμπάνια επικοινωνίας μπορεί να αυξήσει τις διαδικτυακές αναφορές, τα backlinks και να ευνοήσει την επιχείρηση. Η οικοδόμηση σχέσεων με τους σωστούς ανθρώπους (δημοσιογράφους, διαχειριστές μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι απαραίτητη. Το κλειδί για μια καλή καμπάνια βρίσκεται στη λίστα. Οι καλές λίστες Μέσων Ενημέρωσης δημιουργούνται με γνώμονα την αξιοπιστία των ΜΜΕ.

Η ενεργοποίηση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να φέρει αξιόλογα αποτελέσματα. Πάνω απ' όλα, το LinkedIn, το X και το Instagram αποτελούν πρωταρχικές κοινωνικές πλατφόρμες. Ομοίως, το Facebook και το Pinterest είναι καλά για δημόσιες σχέσεις. Αλλά, μην παραβλέπετε το Slideshare, το Scoop.it, το Quora και το Reddit. Eπίσης οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να διαδραματίσουν ρόλο σε μια καμπάνια. 

Τέλος, επιβάλλεται η διαχείριση των αξιολογήσεων των ασθενών. Όταν οι ασθενείς αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, ελέγχουν τις αξιολογήσεις και διαβάζουν κριτικές που έχουν γραφτεί από προηγούμενους ασθενείς για να αποκτήσουν μια αίσθηση της ποιότητας του παρόχου. Όσο καλύτερες είναι οι κριτικές, τόσο πιο πιθανό είναι ένας επαγγελματίας Υγείας να μπορέσει να κερδίσει νέους ασθενείς με βάση τη φήμη του.  Αυτές οι κριτικές θα πρέπει να βρίσκονται εύκολα σε έναν ιστότοπο και θα πρέπει επίσης να παρακολουθούνται. Εάν κάποιος αφήσει μια κακή κριτική, οι βέλτιστες πρακτικές προτείνουν να απαντάτε έγκαιρα, να είστε συμπονετικοί και να ενθαρρύνετε τον ασθενή να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας για να πάρει τη συζήτηση εκτός σύνδεσης. Αυτό δείχνει στο κοινό ότι ο οργανισμός νοιάζεται για τις εμπειρίες των ασθενών του και θα εργάζεται συνεχώς για να τις βελτιώνει. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ιατρικό Μάρκετινγκ
  • επικοινωνία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
    Nextdeal newsroom, 30/5/2025

    Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα

  • ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
    Nextdeal newsroom, 30/5/2025

    ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο

  • Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών

    Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών

    Είναι τα παιδιά που μένουν στα «αζήτητα» των ιδρυμάτων, αυτά που έχουν αναπηρίες ή είναι μεγάλα σε ηλικία και δεν...
    Nextdeal newsroom, 30/05/2025 - 13:10 30/5/2025
  • Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών

    Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών

    Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών εκφράζει τον αποτροπιασμό του για το κύκλωμα παράνομων συνταγογραφήσεων που ήρθε πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας...
    Nextdeal newsroom, 30/05/2025 - 12:46 30/5/2025

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο
  7. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube