close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πόσο μας έχει αλλάξει η πανδημία;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/12/2020 - 15:39
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πόσο μας έχει αλλάξει η πανδημία;

Nextdeal newsroom, 21/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2020 ήταν μία χρονιά που κανείς δεν είχε προβλέψει. Ο COVID-19 επέφερε οικονομικό, πολιτικό και συναισθηματικό χάος, δοκιμάζοντας τα όρια αντοχής του ατόμου, της οικογένειας, του συστήματος υγείας και ολόκληρων τμημάτων της κοινωνίας. Εν τούτοις, σύμφωνα με τα ευρήματα της ένατης ετήσιας έρευνας Looking Further with Ford Trends Report*, η πανδημία αποκαλύπτει επίσης πόσο ανθεκτικοί μπορούν να γίνουν οι άνθρωποι στην προσπάθειά τους να βρουν τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων και να προσαρμόζονται.

«Καθώς οδεύουμε προς το 2021 και προσβλέπουμε στη μετά την πανδημία εποχή, είναι ξεκάθαρο ότι οι αλλαγές που επέφερε το COVID-19 μας έχουν επηρεάσει - αλλά σε τι βαθμό;» είπε χαρακτηριστικά η Sheryl Connelly, global consumer trends & futuring manager της Ford Motor Company. 

«Η Ford και άλλες εταιρείες ενδιαφέρονται πολύ να μάθουν τις αλλαγές που θα εδραιωθούν στη ζωή μας ακόμα και μετά την απαλλαγή από τον COVID. Και μπορεί κανείς να μην είναι σε θέση να προβλέψει το μέλλον, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να προετοιμαστούμε γι’ αυτό» δήλωσε η Connelly.

Σε παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 14 χώρες, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε συγκλονισμένο από τις ανατρεπτικές αλλαγές σε όλο τον κόσμο. Σε ερώτηση για το πόσο καλά έχουν προσαρμοστεί στις αλλαγές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το 53% απάντησε ότι η προσαρμογή «ήταν δυσκολότερη από όσο είχα φανταστεί», ενώ το 47% δήλωσε ότι ήταν «ευκολότερη από όσο είχα φανταστεί». Για τις νεότερες γενιές ήταν δυσκολότερο συγκριτικά με τις μεγαλύτερες ηλικίες: το 63% της Γενιάς Ζ (διάδοχοι των millennials, γεννηθέντες μετά το 1996) δήλωσε ότι η προσαρμογή ήταν δυσκολότερη από όσο είχε φανταστεί, έναντι του 42% της γενιάς Baby Boomers που απάντησε το ίδιο.

Η Έκθεση Τάσεων της Ford για το 2021 (Ford Trends Report) εξετάζει τα μεταβαλλόμενα μοτίβα στη συμπεριφορά και τη νοοτροπία των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων να κατανοήσουν πώς αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν τον κόσμο μας το 2021, αλλά και στο απώτερο μέλλον. Ανάμεσα στις άλλες τάσεις που ανέδειξε η έρευνα είναι:

