close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Θέλουν συμβουλές από ρομπότ οι ασφαλισμένοι, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα, αλλά θέλουν και τον ασφαλιστή!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
16/1/2017 - 14:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Θέλουν συμβουλές από ρομπότ οι ασφαλισμένοι, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα, αλλά θέλουν και τον ασφαλιστή!

Nextdeal newsroom, 16/1/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εφτά στους δέκα καταναλωτές παγκοσμίως θα επιθυμούσαν να λαμβάνουν υπηρεσίες και συμβουλές από ρομπότ για τον τραπεζικό, ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό τους προγραμματισμό, σύμφωνα με νέα έκθεση της Accenture.

 

Ωστόσο, η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών εξακολουθούν να θέλουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, ιδίως για την αντιμετώπιση των καταγγελιών (68%) και για συμβουλές σχετικά με σύνθετα προϊόντα, όπως είναι τα στεγαστικά δάνεια (61%).

Η ίδια έρευνα αποκάλυψε επίσης, ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών ενδιαφέρονται για πιο προσωπικές συμβουλές όσο αφορά τον ασφαλιστικό (64%) και τον τραπεζικό (63%) τους προγραμματισμό ενώ όσο αφορά τις συμβουλές διαχείρισης πλούτου, το ποσοστό των καταναλωτών που ζητά συμβουλές με βάση την ατομική του κατάσταση αυξήθηκε στο 73%. Παράλληλα, σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές (48%) θέλουν οι τράπεζες να διαδραματίζουν υποστηρικτικό ρόλο στη διαδικασία αγοράς μη τραπεζικών προϊόντων, όπως για παράδειγμα στην αγορά σπιτιού ή νέου αυτοκινήτου ή υπηρεσιών που σχετίζονται με τις εν λόγω αγορές (π.χ. ασφαλιστικά προϊόντα, βοήθεια σχετικά με την πώληση ή / και τη διαδικασία κλεισίματος). Οι καταναλωτές ανέφεραν ότι οι τράπεζες θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτές τις σημαντικές αποφάσεις στέλνοντας χρήσιμες πληροφορίες με βάση με το εύρος των τιμών και τις προσωπικές προτιμήσεις του καταναλωτή.

Η παγκόσμια έρευνα καταναλωτών (Distribution & Marketing Consumer) της Accenture, στην οποία συμμετείχαν περίπου 33.000 καταναλωτές από 18 χώρες και περιοχές, διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να λάβουν συμβουλές αποκλειστικά από ρομπότ για ορισμένα τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα. Οι καταναλωτές είναι πλέον ανοιχτοί στις "ρομπο-συμβουλές" που θα τους βοηθήσουν να προσδιορίσουν ποιο τραπεζικό λογαριασμό να ανοίξουν (71%), ποια ασφαλιστική κάλυψη να αγοράσουν (74%) και πώς να προγραμματίσουν τη συνταξιοδότησή τους (68%). Σχεδόν τέσσερις στους πέντε (78%) καταναλωτές δήλωσαν πρόθυμοι να δεχτούν τις "ρομπο-συμβουλές" στις παραδοσιακές επενδύσεις (μετοχές, ομόλογα, ακίνητα κτλ).

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές επιθυμούν τις "ρομπο-συμβουλές" είναι η προοπτική για ταχύτερες (39%) και λιγότερο δαπανηρές (31%) υπηρεσίες, καθώς και η άποψη ότι οι υπολογιστές / τεχνητή νοημοσύνη είναι πιο αμερόληπτα και αναλυτικά μέσα από τον άνθρωπο (26%).

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης, ότι οι χώρες που αποδέχονται περισσότερο τις "ρομπο-συμβουλές" είναι στις αναδυόμενες οικονομίες της Ινδονησίας (92%), της Ταϊλάνδης (90%), της Βραζιλίας (86%) και της Χιλή (84%) - όλες οι αγορές όπου είναι ήδη σύνηθες οι καταναλωτές να χρησιμοποιούν smartphone ή άλλη ψηφιακή συσκευή ως το κύριο μέσο για την παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Ακόμα και στις χώρες με τη χαμηλότερη ζήτηση -Καναδάς (56%), τη Γερμανία (59%) και την Αυστραλία (61%)- περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν "ρομπο-συμβουλές".

Ταυτόχρονα, η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να στραφούν σε μη παραδοσιακούς παρόχους χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Σχεδόν το ένα τρίτο θα στρεφόταν στο Google, στο Amazon ή στο Facebook για τραπεζικές (31%), ασφαλιστικές (29%) και συμβουλευτικές χρηματοοικονομικές (38%) υπηρεσίες. Το 41% των καταναλωτών ηλικίας 18 έως 21 ετών, είναι πρόθυμο να στραφεί σε μία από τις παραπάνω εταιρίες για την παροχή τραπεζικών υπηρεσιών, γεγονός που υποδεικνύει ότι οι περισσότεροι νέοι καταναλωτές δίνουν αξία στα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Όμως οι γίγαντες της τεχνολογίας δεν είναι οι μόνοι που "απειλούν" τις εταιρίες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Σχεδόν το ίδιο ποσοστό των καταναλωτών παγκοσμίως, θα εξέταζε επίσης τη μετάβαση σε ένα σούπερ μάρκετ ή μικροέμπορο για την παροχή τραπεζικών (31%) και ασφαλιστικών (30%) υπηρεσιών.

Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους με τους παρόχους χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με αντάλλαγμα διάφορα οφέλη, όπως λιγότερο δαπανηρές και ταχύτερες υπηρεσίες. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 67% των καταναλωτών θα έδινε στις τράπεζες πρόσβαση σε περισσότερα προσωπικά δεδομένα, όμως το 63% θα ήθελε, σε αντάλλαγμα με τις πληροφορίες που θα δώσει, συμβουλές προσαρμοσμένες στις ανάγκες του καθώς και υπηρεσίες προτεραιότητας -για παράδειγμα ταχεία έγκριση δανείων- ή χρηματικό όφελος, όπως πιο ανταγωνιστική τιμολόγηση. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (57%) θα επέτρεπαν στον φορέα ασφάλισής τους την πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα, αλλά το 64% θα ήθελε σε αντάλλαγμα συμβουλές περισσότερο προσαρμοσμένες στις ανάγκες του.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Munich Re: Καθαρά κέρδη €2,1 δισ. για το β’ τρίμηνο λόγω «πολύ χαμηλών» ζημιών στις αντασφαλίσεις ζημιών και περιουσίας
    Nextdeal newsroom, 22/7/2025

    Munich Re: Καθαρά κέρδη €2,1 δισ. για το β’ τρίμηνο λόγω «πολύ χαμηλών» ζημιών στις αντασφαλίσεις ζημιών και περιουσίας

  • Η Swiss Re στηρίζει μελέτη του SDSN για τον ρόλο της ασφάλισης στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης
    Nextdeal newsroom, 18/7/2025

    Η Swiss Re στηρίζει μελέτη του SDSN για τον ρόλο της ασφάλισης στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης

  • Fitch: Το capacity και ο ανταγωνισμός ασκούν επιπλέον πιέσεις στις τιμές μετά τα υψηλά του 2024

    Fitch: Το capacity και ο ανταγωνισμός ασκούν επιπλέον πιέσεις στις τιμές μετά τα υψηλά του 2024

    Το επαρκές capacity (δηλαδή η ικανότητα ανάλυψης ασφαλιστικών κινδύνων) και ο εντεινόμενος ανταγωνισμός μεταξύ αντασφαλιστών οδηγούν σε ηπιότερη τιμολόγηση στις ανανεώσεις Ιουνίου...
    Nextdeal newsroom, 17/07/2025 - 14:34 17/7/2025
  • Δασμοί: Η χαλαρή αντίδραση των αγορών ενθαρρύνει τον Τραμπ να εκτοξεύει νέες απειλές κατά της ΕΕ και τρίτων χωρών

    Δασμοί: Η χαλαρή αντίδραση των αγορών ενθαρρύνει τον Τραμπ να εκτοξεύει νέες απειλές κατά της ΕΕ και τρίτων χωρών

    Οι αγορές φαίνεται να έχουν εθιστεί στις δηλώσεις του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ για τους δασμούς, αγνοώντας τις νέες προειδοποιήσεις...
    Nextdeal newsroom, 14/07/2025 - 13:23 14/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
15:16 Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
  • 14:25 SKY express: Ισχυρή διεθνής ανάπτυξη για τον ελληνικό αερομεταφορέα με +33% στο 2ο τρίμηνο του 2025
  • 14:04 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 13:35 Η Akkadia Holdings ανακοινώνει την πώληση της Ευρωκλινικής στη Generali Hellas
  • 13:23 Η ERB Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
  • 12:24 Σεβασμός στις διακοπές!
  • 12:00 Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη
  • 11:51 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα
  • 10:50 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Με πρόεδρο τον Ι. Σαρακάκη και εκπροσώπους του ιατροφαρμακευτικού κλάδου η νέα ηγετική ομάδα
  • 10:21 Όταν το υποκείμενο είναι η Ελλάδα, οι εσωτερικές διαμάχες περισσεύουν
  • 09:56 Munich Re: Καθαρά κέρδη €2,1 δισ. για το β’ τρίμηνο λόγω «πολύ χαμηλών» ζημιών στις αντασφαλίσεις ζημιών και περιουσίας
  • 09:45 Μέτρα προστασίας από τον καύσωνα - Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο
  • 09:30 Σε ποιες περιοχές η αγορά ακινήτου είναι πιο πολύ επένδυση και όχι «συναίσθημα» - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 08:55 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  • 16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  5. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  7. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube