Γιώργος Μούζος, 2/9/2016 - 15:20 facebook twitter linkedin Αυτοκίνητο: Πριν αλλάξετε ασφαλιστική, σκεφτείτε… Γιώργος Μούζος, 2/9/2016 facebook twitter linkedin Το να κάνει κάποιος μια έρευνα αγοράς για να βρει τη καλύτερη δυνατή τιμή για την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας του δεν είναι κάτι κακό. Αν κάποιος καταφέρει να βρει μια καλύτερη τιμή ασφαλιστηρίου σε μια άλλη εταιρεία, τότε είναι δεδομένο ότι θα κατευθυνθεί στη νέα και φθηνότερη εταιρεία. Όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα και η καλύτερη κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος κι αυτό γιατί αν η εταιρεία Β είναι φθηνότερη από την εταιρεία Α, δεν μεταφράζεται ότι η εταιρεία Α είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή για εσάς. Γι’ αυτό πριν ακυρώσετε το συμβόλαιό σας καλό θα ήταν να σκεφτείτε τις παρακάτω παραμέτρους. Μπορεί να χάσετε καλές εκπτώσεις Είθισται πολλές ασφαλιστικές να ανταμείβουν τους πιστούς πελάτες τους, παρέχοντάς τους σεβαστό ποσοστό εκπτώσεων στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Για να πραγματοποιηθεί όμως κάτι τέτοιο ένας πελάτης θα πρέπει να είναι στην εκάστοτε εταιρεία για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να… «έχει δοκιμαστεί η πίστη του». Δεν θα απολαμβάνετε ούτε ομαδικές εκπτώσεις! Αν είστε πελάτης σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία και διατηρείται διάφορα συμβόλαια σε αυτή, ίσως να απολαμβάνετε κάποια ομαδική έκπτωση στα συμβόλαιά σας. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει πέρα από τα αρκετά προϊόντα που θα έχετε σε μια ασφαλιστική, να είστε και πελάτης με διάρκεια. Τώρα αν εσείς αποφασίσετε π.χ. να αλλάξετε ασφαλιστική εταιρεία για την κάλυψη του αυτοκινήτου σας και στην εταιρεία Α έχετε κι άλλα ασφαλιστικά πακέτα με προνομιακές εκπτώσεις, τότε αν πάτε στην εταιρεία Β όπου βρήκατε φθηνότερο συμβόλαιο, τότε είναι πολύ πιθανόν να σταματήσουν οι εκπτώσεις στα και άλλα σας πακέτα, με αποτέλεσμα στο σύνολο να μην έχετε τόσο μεγάλο κέρδος γενικά. Καλύτερη σχέση ασφαλιζόμενου με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο Κάποια πράγματα δεν είναι μόνο χρήμα! Ένα εξ αυτών είναι και η σχέση που αποκτά ο ασφαλιζόμενος με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο, η οποία δομείται με τα χρόνια. Όμως και επί του πρακτέου μια δυνατή και ποιοτική σχέση μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα. Κι αυτό γιατί ένας μακροχρόνιος ασφαλιστικός σύμβουλος, ο οποίος π.χ. γνωρίζει τις οδηγικές σας συνήθειες, μπορεί να σας προτείνει ένα πακέτο καλύψεων που σας ταιριάζει, αλλά παράλληλα σας εξοικονομεί και χρήματα. Ειδικά αν δεν είστε γνώστης της ασφαλιστικής αγοράς, ένας έμπιστος ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας φανεί απόλυτα χρήσιμος, προστατεύοντάς σας από άσκοπα έξοδα. Γι’ αυτό το λόγο επενδύστε στη συγκεκριμένη σχέση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55