Γιώργος Μούζος, 10/12/2020 - 15:20 facebook twitter linkedin Αυτοματισμός: Με ποιους τρόπους θα σας αυξήσει το πελατολόγιο; Γιώργος Μούζος, 10/12/2020 facebook twitter linkedin Όσο ο κορονοϊός εξακολουθεί να ταλανίζει την υφήλιο και οι ασφαλιστικές εταιρείες δέχονται μεγάλες πιέσεις, μιας και καλούνται να υποστηρίξουν τους ασφαλισμένους σε μια ποικιλία πρωτοφανών περιστάσεων. Οι αποζημιώσεις λόγω θανάτου ή αναπηρίας έχουν αυξηθεί, όπως επίσης κι αποζημιώσεις εμπορικών ασφαλίσεων και αστικής ευθύνης. Ο όγκος εργασίας των ασφαλιστών είναι πλέον τεράστιος, ενώ απαιτείται κι η δέουσα προσοχή μιας και υπάρχουν και ιδιαίτερες υποθέσεις που έχουν να χειριστούν. Παράλληλα με την αύξηση των εργασιών, οι ασφαλιστές έπρεπε να διαχειριστούν και το ζήτημα της τηλεργασίας, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις ενδεχομένως να επηρέαζε σημαντικά την παραγωγικότητα τους, μιας κι έπρεπε να δουλέψουν εκτός της τυπικής δομής ενός ασφαλιστικού γραφείου. Κάτι που αναδεικνύει την αναγκαιότητα των αλλαγών, αλλά και την ενσωμάτωση των κατάλληλων εργαλείων, τα οποία ανεξάρτητα από τον τρόπο εργασίας (είτε από το γραφείο, είτε από το σπίτι) δεν θα επηρεάζει την παραγωγικότητα. Ο αυτοματισμός είναι μια ιδανική λύση! Οι νέες αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση, αλλά κι ο αυτοματισμός είναι σημαντικές και μπορούν να βοηθήσουν τους ασφαλιστές να διατηρήσουν, αλλά το σημαντικότερο να διευρύνουν το πελατειακό τους κοινό. Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του αυτοματισμού είναι πως κατορθώνει να απαλύνει τους ασφαλιστές από εργασίες ρουτίνας, οι οποίες τους εξουθενώνουν και δεν συμβάλλουν στην παραγωγικότητα τους. Το λογισμικό αυτοματισμού προσφέρει τη δυνατότητα να εκτελεί άμεση επεξεργασία απλούστερων αξιώσεων όπου δεν απαιτείται πληρωμή, ώστε να ολοκληρώνονται άμεσα τα αιτήματα των πελατών χωρίς την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης. Για παράδειγμα, η αυτοματοποίηση μπορεί να εξυπηρετήσει αιτήματα πελατών για πιστοποιητικά ασφάλισης και έκδοση συμβολαίων, παρακολουθώντας τα request του πελάτη κι εκτελώντας στη συνέχεια την απαραίτητη εξαγωγή δεδομένων, τη δημιουργία πιστοποιητικών ή αποδεικτικών επιστολών και τελικά τη διαχείριση της επικοινωνίας πελατών. Όμως ο αυτοματισμός μπορεί να βοηθήσει και σε πιο περίπλοκες εργασίες, με την ενσωμάτωση τεχνολογίας μηχανικής εκμάθησης. Έτσι το μοντέλο αυτό θα είναι ικανό να λαμβάνει στρατηγικές αποφάσεις κατά την ανάλυση ασφαλιστικών υποθέσεων, προσπαθώντας να βρει και τυχόν απάτες. Ταχεία εξυπηρέτηση πελατών Ο πελάτης μιας ασφαλιστικής εταιρείας για να νιώθει ευχαριστημένος θέλει να απολαμβάνει μια άριστη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα. Η παροχή λοιπόν μιας απρόσκοπτης εμπειρίας πελατών ξεκινά με τη βελτιστοποίηση των τρόπων μέσω των οποίων εκείνη θα αλληλοεπιδρούν με την ασφαλιστική εταιρεία. Τα αυτοματοποιημένα chatbots μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πρώτο σημείο επαφής των πελατών, βοηθώντας τους μέσω διαδικασιών αυτό-εξυπηρέτησης, ώστε να μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να απασχολήσουν έναν αντιπρόσωπο, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής των πελατών. Εάν το bot δεν είναι σε θέση να ολοκληρώσει το αίτημα του πελάτη, τότε μπορεί να επιλέξει να μεταφέρει τη συνομιλία σε έναν εξειδικευμένο ασφαλιστή. Αυτό σημαίνει πως οι ασφαλιστές πραγματικά απασχολούνται με σημαντικά ζητήματα τα οποία απαιτούν περαιτέρω διερεύνηση. Για να δούμε πως το ψηφιακό μέλλον θα συμβάλλει στη βελτίωση των πωλήσεων! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59 smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!
Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10 Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22 Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;
Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου Πώς η σωστή συντήρηση και ασφαλιστική πρόληψη μπορούν να μειώσουν ζημιές και αποζημιώσεις σε μια από τις μεγαλύτερες περιόδους μετακινήσεων... Γιώργος Μούζος, 14/04/2025 - 09:28
Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής! Καθώς η τεχνολογία αντικαθιστά σιγά, σιγά τον ανθρώπινο παράγοντα στο τιμόνι, οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται αντιμέτωπες με καινοφανείς προκλήσεις ευθύνης.... Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15
Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media Πώς η καινοτομία στην ανάλυση δεδομένων και η αξιοποίηση των social media θωρακίζουν την ασφαλιστική αγορά από την απάτη; Η ασφαλιστική... Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06
Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς Η ραγδαία ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης και η εκτεταμένη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν αποτελούν απλώς τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά καθοριστικούς... Γιώργος Μούζος, 04/04/2025 - 09:18
Audi A5 e-hybrid: Η ασφάλεια και η τεχνολογία στην υπηρεσία του δραστήριου ασφαλιστή Με πλήρη γκάμα εκδόσεων, κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια, το νέο A5 αποτελεί το πιο σύγχρονο εργαλείο για όσους αναζητούν... Γιώργος Μούζος, 02/04/2025 - 09:14
Πώς τα «μυστικά» δεδομένα οδήγησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζουν την ασφάλιση οχημάτων; Μεγάλες ευκαιρίες και ανατροπές: Τα δεδομένα τηλεματικής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν νέους δρόμους στην ασφάλιση οχημάτων. Δείτε πώς διαμορφώνεται μια... Γιώργος Μούζος, 31/03/2025 - 09:00