Γιώργος Μούζος, 1/2/2018 - 11:18 facebook twitter linkedin SEAT Leon 1,0 TSI DSG: Ανανεωμένο και αποδοτικό! Γιώργος Μούζος, 1/2/2018 facebook twitter linkedin Το SEAT Leon ανανεώθηκε πρόσφατα και κάτω από το καπό του, τοποθετήθηκε ένας κινητήρας 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και δεν σας κάνει φίλο με το βενζινά της γειτονιάς σας! Έπειτα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης πορείας, το Leon απέκτησε μια πιο φρέσκια εμφάνιση, ώστε να συνεχίσει να είναι από τα πλέον θελκτικά μοντέλα της εταιρείας, διαθέτοντας -όπως πάντα άλλωστε- ένα ξεχωριστό στιλ. Εμείς το δοκιμάζουμε με τον 1.000αρη κινητήρα βενζίνης, ο οποίος συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο DSG. Μικρές αλλαγές Οι σχεδιαστές της ισπανικής φίρμας έπιασαν δουλειά, με την πιο βασική αλλαγή να είναι η νέα εμπρός μάσκα. Βέβαια για να είμαστε κι απόλυτα ειλικρινής, θα χρειαστεί ένα έμπειρο μάτι για να εντοπίσει με την πρώτη ματιά αυτές τις αλλαγές. Στο δια ταύτα τώρα, η μάσκα εμπρός διαθέτει μεγαλύτερο πλάτος (οι εισαγωγές αέρα παραμένουν κλειστές στην έκδοση Ecomotive) και συνοδεύεται από τους επίσης ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα δύο άκρα. Μικρές αλλαγές φέρουν και τα φωτιστικά σώματα, όπου μικρές αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό τους, μιας κι έχουν ένα νέο μοτίβο. Το Leon διατήρησε την δυναμική σιλουέτα του, ενσωματώνοντας μερικές μόνο πινελιές ανανέωσης σε επιμέρους σημεία του αμαξώματος του Ποιοτικό κι εργονομικό εσωτερικό Η καμπίνα του Leon κινείται στα πρότυπα που είχε και το προ-facelift μοντέλο, όντας ποιοτικό και πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Η SEAT στο ανανεωμένο μοντέλο της φρόντισε να το εξοπλίσει με ηλεκτρικό χειρόφρενο (μόνο η βασική έκδοση έχει το συμβατικό), διαμορφώνοντας έτσι ένα νέο χώρο ανάμεσα στα καθίσματα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι καλά, στιβαρά και με καλή συναρμογή. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μια 5ιντση έγχρωμη οθόνη (στις πιο ακριβές εκδόσεις υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης 8ιντσης οθόνης) στην οποία απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες που αποζητά ο οδηγός. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εξίσου πληροφοριακός όμως είναι κι ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι ευανάγνωστος με μεγάλη οθόνη στο κέντρο του. Εξοπλιστικά δεν θα βρείτε παράπονο από το ισπανικό μικρομεσαίο, μιας και είναι πλήρες σε εξοπλισμό ασφάλειας, αλλά και άνεσης. Η καμπίνα του Leon κινείται στα πρότυπα που είχε και το προ-facelift μοντέλο, όντας ποιοτικό και πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Η SEAT στο ανανεωμένο μοντέλο της φρόντισε να το εξοπλίσει με ηλεκτρικό χειρόφρενο Κινητήρας λίρα 100! Το downsizing είναι μόδα τα τελευταία χρόνια, με τους κατασκευαστές να τους εξελίσσουν ακόμα περισσότερο κάνοντας τους αποδοτικούς και ολιγαρκείς σε καύσιμο. Ένα τέτοιο τρανό παράδειγμα είναι κι ο 3κυλινδρος TSI ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 250 Nm ροπής, νούμερα που δίνουν τρομερά σβέλτο τέμπο στην οδήγηση. Ο κινητήρας δεν έχει τραχιά λειτουργία, ανεβάζει τρομερά πρόθυμα στροφές μέχρι και τον κόφτη, χαρίζοντας άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις στο όμορφο αμάξωμα. Αρωγός βέβαια σε όλη αυτή τη προσπάθεια είναι και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο ταιριάζει γάντι με το μηχανικό σύνολο δίνοντας πόντους στην άνεση και τη συνολική ευκολία του χειρισμού. Εννοείται ότι υπάρχει δυνατότητα και χειροκίνητης λειτουργίας για όσους θέλουν να μετέχουν πιο πολύ στα οδηγικά τεκταινόμενα. Οι πιο hardcore οδηγοί όμως θα θελήσουν paddles πίσω από το τιμόνι! Δεν σας κρύβουμε ότι κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας τα αναζητήσαμε αρκετές φορές! Ο 3κυλινδρος TSI αποδίδει 115 ίππους και 250 Nm ροπής, νούμερα που δίνουν τρομερά σβέλτο τέμπο στην οδήγηση Συμμετοχικό στο δρόμο Το SEAT Leon χαίρεσαι να το οδηγείς. Δεν ανήκει στη συνομοταξία των αυτοκινήτων που απλά θα σε μετακινούν από το σημείο Α στο σημείο Β, μιας και πρόκειται για ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Ακόμα και η θέση οδήγησης ξεχωρίζει, όντας πολύ καλή, με άριστη στήριξη και εύρος ρυθμίσεων, ώστε και ο πλέον απαιτητικός οδηγός να βρει εκείνη που του ταιριάζει. Στο αμιγώς οδηγικό κομμάτι τώρα, το πλαίσιο είναι βράχος και βοηθάει με τη σειρά του στη γρήγορη οδήγηση, ενώ κι η ανάρτηση είναι πολύ σωστά ρυθμισμένη, παρά το μαλακό προσανατολισμό της, με το Leon να αποδίδει άριστα σε κάθε είδους «στριφτερή» διαδρομή. Το τιμόνι μεταφέρει σωστή πληροφόρηση, ενώ αν τυχόν το παρακάνετε το ESP είναι εκεί και επεμβαίνει διακριτικά όποτε χρειαστεί. Ενδεικτικό κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το SEAT Leon, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 174,86 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00