Γιώργος Μούζος, 30/1/2016 - 11:00 facebook twitter linkedin Το ρολόι των 300.000 ευρώ! Γιώργος Μούζος, 30/1/2016 facebook twitter linkedin Η ελβετική εταιρεία Hublot σε συνεργασία με την Ferrari είχε κατασκευάσει το 2013, το εξαιρετικής ποιότητας (και πανάκριβο ρολόι) LaFerrari MP-05, το οποίο όπως δηλώνει και το όνομα του ήταν εμπνευσμένο από το Hypercar, LaFerrari. Τώρα, τρία χρόνια μετά η Hublot παρουσιάζει τη βελτιωμένη version του το MP-05 Sapphire, για την κατασκευή του οποίου έχει χρησιμοποιηθεί ζαφείρι. Το κύριο σώμα του ρολογιού είναι κατασκευασμένο από κρύσταλλο ζαφείρι, αποτελούμενο από 7 διαφορετικά κομμάτια, που το καθένα τους έχει φρεζαριστεί από ένα ξεχωριστό κομμάτι ζαφείρι. Μια διεργασία που απαιτεί 600 ώρες! Ακόμα και το κούρδισμα του LaFerrari MP-05 γίνεται ουσιαστικά με ένα ειδικό εργαλείο, έχοντας την δυνατότητα να δουλεύει για εφτά συνεχόμενες εβδομάδες μέχρι να κουρδιστεί ξανά. Ο τρόπος απεικόνισης της ώρας όμως είναι κάτι το μοναδικό. Αντί για τους συνηθισμένους δείκτες, υπάρχουν τέσσερις κύλινδροι, που δείχνουν τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα και το απόθεμα ενέργειας. Αν από την παραπάνω περιγραφή σας άρεσε και σκοπεύετε να το αγοράσετε, να σας πούμε πως θα κατασκευαστεί σε μόλις είκοσι κομμάτια με την τιμή του να αγγίζει τα 300.000 ευρώ (275.000 ευρώ κόστιζε το προηγούμενο μοντέλο). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50