Γιώργος Μούζος, 6/10/2016 - 12:58 facebook twitter linkedin Οδηγείς χωρίς να ασχολείσαι με το κινητό; Έχεις δωρεάν καφέ! Γιώργος Μούζος, 6/10/2016 facebook twitter linkedin Στο project αυτό πέρα από την Toyota, συμμετέχουν η KDDI Corporation, καθώς και η εταιρεία καφέ Komeda. Σύμφωνα με την Toyota αυτό είναι το πρώτο project που βρίσκει εφαρμογή στη Ιαπωνία, ώστε να περιοριστεί ο αριθμός των οδηγών που οδηγούν χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο όταν οδηγούν. Το συγκεκριμένο application θα βρει εφαρμογή στο νομό του Aichi, στον οποίο σημειώνονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία λόγω χρήσης του κινητού τηλεφώνου. Η εφαρμογή είναι εξαιρετικά απλή. Ο χρήστης την εγκαθιστά στο κινητό του τηλέφωνο. Την ενεργοποιεί και απλά πρέπει να την έχει αποθηκευμένη όση ώρα οδηγεί με την οθόνη προς τα κάτω. Αυτή καταγράφει όλη την απόσταση της οδήγησης και το χρόνο, χωρίς τον οδηγό να ακουμπάει το τηλέφωνό του. Όταν ο οδηγός συμπληρώσει 100 χλμ χωρίς χρήση κινητού τηλεφώνου, τότε η Komeda (η εταιρεία καφέ) τον επιβραβεύει με έναν δωρεάν καφέ κι έπειτα κάθε 200 χλμ. Δεν είναι η πρώτη εφαρμογή που επιβραβεύει τον οδηγό αν δεν χρησιμοποιεί το κινητό του χωρίς να οδηγεί. Πρόσφατα, ένας φοιτητής στο Middlebury δημιούργησε την εφαρμογή JoyRyde, με την οποία ο οδηγός μαζεύει πόντους οι οποίοι αξιοποιούνται για την αγορά διάφορων αγαθών. Ακόμα μια είναι η SafeDrive, με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, με τους κερδισμένους πόντους να προσφέρουν χρηματική έκπτωση για αγορές. Πέρα όμως από το απτό αποτέλεσμα της ασφαλούς οδήγησης, όπως ένας δωρεάν καφές, τέτοιες εφαρμογές ελέγχου συμπεριφοράς των οδηγών, είναι χρήσιμες για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Μέσω αυτών των εφαρμογών, οι ασφαλιστικές θα βλέπουν τις οδηγικές συνήθειες των οδηγών κι αναλόγως πόσο προσεκτικοί είναι, θα προσαρμόζονται κι ανάλογα τα ασφάλιστρα, με τις ανάλογες εκπτώσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58