Nextdeal newsroom, 22/9/2016 - 17:30 facebook twitter linkedin Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καινοτομεί μέσω του Facebook Messenger! Nextdeal newsroom, 22/9/2016 facebook twitter linkedin Αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας αιχμής, οι χρήστες μπορούν πλέον εύκολα και άμεσα να συνομιλούν με το «έξυπνο» bot, αποκτώντας online ενημέρωση καθ’όλο το 24ωρο για την πτήση που τους ενδιαφέρει, ειδικές προσφορές στα καταστήματα, δρομολόγια ΜΜΜ, υπηρεσίες στάθμευσης / e-parking στο αεροδρόμιο κ.α. Για τη νέα αυτή υπηρεσία, ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, δήλωσε: «Tα bots είναι προγράμματα που επιτελούν ένα συγκεκριμένο έργο με αυτοματοποιημένο τρόπο χωρίς να είναι απαραίτητη η ανθρώπινη επέμβαση. Το ΑΤΗ Messenger Bot είναι μια εφαρμογή που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το smartphone μας, διότι, όσο θα εξελίσσεται, τόσο θα μειώνεται η χρήση πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Με μια μικρή εντολή, θα είμαστε σε θέση να εκτελούμε όλα όσα θέλουμε μέσω του Facebook Messenger.Στο αεροδρόμιο της Αθήνας επενδύουμε σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και για το λόγο αυτό ερευνούμε, επεκτείνουμε και δημιουργούμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το ATH Messenger bot είναι μία από αυτές. Το ATH Messenger είναι μία εφαρμογή, η οποία εκφράζει το πνεύμα της εποχής που ζητά ευκολία, διάδραση και άμεση πληροφορία.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/6/2025 Forscope: Γιατί η έμμεση διανομή λογισμικού αποτελεί στρατηγική επιλογή για σύγχρονες επιχειρήσεις
Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη Μια νέα παγκόσμια μελέτη που δημοσιεύθηκε από την Kyndryl (NYSE: KD), κορυφαίο πάροχο τεχνολογικών υπηρεσιών παγκοσμίως, αποκάλυψε ότι μόνο λίγες... Nextdeal newsroom, 11/06/2025 - 13:34 11/6/2025
KPMG: Έλλειψη εμπιστοσύνης και διαχείριση δεδομένων ως κρίσιμες προκλήσεις στον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ΤΝ Η εμπιστοσύνη στην τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) παραμένει σημαντικό εμπόδιο για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Το 46% των στελεχών που συμμετείχαν στην... Nextdeal newsroom, 28/05/2025 - 15:40 28/5/2025