Γιώργος Μούζος, 24/4/2023 - 08:58 facebook twitter linkedin Νέα Porsche Cayenne: Περισσότερη πολυτέλεια & αυξημένη ασφάλεια Γιώργος Μούζος, 24/4/2023 facebook twitter linkedin Η νέα Porsche Cayenne τρίτης γενιάς ξεχωρίζει με την πολυτελή εμφάνισή της, τις επιδόσεις της, αλλά και την ασφάλεια που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες. Η Porsche έχει βελτιώσει το επιτυχημένο πολυτελές SUV της μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η νέα Cayenne κάνει την εμφάνισή της με πλήρως ψηφιοποιημένο σχεδιασμό οθόνης και οργάνων ελέγχου, νέα τεχνολογία σασί και καινοτόμες λειτουργίες υψηλής τεχνολογίας. «Πρόκειται για μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντων στην ιστορία της Porsche,» αναφέρει ο Michael Schätzle, Αντιπρόεδρος Σειράς Προϊόντων Cayenne. Υψηλής ευκρίνειας προβολείς HD Matrix LED εγγυώνται φωτισμό ειδικά προσαρμοσμένο στις καθημερινές οδηγικές ανάγκες, ένα σύστημα διασφάλισης της ποιότητας του αέρα φιλτράρει τους ρύπους στο εσωτερικό του οχήμα-τος ενώ, για πρώτη φορά στην Cayenne, ο συνοδηγός έχει τη δική του οθόνη infotainment. Τέλος διαθέτει αναβαθμισμένο design και μια σειρά πιο ισχυρών κινητήρων. Βελτιωμένο design, πρωτοποριακή τεχνολογία φωτισμού Η νέα Cayenne διαθέτει πλέον ιδιαίτερα εκφραστική εμφάνιση. Το νέο μπροστινό σε συνδυασμό με πιο έντονα τοξωτά φτερά, το νέο πορτ-μπαγκάζ και οι τεχνικά εντυπωσιακοί προβολείς δίνουν έμφαση στο πλάτος του οχήματος. Τα τρισδιάστατα πίσω φώτα, οι λιτές επιφάνειες από κάτω, και η νέα ποδιά πίσω με ενσωματωμένη την υποδοχή πινακίδας κυκλοφορίας χαρακτηρίζουν το design του πίσω μέρους της νέας Cayenne. Οι προβολείς Matrix LED περιλαμβάνονται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό της νέας Cayenne. Οι προβολείς HD Matrix LED είναι ένα νέο προαιρετικό χαρακτηριστικό. Με δύο μονάδες υψηλής ευκρίνειας και περισσότερα από 32.000 pixel ανά προβολέα, η πρωτοποριακή τεχνολογία «επιλέγει» τους υπόλοιπους χρήστες του οδοστρώματος και μπλοκάρει την εκπομπή της δυνατής ακτίνας φωτός προς την πλευρά τους ώστε να μην τους «τυφλώνει». Ψηφιοποιημένες λειτουργίες με επίκεντρο τον οδηγό Η Porsche υιοθετεί στη νέα Cayenne μια πλήρως ανανεωμένη φιλοσοφία οθόνης και οργάνων ελέγχου. Η νέα Εμπειρία Οδήγησης Porsche, που πρωτοεμφανίστηκε με την Porsche Taycan, επικεντρώνεται στον άξονα του οδηγού και βελτιστοποιεί τον χειρισμό του οχήματος. Οι λειτουργίες που χρησιμοποιεί συχνά ο οδηγός βρίσκονται επάνω ή δίπλα ακριβώς στο τιμόνι. Κεντρικό χαρακτηριστικό της νέα Εμπειρίας Οδήγησης Porsche είναι η σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό της Cayenne περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών με επιλογές διαφοροποιημένης προβολής. Η στάνταρ κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών του infotainment προσφέρει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις σημαντικές λειτουργίες του οχήματος, ενώ μια οθόνη 10,9 ιντσών είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στη θέση του συνοδηγού. Βελτιωμένος συνδυασμός άνεσης και επιδόσεων Η Porsche εξοπλίζει πλέον εργοστασιακά την Cayenne με το σύστημα ενεργής διαχείρισης αναρτήσεων Porsche (PASM). Η άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, το κράτημα σε δυναμικές στροφές, και οι μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Η οδηγική εμπειρία μπορεί να εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο με τη νέα ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με τεχνολογία δύο θαλάμων. Αυτή βελτιώνει την οδική συμπεριφορά μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Η ανάρτηση προσφέρει επίσης ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια διαφοροποίησης στα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus. Η νέα Cayenne προσφέρεται με τρεις εκδόσεις κινητήρα. Ένας πλήρως ανανεωμένος τετράλιτρος, διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 αποκλειστικά από την Porsche αντικαθιστά στη νέα Cayenne S τον παλαιότερο κινητήρα V6. Με μέγιστη ισχύ εξόδου 474 ίππων και ροπή 600 Nm, η νέα Cayenne επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 4,7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 273 χλμ./ώρα. Η νέα Cayenne έρχεται να εντυπωσιάσει με βελτιωμένο τρίλιτρο κινητήρα turbo V6. Παράγει πλέον 353 ίππους και 500 Nm ροπής. Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τα 470 άλογα. Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, είναι πλέον εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 90 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Φουλ ασφάλεια Επιπλέον, οι κάτοχοι της νέας Cayenne μπορούν να απολαμβάνουν μια ολοκληρωμένη σειρά νέων και βελτιστοποιημένων συστημάτων υποβοήθησης, Σε αυτά περιλαμβάνονται το σύστημα ενεργού περιορισμού ταχύτητας και υποβοήθησης εκτροπής, το σύστημα υποβοήθησης στις στροφές, και το βελτιωμένο σύστημα Porsche InnoDrive στο πλαίσιο του προσαρμοστικού cruise control. Αυτό σημαίνει ότι η νέα Cayenne βοηθάει ακόμη περισσότερο τον οδηγό της σε επικίνδυνες καταστάσεις καθώς και σε περιπτώσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης σε αυτοκινητοδρόμους και κεντρικούς δρόμους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55