Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 - 15:31 facebook twitter linkedin Η ασφάλεια κι η άνεση είναι ύψιστες προτεραιότητες! Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 facebook twitter linkedin Η Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών after sales των Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia, Jeep και Fiat Professional, προσφέρει ότι χρειάζεται ο οδηγός για να νιώθει ασφαλείς σε κάθε διαδρομή που καλύπτει. Έπειτα κι από τα νέα δεδομένα που έφερε ο κορονοϊός στη ζωή μας, η ασφάλεια κατά την μετακίνηση, αλλά και μεταξύ των επιβατών, είναι ύψιστης σημασίας. Πλέον οι οδηγοί αναζητούν ολοένα και περισσότερο υπηρεσίες και προϊόντα που σαν στόχο έχουν την πιο άνετη, ασφαλή και αποδοτική χρήση των αυτοκινήτων τους. Το πρόγραμμα “ Mopar® Restart” περιλαμβάνει μια σειρά ενεργειών που καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των πελατών, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω του COVID-19. Ύψιστης σημασίας ο αέρας που αναπνέουμε από το κλιματιστικό Το σύστημα κλιματισμού πρέπει κατά περιοδικά διαστήματα να απολυμαίνεται και για το λόγο αυτό η Mopar προσφέρει την ειδική υπηρεσία CLIMA CARE. Αυτή περιλαμβάνει την αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τον καθαρισμό του κουτιού του φίλτρου καθώς και των αεραγωγών του συστήματος θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) με τη χρήση ειδικών επιλεγμένων σπρέι καθαρισμού. Ειδικά για όσους έχουν παιδιά, ηλικιωμένους, πάσχοντες από αλλεργίες ή μεταφέρουν κατοικίδια, η αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας προτείνεται να γίνεται με τα ειδικά φίλτρα PRIME της εταιρείας. Μικρές αλλεργιογόνες ουσίες που μπορεί να διαφύγουν από τα παραδοσιακά φίλτρα καμπίνας, εισέρχονται στο αυτοκίνητο προκαλώντας αλλεργικές αντιδράσεις. Χάρη σε μία ειδική επεξεργασία πολυφαινόλης, η σειρά των φίλτρων καμπίνας Prime μπορεί να εξουδετερώσει έως και 96% των αλλεργιογόνων ουσιών, να απορροφήσει επιβλαβή αέρια και μικροσωματίδια (PM 2.5) καθώς και να μειώσει την ανάπτυξη μούχλας και βακτηρίων κατά 98%. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται μια πλήρης και αποτελεσματική προστασία για κάθε επιβάτη. Παράλληλα στο πλαίσιο του προγράμματος διαθέσιμο είναι και το νέο πακέτο D-FENCE, το οποίο επιπλέον του φίλτρου PRIME της Mopar®, περιλαμβάνει ακόμα δύο προϊόντα, τα οποία βοηθούν να διατηρούνται οι καλύτερες δυνατές συνθήκες υγιεινής στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Το πρώτο προϊόν είναι ο καθαριστής αέρα (air purifier) που χάρη στα ειδικά φίλτρα HEPA που διαθέτει, ανανεώνει και καθαρίζει σε συνεχή βάση την ατμόσφαιρα της καμπίνας απομακρύνοντας ρύπους, οσμές και βακτηρίδια σε ποσοστό έως 98% και το δεύτερο η ειδική λάμπα UV-C η οποία απομακρύνει έως και το 99% των βακτηριδίων από τις εσωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου. Προτεραιότητα η ασφάλεια Στο επίσημο δίκτυο συνεργείων της Fiat Chrysler Automobiles εφαρμόζονται όλες οι απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας στην παραλαβή και παράδοση των αυτοκινήτων αλλά και στους χώρους αναμονής και εργασίας. Για να αποφευχθεί η εξάπλωση μικροβίων και βακτηρίων, η Mopar® προσφέρει συγκεκριμένα προϊόντα για την απολύμανση των επιφανειών που διατρέχουν συγκριτικά μεγαλύτερο κίνδυνο, όπως τα καθίσματα, το τιμόνι, τα ταπέτα και ο επιλογέας ταχυτήτων. Επίσης διαθέσιμος στα Επίσημα Συνεργεία είναι και ο ολοκληρωμένος καθαρισμός της καμπίνας με τη χρήση ασφαλών απολυμαντικών και υπο-αλλεργικών σπρέι. Μέσω αυτής της υπηρεσίας το αυτοκίνητό απολυμαίνεται και παράλληλα απομακρύνονται δυσάρεστες οσμές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06