Γιώργος Μούζος, 4/1/2017 - 12:22 facebook twitter linkedin Ο νέος πρωταγωνιστής στα μικρά! Γιώργος Μούζος, 4/1/2017 facebook twitter linkedin Το νέο Citroen C3 έχει όλα τα φόντα για να παίξει κυριαρχικό ρόλο στην κατηγορία των μικρών. Εμφάνιση, άνεση, φουλ τεχνολογία κι αποδοτικούς κινητήρες! Εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1,2 λτ. κινητήρα βενζίνης 82 ίππων. Η 3η γενιά του Citroen C3 πλέον έφτασε στην ολοκλήρωση. Η σικ εμφάνιση του κεντρίζει τα βλέμματα από όπου κι αν περάσει το γαλλικό μικρό. Ακόμα και Σαββάτο βράδυ σε γνωστά στέκια των Β.Π. με παρκαρισμένα supercars δεξιά κι αριστερά, έβλεπες κεφάλια να γυρίζουν να κοιτάξουν το C3 μας. Βοηθάει βέβαια και η διχρωμία λευκού με τις κόκκινες λεπτομέρειες, η διώροφη μάσκα, αλλά και τα εντυπωσιακά Airbumps στο πλάι που δίνουν μια νότα από crossover στο μοντέλο, μιας και ενστερνίζεται πολλά στοιχεία από το εξίσου εντυπωσιακό C4 Cactus. Αφήνοντας το βλέμμα να χαϊδέψει το εντυπωσιακό αμάξωμα, θα ξεχωρίσετε τα ανεξάρτητα εμπρός φωτιστικά σώματα, όπου ακριβώς από πάνω τους βρίσκονται τα λεπτά φώτα ημέρας, τεχνολογίας LED. Για να φέρετε όσο το δυνατόν περισσότερο το C3 στα δικά σας γούστα, η Citroen σας προσφέρει 3 διαφορετικούς χρωματισμούς οροφής, ενώ οι 9 διαφορετικές επιλογές στο χρώμα του αμαξώματος σας δίνουν συνολικά 36 χρωματικούς συνδυασμούς. Στο εμπρόσθιο μέρος του C3, ξεχωρίζει η «διώροφη» μάσκα, αλλά και τα στενά LED φώτα ημέρας Φρέσκο και νεανικό εσωτερικό Η σχεδιαστική φρεσκάδα που κάνει ξεχωριστό το Citroen C3, συνεχίζεται και στο εσωτερικό του. Ανοίγοντας την πόρτα και εισερχόμενοι μέσα στη καμπίνα, θα ενθουσιαστείτε τόσο από το σχεδιασμό των Γάλλων, όσο και από την απτή ποιότητα των υλικών και την εξαιρετική συναρμογή τους. Η κεντρική κονσόλα είναι αρκετά μίνιμαλ, όπου στο ανώτερο σημείο της ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγξει το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό, το smartphone του, το navigation και γενικότερο όλο το σύστημα infotainment. Η κεντρική κονσόλα είναι αρκετά μίνιμαλ, όπου στο ανώτερο σημείο της ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών Εμείς ήμασταν τυχεροί και είχαμε στα χέρια μας την κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Shine, στην οποία ενσωματώνεται το 3D σύστημα πλοήγησης, αλλά κι ακόμα μια καινοτομία της Citroen. Την ενσωματωμένη κάμερα Connected Cam, η οποία βρίσκεται πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη, με την οποία μπορείς να τραβάς φωτογραφίες ή βίντεο από τη διαδρομή σου και στη συνέχεια να τα ανεβάζεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω εφαρμογής στο κινητό σου. Εξίσου χρήσιμη όμως είναι η λειτουργία της σε περίπτωση ατυχήματος, όπου τραβάει αυτόματα βίντεο τα τελευταία δευτερόλεπτα. Λειτουργία που αναμφίβολα μπορεί να λύσει τα χέρια της ασφαλιστικής σας εταιρείας και να φανεί άμεσα και γρήγορα ποιος είναι ο υπαίτιος του ατυχήματος. Η ενσωματωμένη κάμερα Connected Cam, η οποία βρίσκεται πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη, είναι χρήσιμη σε περίπτωση ατυχήματος, όπου τραβάει αυτόματα βίντεο τα τελευταία δευτερόλεπτα. Λειτουργία που αναμφίβολα μπορεί να λύσει τα χέρια της ασφαλιστικής σας εταιρείας και να φανεί άμεσα και γρήγορα ποιος είναι ο υπαίτιος του ατυχήματος Κινητήρας ελαστικός και ζωηρός NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η «καρδιά» του εντυπωσιακού Citroen C3 της δοκιμής μας ήταν ένας 3κυλινδρος, ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης ο οποίος αποδίδει 82 ίππους και 118 Nm ροπής. Νούμερα που μπορεί να μην σας γεμίζουν το μάτι, (ειδικά στην εποχή των μικρών turbo που ζούμε) αλλά εν τούτοις κινούν με περισσή άνεση το αμάξωμα των 1.055 κιλών. Αυτό που σε εντυπωσιάζει όμως είναι η εξαιρετική ελαστικότητα που έχει ο κινητήρας, όπου σε συνδυασμό με την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, μπορείς να είσαι και… «μια σχέση πάνω» χωρίς να ασθμαίνει ο κινητήρας. Το 5ταχυτο κιβώτιο έχει σαφές κούμπωμα, όσο σκληρά κι αν του φερθείς, ενώ το τιμόνι είναι ελαφρύ, χαρακτηριστικό που βοηθάει στις αστικές μετακινήσεις, αλλά σίγουρα θα το θέλατε να προσφέρει ελαφρώς περισσότερη πληροφόρηση για το που κοιτούν οι εμπρός τροχοί, σε πιο σβέλτους ρυθμούς οδήγησης. Το C3 κινείται από έναν κινητήρα 1,2 λτ., ο οποίος αποδίδει 82 ίππους και 118 Nm ροπής Στο δρόμο: Η επιτομή της άνεσης Το νέο Citroen C3 κερδίζει με άνεση τον τίτλο του πιο άνετου μικρού μοντέλου. Το set up της ανάρτησης είναι τέτοιο που προσφέρει κορυφαία άνεση, με πολύ καλό κράτημα χωρίς το αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές, όντας παράλληλα και σταθερό σε υψηλές ταχύτητες. Εμπρός διαθέτει γόνατα McPherson, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι υπεράνω κριτικής, μιας και η ανάρτηση απορροφά σαν μαγικό χαλί τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, τιμώντας και με το παραπάνω τις βασικές αρχές των Γάλλων, αλλά και της μάρκας ειδικότερα. Όταν θα ξεκινήσετε να το πιέζετε σε κλειστή διαδρομή, θα διαπιστώσετε αρχικά υποστροφικές τάσεις, αλλά η ουρά με τη σειρά της είναι αρκετά συμμετοχή στο… οδηγείν και φροντίζει πάντα για να τοποθετείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το γαλλικό μικρό! Μονόδρομος η επιτυχία του! Το νέο Citroën C3 έχει όλα τα φόντα για να πετύχει εμπορικά στη κατηγορία του μιας και διαθέτει όλα όσα ζητάει ένας απαιτητικός αγοραστής. Πέρα από τη δυναμική του σχεδίαση, τους καλούς χώρους, τα άνετα οδηγικά χαρακτηριστικά και τους αποδοτικούς κινητήρες, το νέο C3 έχει στα ατού του και τις ανταγωνιστικές τιμές, οι οποίες συνοδεύονται με έναν πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το Citroen C3 1,2 PureTech με τους 82 ίππους, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 166,38 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00