  • Σημεία Πίεσης: Σε όλο τον κόσμο, το άγχος βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο – κάτι που τροφοδοτείται από το φόβο της μόλυνσης από τον COVID-19 και τις ανησυχίες για τις επιπτώσεις της πανδημίας στις κοινότητες, την εργασία, την εκπαίδευση και άλλους τομείς. Το 63% των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο δηλώνει πιο αγχωμένο συγκριτικά με ένα χρόνο πριν, ενώ 4 στους 5 δηλώνουν ότι πρέπει να φροντίζουν καλύτερα τη συναισθηματική και ψυχική ευεξία τους. Έχοντας συνειδητοποιήσει τις επιπτώσεις τις πανδημίας στην πνευματική υγεία, οι άνθρωποι ανακαλύπτουν καινοτόμους τρόπους για να αντέχουν και να επικοινωνούν.
  • Ώρα για Απόδραση: Το ερώτημα «τι μέρα είναι;» έχει αρχίσει να γίνεται κλισέ καθώς τα διακριτά όρια μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής εξαφανίζονται. Για να καταπολεμήσουν τη μονοτονία της πανδημίας και τους περιορισμούς του σπιτιού, οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους απόδρασης – και πολλοί βρίσκουν καταφύγιο στα οχήματά τους. Περισσότεροι από 1 στους 4 ενήλικες σε όλο τον κόσμο που διαθέτουν ένα όχημα παραδέχονται ότι το χρησιμοποιούν για να χαλαρώνουν. Σχεδόν 1 στους 5 δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του ως ησυχαστήριο. Και το 17% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί ως χώρο εργασίας. 
  • Συντροφιά και συντροφικότητα: Η πανδημία ανέδειξε την ανάγκη των καταναλωτών για συντροφιά και επαναπροσδιόρισε την έννοια της οικογένειας. Η μοναξιά έχει εξαπλωθεί σε όλο τον πλανήτη – ένας στους δύο δηλώνει ότι αισθάνεται συχνά μοναξιά. Αυτό είναι κάτι που οι νεότερες γενιές νιώθουν πιο έντονα: οι εκπρόσωποι της Γενιάς Ζ που υποφέρουν συνήθως από μοναξιά είναι διπλάσιοι από τους λεγόμενους Baby Boomers (64% έναντι 34%). Ως αποτέλεσμα, πολλοί είναι εκείνοι που εξετάζουν την αλλαγή τόπου κατοικίας, την επιστροφή στην οικογενειακή εστία καθώς και την αναζήτηση συντροφιάς με νέους τρόπους – μέσω διαδικτύου ή εκτός αυτού.
  • Κοινωνικό χάσμα: Σε όσο τον κόσμο, η ψαλίδα της ανισότητας και της αδικίας μεγαλώνει – κυρίως καθώς η πανδημία έχει δυσανάλογες επιπτώσεις σε κοινότητες χαμηλού εισοδήματος, εθνικές μειονότητες και στο γυναικείο πληθυσμό. Καθώς οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο αυτό το κοινωνικό χάσμα, τα brands λειτουργούν ως ακτιβιστές και επιχειρηματίες. Το 76% των ενηλίκων παγκοσμίως προσδοκά από τις μάρκες να τοποθετηθούν πάνω σε κοινωνικά θέματα – και το 75% πιστεύει ότι οι μάρκες σήμερα προσπαθούν να πράξουν το σωστό.
  • Εμπειρία αγοράς: Εν μέσω της πανδημίας, ο τρόπος αγοράς και αναζήτησης προϊόντων έχει αλλάξει. Μεγάλες και μικρές εταιρείες προσαρμόζονται με τρομερή ταχύτητα – και πολλοί καταναλωτές ενστερνίζονται και απολαμβάνουν τη νέα κανονικότητα. Το 75% των ενηλίκων δηλώνει ικανοποιημένο από τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες έχουν βελτιώσει την εμπειρία του shopping από τότε που ξεκίνησε η πανδημία – ενώ το 41% δεν επιθυμεί επιστροφή στη συμβατική, προ COVID-19 διαδικασία αγοράς προϊόντων 
  • Παράκαμψη της Κυκλοφορίας: Η πανδημία μπορεί να δίνει την αίσθηση ότι τα πάντα είναι μπλοκαρισμένα, ωστόσο δεν έχουμε μείνει στάσιμοι καθώς τα μέσα προσωπικής μετακίνησης γνωρίζουν άνθηση. Οι πωλήσεις ποδηλάτων έχουν εκτοξευθεί και οι πόλεις έχουν δημιουργήσει ειδική λωρίδα στους δρόμους για χρήση από ποδηλάτες. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν προστασία, γνωρίζοντας ότι μπορούν να ελέγχουν το περιβάλλον τους. Και ο έξυπνος πολεοδομικός σχεδιασμός επιταχύνει τις εξελίξεις για την υλοποίηση της πλήρως αυτόνομης οδήγησης. Το 67% των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο εμφανίζεται αισιόδοξο για το μέλλον των αυτόνομων οχημάτων και το 68% των γονιών θα προτιμούσε το παιδί του να κινείται με ένα αυτόνομο όχημα παρά να ταξιδεύει δίπλα σε έναν άγνωστο οδηγό.
  • Διατήρηση της Βιωσιμότητας: Τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, η ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα φάνηκε να είναι η θετική πλευρά στο παγκόσμιο lockdown, αλλά αυτή η αισιοδοξία γρήγορα υποχώρησε καθώς ο κόσμος γρήγορα κατέφυγε στα πλαστικά και λοιπά αναλώσιμα προϊόντα – καθιστώντας σαφές ότι άλλο να είσαι βιώσιμος και άλλα να παραμένεις βιώσιμος. Οι νεότερες γενιές είναι ιδιαίτερα προβληματισμένες: το 46% της Γενιάς Ζ σε όλο τον κόσμο δηλώνει ότι η πανδημία μας έχει κάνει πιο σπάταλους – και το 47% πιστεύει ότι μακροπρόθεσμα, η πανδημία θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. 

Για τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας Looking Further with Ford 2021 Trends Report, επισκεφθείτε το σύνδεσμο www.fordtrends.com.


