Γιώργος Μούζος, 12/9/2022 - 09:04 facebook twitter linkedin Πώς η ψηφιακή αναγγελία ζημιάς στον τόπο του ατυχήματος μειώνει το ασφαλιστικό κόστος στον κλάδο αυτοκινήτου; Γιώργος Μούζος, 12/9/2022 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τελευταίες αναλύσεις η ταχύτητα αλλά κι η ακρίβεια κατά την αναγγελία ζημιάς, απόρροια ενός ατυχήματος, μειώνει σημαντικά το ασφαλιστικό κόστος. Πώς επιτελείται όμως αυτό; Ατυχήματα στους δρόμους συμβαίνουν συνέχεια. Έρευνες στην άλλη μεριά του Ατλαντικού έχουν δείξει πως ένα ατύχημα συντελείται ανά 10 δευτερόλεπτα. Μάλιστα δεν είναι μόνο η συχνότητα των ατυχημάτων που έχει αυξηθεί, αλλά κι η σοβαρότητά τους. Όπως κατέγραψαν μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες των Η.Π.Α. το μέσο κόστος ζημιάς άγγιξε τα 950 δολάρια ή διαφορετικά σε ετήσια κλίμακα τα 3 δις. δολάρια. Επιπρόσθετα, η αναγγελία ζημιάς είναι αυτή που δημιουργεί την αλληλεπίδραση με τον ασφαλιστή, κάτι που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του ασφαλισμένου. Επιπλέον η άμεση αναγγελία ζημιάς τη στιγμή που έχει συμβεί το ατύχημα μειώνει τον συνολικό χρόνο κύκλου ατυχήματος κατά 7,5 ημέρες κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τα δεδομένα της Agero. Αυτό βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του αντισυμβαλλομένου, επαναφέροντας τα οχήματα σε κατάσταση λειτουργίας άμεσα στο δρόμο. Η τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο δήλωσης ατυχήματος Η χρήση συνδεδεμένων οχημάτων είναι ακόμα υπό ανάπτυξη και δεν είναι πολλοί οι κάτοχοι συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ούτε χρησιμοποιούν smart εφαρμογές, παρόλο που καθιστούν την ανάλυση ενός ατυχήματος παιχνιδάκι. Μέσω των εφαρμογών αυτών, η ανίχνευση μιας σύγκρουσης μπορεί να σώσει ζωές και να μειώσει τα έξοδα αποζημίωσης με την άμεση ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, ενώ κι ο ασφαλιστής γνωρίζει ότι ένας πελάτης του έχει εμπλακεί σε ατύχημα. Οι ασφαλιστικές εταιρείες εργάζονται σκληρά για να αξιοποιήσουν την τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης για να βελτιώσουν την εμπειρία και παράλληλα να μειώσουν τα ποσά των αποζημιώσεων. Η μεγαλύτερη πρόκληση των ασφαλιστικών εταιρειών είναι να πείσουν τους πελάτες τους πως η τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης τους ωφελεί σημαντικά και θα πρέπει να βάλουν στην άκρη τους όποιους ενδοιασμούς είτε για την έξτρα χρέωση, είτε για το φόβο των δεδομένων τους. Τα οποία είναι πλήρως διασφαλισμένα. Ατυχήματα θα συμβαίνουν! Θωρακίστε τους πελάτες σας! Η γνώση είναι δύναμη. Τα ατυχήματα προκαλούν άγχος και αναστάτωση και όταν συμβεί πολλοί ασφαλισμένοι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Αν όμως αυτοματοποιηθεί η διαδικασία τότε φεύγει ένα σημαντικό άγχος από τους πελάτες σας. Οι ασφαλισμένοι μπορεί να μην γνωρίζουν ότι οι καθυστερήσεις στην υποβολή μιας ασφαλιστικής αποζημίωσης αυξάνει αντίστοιχα το χρόνο επιστροφής του αυτοκινήτου τους στην πρότερη κατάστασή του. Αυτό είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείξετε στους πελάτες σας πως η τεχνολογία ανίχνευσης, ανάλυσης κι αναγγελίας ατυχήματος θα τους επιτρέψει να το χειριστούν καλύτερα. Επιπρόσθετα η αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγγελίας ατυχήματος μειώνει τον αριθμό των τηλεφωνικών κλήσεων προς τον ασφαλιστή και την εταιρεία, μιας και τα πάντα θα γίνονται ηλεκτρονικά. Ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει την επιτυχία της ψηφιακής αναγγελίας ζημιάς είναι το πόσο εύκολη και διαισθητική είναι η εφαρμογή που χρησιμοποιείται για την αναφορά του ατυχήματος. Όσο πιο εύκολη είναι στη χρήση της, τόσο καλύτερα για τους πελάτες σας! Τα ατυχήματα δεν είναι ευχάριστα γεγονότα, αλλά σίγουρα μπορούν να αντιμετωπιστούν καλύτερα. Τα καλά νέα είναι πως η αναπτυσσόμενη τεχνολογία βοηθάει τον ασφαλιστικό κλάδο να ενσωματώσει νέα εργαλεία που διευκολύνουν την αναγγελία και την ανάλυση ενός ατυχήματος. Κάτι που μειώνει σημαντικά και το ποσοστό της ασφαλιστικής απάτης. Η βασικότερη όμως αρχή που πρέπει σύσσωμες οι ασφαλιστικές να ακολουθήσουν είναι να ενσωματώσουν τις νέες τεχνολογίες, αλλά κυρίως να εκπαιδεύσουν σε αυτές τους ασφαλιστές, αλλά και τους πελάτες τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37