close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

KPMG: Οι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις βλέπουν την πανδημία ως μια ευκαιρία για ισότητα στις ομάδες διοίκησης
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
24/2/2021 - 12:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

KPMG: Οι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις βλέπουν την πανδημία ως μια ευκαιρία για ισότητα στις ομάδες διοίκησης

Nextdeal newsroom, 24/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με την έρευνα της KPMG "Global Female Leaders Outlook", oι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις παγκοσμίως βλέπουν κάποιες θετικές πλευρές στην κρίση της νόσου COVID-19: θεωρούν ότι η πανδημία θα μπορούσε να δράσει ισοσταθμίστηκα για ένα ανθρώπινο δυναμικό χωρίς αποκλεισμούς, αναφέρουν ως βασικό τους κίνητρο τον θετικό αντίκτυπο που θέλουν να έχουν στον κόσμο, ενώ υιοθετούν την ψηφιακή ατζέντα περισσότερο από ποτέ. Η παγκόσμια έρευνα της KPMG αποκαλύπτει ότι ενώ τέσσερις στις δέκα δεν θεωρούν πιθανή μια επιβράδυνση στα οφέλη που έχουν επιτευχθεί για την ποικιλομορφία και την ένταξη, σε ποσοστό 91% στην Ελλάδα αναφέρουν ότι οι επιχειρήσεις απέχουν κατά πολύ από την επίτευξη πραγματικής ποικιλομορφίας στα ΔΣ και τις ομάδες διοίκησης τους.

«Σε ένα περιβάλλον όπου η προσέλκυση και διακράτηση του ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού παραμένει βασική προτεραιότητα για τους CEO, η απουσία αποκλεισμών θα έχει πραγματικά θετική επίδραση στην επιτυχία τόσο των εταιρειών όσο και των οικονομιών», σημειώνει η Nhlamu Dlomu, Global Head of People της KPMG. «Τα ηγετικά στελέχη που το αντιλαμβάνονται αυτό και που έχουν την ικανότητα να στηρίζουν την ευελιξία, να προάγουν κουλτούρες χωρίς αποκλεισμούς και να δημιουργούν ένα περιβάλλον που επικεντρώνεται στον σκοπό και τις αξίες στον κόσμο όπως θα διαμορφωθεί μετά την πανδημία, θα είναι πιο ελκυστικά για τις γυναίκες, καθώς και για ένα εύρος ταλαντούχου δυναμικού που δεν εκπροσωπείται αρκετά, όπως τα άτομα που ζουν με αναπηρίες, εθνοτικές ομάδες και τα άτομα που αυτοπροσδιορίζονται ως ΛΟΑΤΚΙ».

Η Πέγκυ Βελλιώτου, Γενική Διευθύντρια της KPMG στην Ελλάδα με αφορμή τη δημοσίευση της έρευνας δήλωσε «H πανδημία της νόσου COVID-19 αποτελεί καθοριστική για την εποχή μας παγκόσμια κρίση. Έχει αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού για τις κοινωνίες και τις οικονομίες. Σε σύγκριση με προηγούμενες κρίσεις, η νόσος COVID-19 έχει τη δυνατότητα να επιφέρει πιο μόνιμες αλλαγές, όχι μόνο στην προσωπική μας ζωή (τηλεργασία και τηλε-εκπαίδευση) και σε επιχειρηματικούς τομείς (ψηφιακός μετασχηματισμός και επικοινωνία), αλλά και στον δημόσιο χώρο (κυβερνητική συμμετοχή και ρυθμίσεις). Για τις Ελληνίδες σε διοικητικές θέσεις, οι προκλήσεις αυτές έρχονται σε μια περίοδο που βρίσκονται στην εκπνοή παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης, έχοντας ήδη επιδείξει εξαιρετική ανθεκτικότητα και διαχειριστεί συνθήκες γεμάτες ανατροπές. Θα ήθελα προσωπικά να τις συγχαρώ για το ρόλο που διαδραματίζουν στο Ελληνικό επιχειρείν, αλλά και τη συμβολή τους στην κοινωνία, τον πολιτισμό και την οικονομία εν γένει. Η συνδρομή τους αποτελεί κορωνίδα και μοχλό ανάπτυξης για τη χώρα μας». 

Θετικός αντίκτυπος 

Η ανισότητα των φύλων και η κλιματική αλλαγή αποτέλεσαν τα δύο βασικά ζητήματα που προσδιόρισαν ως τομείς για τους οποίους αισθάνονται πίεση να δράσουν από τα ενδιαφερόμενα μέρη τους:

  • 42% των γυναικών στις παγκοσμίως και το 41% των Ελληνίδων γυναικών αναφέρουν ότι οι δράσεις βιωσιμότητας για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής θα ληφθούν ακόμα περισσότερο υπόψη στις στρατηγικές αποφάσεις μετά την κρίση της πανδημίας
  • Παραπάνω από τις μισές (58% παγκοσμίως και 52% στην Ελλάδα) δηλώνουν ότι θέλουν να εδραιώσουν τα οφέλη για τη βιωσιμότητα και την κλιματική αλλαγή, τα οποία καταγράφηκαν ως αποτέλεσμα της κρίσης, ενώ 48% των γυναικών παγκοσμίως και το 38% των Ελληνίδων αναφέρουν ότι η ανταπόκρισή τους στην πανδημία έχει μετατοπίσει την εστίαση τους προς το «Κ» των Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση (ΠΚΔ-ESG)
  • 42% των γυναικών παγκοσμίως και το 38% των Ελληνίδων γυναικών πιστεύουν ότι τα μέτρα που έχει πάρει η εταιρεία τους πρόσφατα για την καταπολέμηση των διακρίσεων και του ρατσισμού ήταν αποτελεσματικά.

