Γιώργος Μούζος, 14/7/2016 - 15:35 facebook twitter linkedin Pro Pilot: Η νέα τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης από την Nissan Γιώργος Μούζος, 14/7/2016 facebook twitter linkedin Το νέο Nissan Serena στην Ιαπωνία, θα εφοδιάζεται με τεχνολογία ProPILOT που προσφέρει αυτόνομη οδήγηση! H Nissan ανακοίνωσε ότι το νέο Serena, οι πωλήσεις του οποίου έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη Αυγούστου στην Ιαπωνία, θα είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες άνεση και ξεγνοιασιά, σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Το σύστημα ProPILOT αντιλαμβάνεται τις οδικές και κυκλοφοριακές συνθήκες, χρησιμοποιώντας μια προηγμένη τεχνολογία επεξεργασίας εικόνας. Με αυτόν τον τρόπο είναι σε θέση να εκτελεί ακριβείς χειρισμούς στο σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας μια φυσιολογική οδική συμπεριφορά. Η τεχνολογία ProPILOT είναι εξαιρετικά φιλική προς τον χρήστη, χάρη σε ένα διακόπτη στο τιμόνι που επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει, αλλά και να απενεργοποιήσει, εύκολα το σύστημα. Το ProPILOT διαθέτει ένα πανεύκολο μενού χειρισμών, οι λειτουργίες του οποίου μπορούν να παραμετροποιηθούν με βάση τις απαιτήσεις του οδηγού, εμφανίζοντας σε σχετική οθόνη την κατάσταση λειτουργίας του. Η επιτάχυνση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης ελέγχονται με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνονται μέσω μιας κάμερας που είναι εξοπλισμένη με προηγμένο λογισμικό επεξεργασίας. Η κάμερα του ProPILOT μπορεί να αναγνωρίσει γρήγορα το τρισδιάστατο βάθος τόσο των προπορευόμενων οχημάτων, όσο και των διαγραμμίσεων στο οδόστρωμα. Από την στιγμή που το ProPILOT ενεργοποιηθεί, ελέγχει αυτόματα την απόσταση μεταξύ του οχήματος και του οχήματος που προηγείται, με βάση την προκαθορισμένη ταχύτητα από τον οδηγό (μεταξύ 30 χλμ/ώρα και 100 χλμ/ώρα περίπου). Το σύστημα διατηρεί επίσης το αυτοκίνητο στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην εθνική οδό, διαβάζοντας τη διαγράμμιση και ελέγχοντας το τιμόνι, ακόμα και στις στροφές. Στην περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα φρενάρει, το σύστημα ProPILOT εφαρμόζει αυτόματα τα φρένα έως ότου το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί (εφόσον αυτό απαιτείται). Το όχημα παραμένει στην θέση του, ακόμα και αν ο οδηγός δεν έχει πατήσει το πεντάλ του φρένου. Όταν ο οδηγός είναι και πάλι έτοιμος για να συνεχίσει, το ProPILOT ενεργοποιείται είτε με τον σχετικό διακόπτη ή πατώντας ελαφρά το γκάζι. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55