Γιώργος Μούζος, 7/9/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές οι οθόνες infotainment! Γιώργος Μούζος, 7/9/2023 facebook twitter linkedin Κάποτε οι εταιρείες έδιναν τεράστια ποσά για να εξελίξουν το αυτοκίνητο σε όλες τους τις παραμέτρους! Πλέον προτεραιότητα φαίνεται πως είναι η αύξηση στη διάσταση της οθόνης του συστήματος infotainment. Όμως αυτή η νέα τεχνολογία είναι πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Όχι πολλά χρόνια πριν, ακόμη και τα premium μοντέλα εξοπλίζονταν μόνο με μια πολύ μικρή οθόνη στο κέντρο της κονσόλας για να ενημερώνει τον οδηγό για τον ραδιοσταθμό που έχει επιλέξει, την θερμοκρασία ή την λειτουργία του air-condition. Όμως οι καταστάσεις έχουν αλλάξει άρδην και στις μέρες μας δεν νοείται να μην υπάρχει καινούργιο αυτοκίνητο δίχως μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Επιπρόσθετα ορισμένοι κατασκευαστές έχουν επιλέξει να καταργήσουν τα χειριστήρια ή να αφήσουν ελάχιστα και όλες οι λειτουργίες να είναι ενσωματωμένες στο infotainment. Μπορεί η τεχνολογία που ενσωματώνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχει απλοποιήσει τις μετακινήσεις μας και να τις έχει κάνει ασφαλέστερες, αλλά έχουν και ένα αντίτιμο. Αυτό θα πρέπει να το εξηγήσετε στους πελάτες σας, ώστε να δείξουν την ανάλογη κατανόηση και να μην γκρινιάζουν για την αύξηση των ασφαλίστρων. Τα νέα μοντέλα είναι διαθέτουν πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, με πάρα πολλά συστήματα και αξεσουάρ γενικότερα. Ένα από τα πλέον σημαντικά, το οποίο μπορεί για κάποιους να αποτελέσει μέχρι και κριτήριο επιλογής, είναι η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων (κοινώς infotainment). Μάλιστα, σε πιο ακριβά μοντέλα είθισται να συνδυάζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όμως όσο τεχνολογικά προηγμένες κι αν είναι, έχουν τις ευαισθησίες τους και χρίζουν προσοχής. Σε περίπτωση αντικατάστασης θα έχει μεγάλο οικονομικό κόστος. Και είναι αυτό το κόστος που ανεβάζει τα ασφάλιστρα, στην περίπτωση που οδηγός θελήσει να έχει ασφαλίσει τα πάντα στο αυτοκίνητό του. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλεύσετε τους πελάτες σας να τις προσέχουν όσο καλύτερα μπορούν, μιας και χρειάζονται προστασία από διάφορους «εχθρούς». Τι μπορεί να χαλάσει την οθόνη του infotainment; Πριν αναφέρουμε το οτιδήποτε να πούμε πως για κανένα λόγο δεν έχουμε πλησίον της οθόνης υγρά, όπως νερό, καφέδες ή χυμούς. Και αυτό γιατί σε ένα δυνατό φρενάρισμα μπορεί να χυθεί το υγρό πάνω στην οθόνη και να την καταστρέψει. Πέραν τούτου όμως, ο χρήστης πρέπει να έχει κατά νου πως δεν πρέπει να εφαρμόζει υπερβολική πίεση. Απαλές κινήσεις εξασφαλίζουν την μακροζωία της οθόνης. Επιπλέον πρέπει ο χρήστης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός με τον καθαρισμό της οθόνης. Αρκεί ένα στεγνό, καθαρό και απαλό πανί (π.χ. μικροϊνών). Αν υπάρχουν βρωμιές, ψεκάστε το πανί και όχι την οθόνη απευθείας, με το ειδικό υγρό που πωλείται στο εμπόριο για τις οθόνες τηλεοράσεων, κινητών, tablet, PC κ.λπ. Καθαρισμός με σκληρά πανιά, οινόπνευμα, βενζίνη και άλλα αραιωτικά βλάπτουν σοβαρά και ανεπανόρθωτα την «υγεία» των οθονών. Σε καμία των περιπτώσεων δεν ξεσπάμε στην οθόνη! Πολλά ευτράπελα μπορούν να συμβούν κατά την οδήγηση. Στις μέρες μας οι περισσότεροι οδηγοί είναι απρόσεκτοι πίσω από το τιμόνι, με αποτέλεσμα αυτό να αυξάνει την οργή των υπολοίπων. Όμως προτείνουμε να μην ξεσπάει κανείς τα νεύρα του στην οθόνη του infotainment. Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες και ακόμα και η υπερβολική πίεση με τα δάκτυλα για την επιλογή μια ρύθμισης, ενδέχεται να προκαλέσει ζημιά. Όποιος βγάζει τα νεύρα του από την οδήγηση στην ευαίσθητη οθόνη χτυπώντας τη, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την καταστρέψει γρήγορα. Και αυτό πληρώνεται! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55