Υιοθέτηση του disruption

Η πλειοψηφία (80% παγκοσμίως και 85% στην Ελλάδα) των γυναικών είδαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους να επιταχύνεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι μεγαλύτερες εξελίξεις έχουν σημειωθεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών, όπου 30% παγκοσμίως και 38% στην Ελλάδα αναφέρουν ότι η πρόοδος που έχει σημειωθεί τους έχει φέρει χρόνια μπροστά από το σημείο όπου περίμεναν να είναι σήμερα. Ωστόσο, εννέα από τις δέκα (92% παγκοσμίως και 94% στην Ελλάδα) που ερωτήθηκαν συμφωνούν ότι η εταιρεία τους έχει περιθώρια βελτίωσης στις διαδικασίες καινοτομίας και εκτέλεσης.

Βελτίωση των προοπτικών των εταιρειών τους, παρά τις αντιξοότητες

Σχεδόν μία στις δύο (58% παγκοσμίως και 56% στην Ελλάδα) συμμετέχουσες παραμένουν αισιόδοξες ή πολύ αισιόδοξες αναφορικά με την προοπτική ανάπτυξης των εταιριών τους για την επόμενη τριετία. Ήταν ωστόσο λιγότερο αισιόδοξες για την παγκόσμια οικονομία, με 46% παγκοσμίως και 38% στην Ελλάδα να αναμένουν αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης και μόλις 29% παγκοσμίως να δηλώνουν αισιόδοξες ή πολύ αισιόδοξες με το ποσοστό της Ελλάδας να παραμένει σε ακόμη πιο χαμηλούς ρυθμούς (18%).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Εξελισσόμενος ορισμός του εργασιακού κόσμου

Η πιο σημαντική αλλαγή που έφερε η κρίση είναι η αυξημένη χρήση των εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας και συνεργασίας. Μάλιστα, η πλειοψηφία (97% και 94% στις παγκοσμίως και στην Ελλάδα αντιστοίχως) αναφέρει ότι επιθυμούν να συνεισφέρουν σε αυτήν την ψηφιακή ανάπτυξη. Επιπλέον, 58% των γυναικών παγκοσμίως και 47% των Ελληνίδων πιστεύουν ότι η προσωπική τους επικοινωνία με τους συνεργάτες τους έχει βελτιωθεί στη διάρκεια της κρίσης.

Οι μισές από τις συμμετέχουσες παγκοσμίως πιστεύουν ότι η προσέλκυση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού έχει διευρυνθεί χάρη στην ευελιξία που μπορεί να προσφέρει η εξ αποστάσεως εργασία. Στον αντίποδα βρίσκεται η Ελλάδα, με μόλις 24% να υποστηρίζει αυτήν την άποψη. Ωστόσο είναι αναμφίβολο τόσο για τις γυναίκες παγκοσμίως όσο και για τις Ελληνίδες ότι η εξ αποστάσεως εργασία έχει οδηγήσει την εταιρεία τους να κάνει σημαντικές αλλαγές στην πολιτική της. 

Σε ερώτηση για το ποια προσωπικά προτερήματα θεωρούν απαραίτητα για να ξεπεράσουμε την κρίση της νόσου COVID-19, διακρίνουμε σημαντικές διαφορές στις γυναίκες παγκοσμίως και στην Ελλάδα. Το πιο σημαντικό προτέρημα για την Ελληνίδα ηγέτιδα είναι να «ενεργεί με μεγάλο βαθμό ευελιξίας και κινητικότητας (53%), ενώ για τις γυναίκες παγκοσμίως το «να είναι κανείς οραματιστής και καινοτόμος» (44%). Ως ένα επιπλέον προτέρημα, οι γυναίκες στην Ελλάδα θεωρούν ότι είναι «να δίνουν σωστές εξηγήσεις και με σαφήνεια» (29%), ενώ για τις γυναίκες στις παγκοσμίως είναι «να λειτουργούν με ομαδικό πνεύμα» (42%).

Επιπλέον, από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι χρειάζεται να καθιερωθούν νέα συστήματα κινήτρων για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τα πλέον κατάλληλα άτομα. Για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, οι γυναίκες τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα αξιολογούν τη σωστή ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής ως το πιο σημαντικό κίνητρο (50% και 59% αντιστοίχως). Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ενώ η ευελιξία χρόνου αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό κίνητρο για τις γυναίκες παγκοσμίως (48%) και το κατατάσσουν στην 3η θέση, οι Ελληνίδες γυναίκες δεν το θεωρούν τόσο σημαντικό κίνητρο για την αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων (18%).

«Ενώ είναι αλήθεια ότι η κρίση έχει δυσανάλογο αντίκτυπο στις γυναίκες, φαίνεται όμως και ότι η πανδημία ίσως αποδειχθεί καταλυτική για την ισότητα των φύλων σε μεσοπρόθεσμο ή μακροπρόθεσμο ορίζοντα», σημειώνει η Angelika Huber-Strasser, Head of Corporates της KPMG Γερμανίας. «Σύμφωνα με τις συμμετέχουσες στην έρευνα, η κρίση μπορεί τελικά να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τις γυναίκες ως αποτέλεσμα της βελτιωμένης ψηφιακής επικοινωνίας, των τεχνολογικών εξελίξεων και των αλλαγών στις προσδοκίες των ενδιαφερομένων μερών».


Σχετικά με την έρευνα Global Female Leaders Outlook της KPMG 

Στην έρευνα συμμετείχαν 675 γυναίκες ηγετικά στελέχη από 52 χώρες και περιοχές, και πραγματοποιήθηκε από τον Σεπτέμβριο έως τις 15 Οκτωβρίου του 2020. Περισσότερες από τις μισές συμμετέχουσες (57%) προέρχονται από εταιρείες που έχουν πάνω από 500 εκ. δολάρια ΗΠΑ ετήσιο τζίρο. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το άθροισμα ορισμένων μεγεθών ενδέχεται να μην ισούται με το 100% λόγω στρογγυλοποίησης.

Για 2η συνεχόμενη χρονιά, συμμετείχαν 34 Ελληνίδες σε ηγετικές θέσεις (5%) κυρίως μεταξύ 40-65 ετών (88%) με το μεγαλύτερο ποσοστό (62%) να κατέχει ανώτερες διευθυντικές θέσεις (Επικεφαλής τμήματος, Επικεφαλής μονάδας ή λειτουργίας) στους κλάδους της βιομηχανίας, του λιανεμπορίου, του ασφαλιστικού και του τραπεζικού. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πάνω από τις μισές γυναίκες (62%) εργάζονται στην ίδια θέση για πάνω από 5 χρόνια, ενώ το 65% απάντησε ότι δεν έχει εργαστεί σε σχετικές θέσεις εκτός εταιρείας.

Οι χώρες που συμμετείχαν ήταν: Μποτσουάνα, Κένυα, Νιγηρία, Ουγκάντα, Αυστραλία, Βερμούδες, Κίνα, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Σρι Λάνκα, Αυστρία, Βέλγιο, Νησιά της Μάγχης, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Γκουέρνσει, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιρλανδία, Νήσος Μαν, Ιταλία, Τζέρσεϊ, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αργεντινή, Βραζιλία, Κολομβία, Εκουαδόρ, Μεξικό, Περού, Ουρουγουάη, Βενεζουέλα, Μπαχρέιν, Ιορδανία, Πόλη του Κουβέιτ, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Καναδάς και ΗΠΑ.

Διαβάστε εδώ τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας Global Female Leaders Outlook 2020 της KPMG και εδώ για τα ελληνικά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • KPMG
  • έρευνα
  • γυναίκες
  • ισότητα των φύλων
  • ισότητα φύλων
  • ομάδες διοίκησης
  • διοικητικά συμβούλια
  • πανδημία
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η KPMG πραγματοποιεί τον 4ο κύκλο της έρευνας «Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή της νόσου COVID-19»
    Nextdeal newsroom, 19/2/2021

    Η KPMG πραγματοποιεί τον 4ο κύκλο της έρευνας «Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή της νόσου COVID-19»

  • KPMG: Θετικές προοπτικές με την άντληση χρηματοδότησης από Venture Capital
    Nextdeal newsroom, 1/2/2021

    KPMG: Θετικές προοπτικές με την άντληση χρηματοδότησης από Venture Capital

  • H KPMG παρουσιάζει το "Our Impact Plan"

    H KPMG παρουσιάζει το "Our Impact Plan"

    Η KPMG δημοσίευσε σήμερα το πρώτο της παγκόσμιο σχέδιο της για τους παράγοντες Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση (ΠΚΔ) με τίτλο...
    Nextdeal newsroom, 28/01/2021 - 08:25 28/1/2021
  • Η KPMG ανακοινώνει έσοδα 29,22 δισ. δολάρια για το 2020

    Η KPMG ανακοινώνει έσοδα 29,22 δισ. δολάρια για το 2020

    Έσοδα 29,22 δισ. δολάρια για το 2020 ανακοίνωσε η KPMG, η οποία εστιάζει στις στρατηγικές προτεραιότητές της καθώς ανταποκρίνεται σε μετασχηματιστικές αλλαγές....
    Nextdeal newsroom, 13/01/2021 - 09:29 13/1/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
  • 09:04 Κουτλίστια 1925 - Καμαρούλα 2025: Το χωριό θυμάται και γιορτάζει
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube