Γιώργος Μούζος, 23/11/2020 - 15:21 facebook twitter linkedin Skoda Kamiq: Ποια συστήματα ασφαλείας διαθέτει που μειώνουν τις ζημιές για τις ασφαλιστικές; Γιώργος Μούζος, 23/11/2020 facebook twitter linkedin Το θέμα της μετακίνησης για τους σύγχρονους επαγγελματίες και δη για τους ασφαλιστές είναι μείζονος σημασίας. Συνεχή ραντεβού στο κυνήγι του συμβολαίου και άπειρα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι. Βέβαια αν έχετε το Skoda Kamiq στη διάθεσή σας δεν έχετε να φοβάστε τίποτε. Όπως σας έχουμε αναφέρει ξανά, η Skoda έχει μπει για τα καλά στο κυνήγι της κορυφής σε όποια κατηγορία κι αν προσφέρει μοντέλο. Έτσι λοιπόν και στα compact SUV, προσφέρει το νέο Kamiq, το οποίο είναι μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις στην κατηγορία του, ειδικά στην έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα των 116 ίππων. Η τιμή πώλησης του ξεκινάει από τα 18.900 ευρώ και διαθέτει πλήρη εξοπλισμό, τόσο άνεσης, όσο κι ασφάλειας. Διαθέτει στάνταρ όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης λωρίδας και LED φώτα. Επίσης, εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου, 2ζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα βροχής και φωτός, ηχοσύστημα με οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας κ.α. Πλήρη ασφάλιση κι όχι βασικά πακέτα! Αυτό που λέμε συνέχεια μέσα από τα κείμενα μας: Μην αφήνετε (είτε εσείς, είτε οι πελάτες σας) μοντέλα που κοστίζουν μια μικρή περιουσία ασφαλισμένα απλά με βασικά πακέτα, ίσα, ίσα για να είναι καλυμμένα νομικά. Μοντέλα τέτοιας τεχνολογίας κι αξίας θα πρέπει να διαθέτουν πλήρη ασφαλιστικά πακέτα, ώστε ο κάτοχος τους να έχει το κεφάλι του ήσυχο κι ότι θα καλυφθεί στην περίπτωση της οποιαδήποτε στραβής! Εξοπλισμός ασφαλείας που λατρεύουν οι ασφαλιστικές! Κι αυτό γιατί ο εν λόγω εξοπλισμός, φροντίζει περαιτέρω για την ασφάλεια οδηγού κι επιβατών, μειώνοντας έτσι τα ατυχήματα και κατ’ επέκταση τις όποιες ασφαλιστικές αποζημιώσεις. Ας δούμε τα κυριότερα συστήματα. Side Assist Χάρη στους δύο αισθητήρες ραντάρ του αυτοκινήτου, το Side Assist ανιχνεύει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω ή που βρίσκονται στην τυφλή γωνία του αυτοκινήτου. Ο οδηγός ενημερώνεται σχετικά με ένα σήμα LED στο εσωτερικό των περιβλημάτων των εξωτερικών καθρεφτών. Το Side Assist μπορεί να ανιχνεύσει οχήματα σε απόσταση έως 70 μέτρα και έτσι προειδοποιεί αποτελεσματικά τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δύο κατευθύνσεων. Lane Assist Το Lane Assist αναγνωρίζει μια μη ηθελημένη έξοδο από τη λωρίδα κυκλοφορίας, προβάλλοντας ένα οπτικό μήνυμα και επεμβαίνοντας διορθωτικά στο τιμόνι. Ενεργοποιείται σε ταχύτητες πάνω από 65 χλμ./ώρα, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχουν αναγνωρίσιμες διαγραμμίσεις λωρίδων κυκλοφορίας στο οδόστρωμα και το φλας δεν έχει ενεργοποιηθεί. Front Assist με προστασία πεζών Το Front Assist είναι ένα σύστημα προειδοποίησης ασφαλείας σύγκρουσης. Σε περίπτωση αναπόφευκτης σύγκρουσης εφαρμόζει τα φρένα για να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες. Επίσης εκτελεί στάση έκτακτης ανάγκης αν ένας πεζός προσπαθήσει επικίνδυνα να διασχίσει τον δρόμο μπαίνοντας στην πορεία του αυτοκινήτου. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Υποβοήθηση προστασίας πεζών Αυτή η λειτουργία συντονίζει τις ενέργειες των συστημάτων του οχήματος για την ελαχιστοποίηση επικίνδυνων καταστάσεων κυκλοφορίας. Το σύστημα τεντώνει προκαταρκτικά τις ζώνες ασφαλείας των μπροστινών καθισμάτων σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης ή ασταθών συνθηκών οδήγησης, όπως έντονη υπερστροφή ή υποστροφή και επίσης επικοινωνεί με το ESC για να κλείσουν σχεδόν πλήρως τα πλαϊνά παράθυρα για να αποτραπεί η είσοδος ξένων αντικειμένων στο όχημα. Φρενάρισμα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων Αν ένα KAMIQ εμπλακεί σε ατύχημα και οι αερόσακοι ενεργοποιηθούν, μπορεί να παραμείνει σε κίνηση και να προκαλέσει ένα νέο ατύχημα. Εδώ εμπλέκεται το Φρενάρισμα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων, ακινητοποιώντας το όχημα για την αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων. Δυναμικό σε κάθε του ακμή! Σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, το Kamiq ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας η οποία ενσωματώνεται στη σύγχρονη γκάμα μοντέλων της. Το Skoda Kamiq διαθέτει έντονα και δυναμικά στοιχεία όπως η μεγάλη εμπρός μάσκα που πλαισιώνεται από τα σχετικά μικρά σε μέγεθος φωτιστικά, η έντονη ακμή στους “ώμους, αλλά και τα ανάγλυφα πίσω φωτιστικά σώματα που προσθέτουν πόντους και στην κομψότητα. Υπέροχος ο 3κύλινδρος 1.0 TSI To δυναμικό Skoda Kamiq κινείται από τον 1.0 TSI κινητήρα των 116 ίππων που με την πρώτη επαφή αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις στον οδηγό του, μιας και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, ενώ παράλληλα αποδεικνύεται ολιγαρκής σε καύσιμο. Σε ότι αφορά τη λειτουργεία του, αυτή είναι πολύ καλή και ραφιναρισμένη, παρά την 3κύλινδρη υπόστασή του. Από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω που αποδίδεται η ροπή παρουσιάζει θετικό τράβηγμα, ελαστικότητα και είναι «γεμάτο» σε δύναμη, διατηρώντας γρήγορους ρυθμούς. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,9 δλ. και φτάνει τα 194 χλμ./ώρα τελικής. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση, χαρακτηριστικό που ευνοεί την κατανάλωση μιας και σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεπεράσαμε τα 6,5 λτ./100 χλμ. Χαίρεσαι να το οδηγείς! Το δυναμικό Skoda Kamiq «πατάει» στη γνωστή, στιβαρή και ελαφριά πλατφόρμα MQB-A0 του ομίλου VW, με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, όταν ο οδηγός το πιέσει σε δρόμο με στροφές. Οι επιβάτες επίσης θα κάθονται εξαιρετικά άνετα, μιας κι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του εσωτερικού του Kamiq είναι κι οι χώροι του. Οι επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για το κεφάλι και τα πόδια, ακόμα και για τους ψηλούς. Όσο για τις αποσκευές, τα 400 λίτρα είναι τιμή από τις κορυφαίες στα μικρά SUV. Πακέτο κάλυψης Βασικό: Από 122,96 ευρώ Πυρός/κλοπής: Από 202,75 ευρώ Μικτή: Από 359,39 ευρώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02