Γιώργος Μούζος, 22/7/2024 - 09:09 facebook twitter linkedin Αν οι πελάτες σας φρενάρουν λάθος, οι αποζημιώσεις θα αυξάνονται! Γιώργος Μούζος, 22/7/2024 facebook twitter linkedin To σωστό φρενάρισμα αποσοβεί μεγάλα ατυχήματα, τα οποία μπορεί να έχουν κόστος τόσο σε ανθρώπους, όσο και σε υλικά. Ως ασφαλιστές το έργο σας είναι και εκπαιδευτικό και θα πρέπει να δείχνετε στους πελάτες σας τους τρόπους για το πώς να είναι πιο ασφαλείς στο δρόμο. Το σωστό φρενάρισμα είναι γεγονός πως καμία σχολή οδηγών δεν το διδάσκει. Όμως η οδήγηση είναι μια διαδικασία που απαιτεί προσοχή και ακρίβεια. Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της είναι το φρενάρισμα, το οποίο συχνά εγείρει το ερώτημα: Ποιο πεντάλ πρέπει να πατηθεί πρώτο, το φρένο ή ο συμπλέκτης; Ποιος είναι όμως ο σωστός τρόπος; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ξεκάθαρη: για να κόψει το όχημα ταχύτητα, ο οδηγός πρέπει να πατήσει πρώτα το φρένο και μετά τον συμπλέκτη. Αυτή η σειρά βοηθά στην αποτελεσματική επιβράδυνση του οχήματος, καθώς το φρένο είναι το κύριο μέσο για να μειωθεί η ταχύτητα. Πατώντας πρώτα το φρένο, ο οδηγός εκμεταλλεύεται το μοτέρ του αυτοκινήτου που βοηθά με τη σειρά του στην επιβράδυνση, κάτι που ονομάζεται φρένο κινητήρα. Τι κινδύνους ελλοχεύει αν πατάει ο οδηγός πρώτα τον συμπλέκτη; Πατώντας πρώτα τον συμπλέκτη, αυτό που κάνει ο οδηγός είναι να αποσυνδέει τον κινητήρα από τους τροχούς. Αυτή η κίνηση έχει ως αποτέλεσμα να χάνει το πλεονέκτημα του φρεναρίσματος του κινητήρα. Έτσι η επιβράδυνση βασίζεται αποκλειστικά στα φρένα, τα οποία καταπονούνται περισσότερο και φθείρονται πιο γρήγορα. Επιπλέον, όταν πατάει ο οδηγός πρώτα τον συμπλέκτη, υπάρχει κίνδυνος να μην έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Χρήσιμες συμβουλές για ασφαλές φρενάρισμα Χαμηλές στροφές: Όταν η ταχύτητα του κινητήρα πέσει κάτω από τις 1.500 στροφές, τότε μπορεί ο οδηγός να πατήσει τον συμπλέκτη για να αλλάξει ταχύτητα ή να φέρει το όχημα σε νεκρά. Ομαλή επιβράδυνση: Το φρενάρισμα πρέπει να ξεκινά με ήπια πίεση στο πεντάλ του φρένου και σταδιακή αύξηση, αποφεύγοντας τα απότομα φρεναρίσματα που μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια ελέγχου. Διατηρούμε απόσταση ασφαλείας: Ο οδηγός πρέπει να διατηρεί πάντα επαρκή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ώστε να έχει τον χρόνο και το χώρο να φρενάρει ομαλά και με ασφάλεια. Η σωστή τεχνική κάνει τη διαφορά Η σωστή τεχνική φρεναρίσματος είναι κρίσιμη για την ασφάλεια των πελατών σας και την αποτελεσματική επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Πατώντας πρώτα το φρένο και μετά τον συμπλέκτη, ο οδηγός εξασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο θα επιβραδύνει με τον πιο ασφαλή και αποδοτικό τρόπο. Αυτή η προσέγγιση προστατεύει επίσης τα φρένα και τον κινητήρα από περιττή φθορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09