*Τα αποτελέσματα της έρευνας Ford Trends 2021 βασίζονται σε 13.005 online ερωτηματολόγια σε 14 χώρες, υπό τη καθοδήγηση της The Harris Poll. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο γενικό πληθυσμό, σε άτομα ηλικίας από 18 και πάνω στις εξής χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Μεξικό, Σαουδική Αραβία, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), Μ. Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες. Οι ερωτηθέντες από τη Σαουδική Αραβία και τα ΗΑΕ έπρεπε να είναι υπήκοοι των αντίστοιχων χωρών τους. Τα στοιχεία από αυτές τις δύο χώρες συνδυάστηκαν και αναλύθηκαν συνολικά. Η έρευνα έλαβε χώρα από τις 27 Οκτωβρίου μέχρι τις 12 Νοεμβρίου, 2020. Ενώ τα στοιχεία σε εθνικό επίπεδο σταθμίστηκαν ώστε να είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα, το συνολικό δείγμα των 13.005 δεν ήταν σταθμισμένο μεταξύ των χωρών. Αυτό σημαίνει ότι δεν εκλαμβάνουμε τα συνολικά δεδομένα ως αντιπροσωπευτικά με βάση το μέγεθος του πληθυσμού κάθε μιας από τις συμμετέχουσες χώρες.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ford
  • έκθεση
  • Ford 2021 Trends Reports
  • καταναλωτές
  • πανδημία
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς το Ford Puma διευκολύνει την εργασία του σύγχρονου ασφαλιστή;
    Γιώργος Μούζος, 30/10/2020

    Πώς το Ford Puma διευκολύνει την εργασία του σύγχρονου ασφαλιστή;

  • «WOW My Future Car» από τη Ford: Ζωγράφισε το αυτοκίνητο του μέλλοντος και κέρδισέ το!
    Nextdeal newsroom, 27/10/2020

    «WOW My Future Car» από τη Ford: Ζωγράφισε το αυτοκίνητο του μέλλοντος και κέρδισέ το!

  • Με ποιο τρόπο το νέο Ford Kuga μειώνει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Με ποιο τρόπο το νέο Ford Kuga μειώνει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Αυτό συμβαίνει χάρη στις τεχνολογίες Ford Co-Pilot360, συμπεριλαμβανομένων των Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Centring και Speed...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2020 - 14:56 1/10/2020
  • Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για την ηλεκτρική Mustang Mach-E GT των 465 ίππων

    Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για την ηλεκτρική Mustang Mach-E GT των 465 ίππων

    Η Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά στην Ευρώπη την υψηλών επιδόσεων νέα Mustang Mach-E GT, η οποία έχει την ικανότητα...
    Nextdeal newsroom, 28/09/2020 - 14:09 28/9/2020
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
16:30 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  • 16:05 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά
  • 14:45 Η μεγάλη γιορτή της Unipol στο γήπεδο Σαν Σίρο του Μιλάνου
  • 14:25 Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ιουλία Τσέτη - Στα βραβεία του ελληνικού επιχειρείν «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
  • 13:56 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων
  • 13:35 Η Audi ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής με Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:15 Χρήστος Γεωργόπουλος: «Πολύμορφο γλοιοβλάστωμα - Δεν θεραπεύουμε μόνον τη νόσο. Στεκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο»!
  • 12:58 NBG Pay tom: Η νέα λύση αποδοχής πληρωμών που μετατρέπει την android συσκευή σας σε φορητό POS
  • 12:25 Mε πρώτο θέμα τις ασφαλίσεις υγείας και την συνάντηση Βασίλη Αποστολόπουλου-Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 12:15 Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
  • 12:08 Η Άννα Παπακοσμοπούλου νέα Head of Communications & Patient Advocacy στη Novartis Hellas!
  • 11:52 Στρατηγική συνεργασία Attica Bank - Faria Renewables για τη χρηματοδότηση έργου αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:37 ΕΝΔΙΣΥ σε Ευρωπαϊκή Ένωση: Κάτω τα χέρια από τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων - Οι συνταξιούχοι δεν θα χρηματοδοτήσουν την πολεμική βιομηχανία
  • 10:11 ΙΣΑ: Ζητά από τον ΕΟΠΥΥ τη δυνατότητα υποβολής αδειών από τους προσωπικούς γιατρούς και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
  • 09:54 Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
  • 09:52 Ανησυχία ΙΣΠ στον ΕΟΠΥΥ να μην προκαλέσει λουκέτα σε ιδιωτικές κλινικές
  • 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
  • 09:21 Η διασταύρωση στοιχείων από την ΑΑΔΕ έδειξε πάνω από 300. 000 ανασφαλιστα οχήματα
  • 09:13 16 Ιουλίου τιμάται η μνήμη του Ιερομάρτυρος Αθηνογένους και των συν αυτώ
  • 09:11 Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  4. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  5. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube