close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Καταναλωτικά Νέα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Rhythm of Excellence: Η νέα καμπάνια της Star Alliance που παρουσιάζει την αξία της ενιαίας και αδιάλειπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/4/2025 - 16:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Rhythm of Excellence: Η νέα καμπάνια της Star Alliance που παρουσιάζει την αξία της ενιαίας και αδιάλειπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας

Nextdeal newsroom, 25/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδεικνύοντας τα μοναδικά οφέλη της συνεργασία των 25 αεροπορικών εταιρειών-μελών της, για τον επιβάτη

Η Star Alliance, η μεγαλύτερη αεροπορική συμμαχία στον κόσμο, παρουσίασε τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Rhythm of Excellence», για να προβάλει με αυτό τον δημιουργικό τρόπο τα μοναδικά οφέλη που προσφέρει στους επιβάτες η συνεργασία των 25 κορυφαίων  αεροπορικών εταιρειών-μελών της.

Ειδικότερα, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτυπώνει βήμα-βήμα την πορεία ενός ενιαίου και αδιάλειπτου ταξιδιού, σε μία ενιαία κράτηση, μέσω της Star Alliance. Καταγράφοντας την πορεία ενός επιβάτη από το check-in και την παράδοση των αποσκευών, έως την πρόσβαση στο lounge και τα οφέλη του προγράμματος επιβράβευσης και πιστότητας, η νέα αυτή καμπάνια παρουσιάζει το «παρασκήνιο» ενός ενιαίου ταξιδιού, αναδεικνύοντας τον συντονισμό και την επιχειρησιακή αρμονία που εξασφαλίζει η συνεργασία μέσω της Star Alliance, προκειμένου να προσφέρει μια πραγματικά ενιαία ταξιδιωτική εμπειρία στον επιβάτη.

Για περισσότερα από 27 χρόνια, η Star Alliance αποτελεί μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη συμμαχία που διασφαλίζει «σιωπηρά» την ενιαία ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών-μελών της. Μέσω της νέας αυτής καμπάνιας, θέτει αυτή τη φορά στο επίκεντρο τη δική της συνεισφορά και την αξία της συνεργασίας, του συντονισμού και της κοινής δέσμευσης που ενώνει όλες τις αεροπορικές εταιρείες της συμμαχίας.

«Η καμπάνια αποτυπώνει τον πυρήνα του ρόλου και της αποστολής μας που δεν είναι άλλος, από το να διευκολύνουμε την πραγματοποίηση απρόσκοπτων και ενιαίων ταξιδιών», δήλωσε ο Renato Ramos, Vice President, Corporate Strategy της Star Alliance. «Οι επιβάτες αλληλεπιδρούν κατά κύριο λόγο απευθείας με τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη μας. Είναι οι δικές τους διαδικασίες και συνεργασία που καθιστά τις πρωτοβουλίες μας εφικτές, είτε αυτό αφορά το check-in και τη διαχείριση των αποσκευών, είτε αφορά την πρόσβαση στα lounges ή και τα προγράμματα επιβράβευσης. Αυτός ο κοινός ρυθμός που χτίζεται συλλογικά, είναι και αυτός που διαμορφώνει ουσιαστικά την εμπειρία που προσφέρει η Συμμαχία».

Με μουσική υπόκρουση εμπνευσμένη από την τζαζ, η κεντρική ταινία της καμπάνιας παρουσιάζει την εξέλιξη ενός ταξιδιού μέσω του δικτύου της Star Alliance με τις σκηνές να εναλλάσσονται, παρουσιάζοντας τα διάφορα στάδια της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβάτη: από την πραγματοποίηση της κράτησης, την παραμονή στο αεροδρόμιο, την μετεπιβίβαση, έως και τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης των επιβατών. Τα γυρίσματα της ταινίας για την καμπάνια «Rhythm of Excellence» πραγματοποιήθηκαν στο Διεθνές Αεροδρόμιο Narita του Τόκιο και το Διεθνές Αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης από τους συνεργάτες, The Secret Little Agency (TSLA), των οποίων η καλλιτεχνική προσέγγιση βοήθησε να μετατραπεί ο σκοπός της Συμμαχίας σε μια κινηματογραφική εμπειρία.

Μέσω της καμπάνιας «Rhythm of Excellence», η Star Alliance γιορτάζει τον «συλλογικό ρυθμό» των 25 αεροπορικών εταιρειών που συνεργάζονται αρμονικά, ως μια ενιαία και καλά συγχρονισμένη ομάδα.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της νέας καμπάνιας της Star Alliance εδώ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Star Alliance
  • νέα καμπάνια
  • Rhythm of Excellence
  • ταξιδιωτική εμπειρία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
    Nextdeal newsroom, 24/6/2025

    To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!

  • Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025
    Nextdeal newsroom, 23/6/2025

    Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025

  • Ξεκινά ο διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους για το νέο νομοσχέδιο για την εργατική νομοθεσία, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία

    Ξεκινά ο διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους για το νέο νομοσχέδιο για την εργατική νομοθεσία, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία

    Συνεπής στη δέσμευσή της για διαρκή διάλογο με όλους τους εθνικούς κοινωνικούς εταίρους, η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη...
    Γιώργος Καλούμενος, 23/06/2025 - 11:50 23/6/2025
  • Έρχεται ο «Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου» - Τι σημαίνει για τους ιδιοκτήτες - Περιλαμβάνει και στοιχεία ασφαλιστηρίων

    Έρχεται ο «Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου» - Τι σημαίνει για τους ιδιοκτήτες - Περιλαμβάνει και στοιχεία ασφαλιστηρίων

    Στη θέσπιση ενός ενιαίου αριθμού ταυτότητας για κάθε ακίνητο, κατά τα πρότυπα του Προσωπικού Αριθμού Πολίτη προχωρά η κυβέρνηση. Ο νέος...
    Γιώργος Καλούμενος, 23/06/2025 - 10:34 23/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΑΕΕ: Σε €7,2 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Ελλάδα 29.3-2.4.2025
12:05 ΕΑΕΕ: Σε €7,2 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Ελλάδα 29.3-2.4.2025
  • 11:55 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η υγεία ως μοχλός ανάπτυξης - Η καινοτομία ανεβάζει το ΑΕΠ
  • 10:54 Συνάντηση Andrea Orcel και Βασίλη Ψάλτη με τον Πρωθυπουργό (βίντεο)
  • 10:45 Forscope: Γιατί η έμμεση διανομή λογισμικού αποτελεί στρατηγική επιλογή για σύγχρονες επιχειρήσεις
  • 09:48 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) - Νόμος 5209/13.6.2025, ΦΕΚ Α΄ 100
  • 09:22 To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 09:16 Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στη Χίο - Τρία μηνύματα 112 για απομάκρυνση από οικισμούς
  • 09:10 Το ανοδικό ρελάνς των αγορών, το κυβερνητικό «πρέσινγκ» στις τράπεζες και η «απάντηση» σχέδιο της Alpha για το στεγαστικό, ισχυρό ενδιαφέρον για το ομόλογο της Πειραιώς και η «απάντηση» του ΟΤΕ στη…ΔΕΗ
  • 09:00 Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
  • 15:53 Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
  • 15:00 Νίκος Κωστόπουλος στο Europa Next: Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται μια κοινή στρατηγική πλατφόρμα για την άμυνα
  • 14:53 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  • 14:50 Μέχρι 20% η συμμετοχή της «ΑΛΦΑ-ΔΕΛΤΑ Ασφαλιστικές διαμεσολαβήσεις Α.Ε.» στην «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής»
  • 14:23 Κ. Πιερρακάκης: Οι τράπεζες πρέπει να ανταποκριθούν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
  • 14:19 Το ΒΕΑ ζητά “φρένο” στην εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου
  • 14:10 Στον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη η ανώτατη διάκριση υπευθυνότητας Kotinos Olympic Wreath!
  • 14:00 Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025
  • 13:52 500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum -την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών- της KPMG στην Ελλάδα
  • 13:03 Συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την Italgass και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube